21-12-2014 02:35:53
Ana Sayfa Blog trichnosis TTNET - Turkcell Superonline Karşılaştırması? Hangi ADSL, Fiber En İyisi? Hangi İnterneti Almalı?

Sevgili TurkceBilgi.Org kullanıcısı, sizinle daha kaliteli zaman geçirek adına üyemiz olmanızı rica ederiz.

Türkçe Bilgi Blog

TurkceBilgi.Net üyeleri için blog

TTNET - Turkcell Superonline Karşılaştırması? Hangi ADSL, Fiber En İyisi? Hangi İnterneti Almalı?

Yazar: trichnosis on
trichnosis
trichnosis henüz biyografi eklememiş
Kullanıcı şu anda online değil
May 16 in Teknoloji

Dönem dönem herkes değişik internet firmalarından internet hizmeti almışızdır. Hepsinin verdiği hizmet kalitesi ve ADSL hizmeti birbirinden farklıdır?

Bende hizmet aldığım firmalardan iki tanesi olan TTNET ve Turkcell Superonline firmalarının ADSL ve Fiber İnternet Hizmetlerinin karşılaştırmasını yapacağım. Bu sayede "hangi adsl iyidir?" , "hangi fiberi satın almalı" gibi sorulara kendime göre cevaplar vereceğim.

Öyleseyle ADSL firmalarının karşılaştırmalarına başlayayım. Önce TTNET

TTNET , ADSL Nasıldır?

TTNET , adsl altyapısına sahip tek ve yegane firmadır aslında . TTNET bir Türk Telekom şirketidir. Turkcell Superonline dahil olmak üzere tüm adsl firmaları Türk Telekomun bu alt yapısını kullanmaktadır.

O yüzden eğer ADSL alacaksanız Türk Telekomun alt yapısı sizin bölgenizde nasıldır, bunu kontrol etmenizi öneririm. Eğer iyi değilse dünya size zindan olacaktır.

Eğer bir sorun yaşadığınızda TTNET size mümkün olan teknik desteği verecektir . Hiçbir zaman TTNET'ten aşırı bir tepki görmedim ama bir gerçekte var ki onu inkar edemezsiniz: Çok çetrefilli bir şey istediğinizde veya teknik destek veren TTNET çalışanı karısıyla veya kız arkadaşıyla kavga etmiş ise sizin alacağınız destek aynen şu olacaktır: "Abonenin iç donanımıyla alakalı". Hiçbir zaman yoğurdum ekşi demeyecektir

Benim TTNET adsl için genel görüşürüm iyi sayılabilecek bir idare eder olur.

Turkcell Superonline ADSL Nasıldır?

Turkcell, mobil hatta kullanıyordum ve Turkcell'in cep telefonu hizmeti genel olarak biraz pahalıdır ama çok iyidir. Hani kendileride söylüyorlarla "Kalitesi Turkcell olsun" diye. Bende "Turkcell Kalitesi"'ne güvenerek bu firmadan hizmet aldım.

ADSL hizmetini diğer firmalar gibi Türk Telekom'un alt yapısını kullanarak veriyor. O yüzden bölgenizdeki Türk Telekom alt yapısı nasıldır diye kontrol etmenizi şiddetle öneririm . Yoksa berbat bir ADSL hızına sahip olmanız kaçınılmaz

Esas facia burda başlıyor. Benim adsl hızımda problem yaşadığım için Turkcell Superonline müşteri hizmetlerini aradım ve aramızda geçen konuşma aynen aşağıdaki gibiydi

Ben: 1 hafta önce sorunsuz 1MBPS hızda internete bağlanıyordum. Şu anda 512kb . Bu hız çok düşük
Turkcell: Bizim verebildiğimiz hız bu
Ben: Eeee. Bir hafta önce olan hızıma nasıl ulaşacağım
Turkcell: Bizim verebildiğimiz hız bu
Ben: Nasıl yani ya bu hızı kabul et ya da defol git mi demek istiyorsunuz
Turkcell: Hayır ben defol git demedim. Ben "Bizim verebildiğimiz hız bu" dedim

Özetle teknik destek istediğim için adamlar kibarca ya 512kb'a razı ol ya da defol git dedi ama bunu kibarca yaptılar peki sizce bu bi müşteri temsilcisinin işgüzarlığımıydı. Size bu konuşma aynı hafta içerisinde 4 sefer 4 farklı kişiyle olduğunu ne söylersiniz.

Ben saf gibi "Turkcell Kalitesi" beklerken yukarıdaki muameleyle karşılaştım. Hız problemi yaşadığım hafta 5. sefer aradım ve "Turkcell Superonlin" bana verdiği yanıt artık müşteri hizmetlerini doruk noktasıydı. Evet sıkı durun cevap aynen şuydu: "ADSL , Türk Telekom alt yapısı üzerinden sağlanıyor . Siz hız sorununuzu Türk Telekom ile halletmeniz gerekiyor" . Evet aynen cümle buydu. Kesinlikle doğru bir cevap. Faturayı "Turkcell Superonline"'a ödeyeceksiniz ve teknik desteği "Türk Telekom" verecek. Bu "Turkcell Superonline" denen firma örneğin bana hiç şöyle bi şey demedi : "Siz 3 faturayı bize ödediniz 4. faturayı da Türk Telekom'a ödeyin. Teknik destek gerektiğinde onlar sağlayacak". Bunun adı köylü kurnazlığıdır.

Sonuçta ben bu kadar saçmalığa dayanamam deyip aboneliğimi iptal ettirdim ve sıkı durun adamlar cezayı kesti. 130tl'lik bi fatura geldi. Adamlar benim sözleşmemde olmayan şeyler uydurup 130tl'lik fatura kesti. Normal'de ödemem gereken bu faturayı korkudan ödedim. Çünkü bu şebekenin arkasında Turkcell'in parası var ve bu şebeke bu güç'le hiç bi şey yapmasa bile insanı mahkemelerde süründürür

Özetle Turkcell Superonline bir şebekedir ve Turkcell'in gücünüde yanına alıp insanlara küfür eden bir şebekedir. Canınızı ve ruh sağlığınızı seviyorsanız bu şebekeden uzak durun

TTNET ve Turkcell Superonline , Fiber İnternet Karşılaştırması?

Zaten Fiber internet yapısı gereği sizin ihtiyacınızdan fazla bir hız verecektir. Eğer sizin bölgenizde varsa bence karşılaştırma kriteriniz

* Tarife Ücreti
* Müşteri Hizmetleri

olmalıdır. Bu yüzden TTNET Fiber İnternet, Turkcell Superonline Fiber İnternet'ten çok ama çok daha iyidir. Turkcell'in müşteri hizmetleri (siz Turkcell Superonline Küfür Etme Hizmetleri de diyebilirsiniz) size dünya'da cehennemi yaşatacaktır

ADSL ve Fiber Karşılaştırma Tablosu (Hangisi İyidir?)

TTNET

Turkcell Superonline

ADSL HIZI Türk Telekom'un alt yapısını kullanıyor . Herkes aynı hıza sahip Türk Telekom'un alt yapısını kullanıyor . Herkes aynı hıza sahip
Fiber İnternet Hızı Zaten sizin kullanabileceğinizden fazlası olacak Zaten sizin kullanabileceğinizden fazlası olacak
Paket Fiyatları Her ikiside aynı hıza aynı fiyatı veriyor (Şaka yapmıyorum. Her iki firmanın web sitelerini ziyaret edip karşılaştırmak bedava. Dediğimi göreceksiniz)
Teknik Destek Ortalamanın üzerinde Superonline'da müşteri hizmetleri "Müşteriye Küfür ve Hakaret etmek" . Olmayan faturalar düzenlemek demek. Özetle Turkcell Superonline'da müşteri hizmetleri "Dünya'da cehennemi görmek" demek

 

Not: Yukarıda ismini telefuz ettiğim firmalardan herhangi birinin bu yazdıklarıma itirazı varsa buraya yorum yazabilir veya iletişim linkini kullanabilir

Etiketler: ttnet fiber internet, superonline, turkcell superonline fiber internet, fiber internet, ttnet, turkcell, adsl
Okunma Sayısı: 24761
0 oy

Bu Konuya 51 Yorum Yapılmış

 
0 #1 Turkcell Superonline HİZMETİSATILMIŞ 09-08-2012 02:02
SLM ARKADAŞA AYNEN KATILIYORUM TURKSELDE KARŞINIZDA BİR MUHATAP BULAMIYORSUNUZ AMA TTNETDE TELECOMA GİDİP KONUŞUP DERDİNİZİ ANLATACAK KİŞİLER VAR BEN TURKCELE ABONE OLDUNOLURKEN MUHATAP VARDI OLDUKDAN SONRA YOK OLDULAR BANA VEREMEDİKLERİ HİZMET YÜZÜNDEN ABONELİĞİMİ İPTAL ETTİM TAHHÜTTÜMÜ YERİNE GETİRMEDİĞİM İÇİN YÜKLÜ BİR FATURAYLA KARŞILAŞTIM PEKİ TURKCEL BANA VEREMEDİĞİ HİZMETİN KARŞILIĞINI NASIL ALIYOR YUKARIDA ARKADAŞIN DEDİĞİ GİBİ MAHKEMELERDE UĞRAŞMAMAK İÇİN FATURAYI AF EDERSİNİZ MERKEP GİBİ ÖDEDİM
Alıntı
 
 
0 #2 ikiside çok kötü.hakan 30-08-2012 21:10
İkiside birbirinden berbat. Superonline altyapı olarak ileri geçmeye , ataklar yapmaya başladı. Ancak son 2yıldır herkesin nefret ile bahsettiği adil kullanım kotası saçmalığıyla ikiside birbirinden berbat hale geldi. Şuanda en iyisi uydunet. Fiyatları biraz fazla olsa da AKK saçmalığı yok.

AKK nedir ?
Adil kullanım kotası(AKK) diğer bir adıyla hız alanı 2010 mart ayında btk tarafından onaylandıktan sonra ttnet ve superonline sözleşmelerine eklenmiş bir kotadır. Kotasız/Sınırsız yazan internetlerde dahi bu sınır maalesef vardır.

Nasıl İşler ?
Bu kotayı aştığınızda herhangi bir ekstra ücret ödemezsiniz. Ancak internet hızınızda ÇOK YÜKSEK bir kayıp olur. Örneğin 100Mbps download 20mbps upload hızlı bir bir internet kullanıyorsanız Download hızınız 1Mbps , Upload hızınız 256kbps ye düşürülür ve bu da işkenceden farksızdır.
Alıntı
 
 
+1 #3 Turkcell superonlineMemnun müşteri 14-09-2012 19:57
arkadaşlar öncelikle şunu belirtmek isterim muhtemelen TTN çalışanı falansınız sırf superonline satışını engellemek için yapıyosunuz bunları yalnız şunu belirmek isetrim ben turkcell supreonlıne abonesiyim ve etrafımda sayamadaığım birçok arakadaşım turcell speronlıne adsl kulnyo ve bugüne kadar birkere bile sorun yaşamadık müşteri temsilcileriyle bırakın kötü davranılmasını arkadaş gibi konuşuyorlar en ufak bi sorun sdaece 1 iş günü içinde halloluyo bunalr sadece saçma sapan bilgi aktarıp insnalrın kafasını akrıştrmaKTR AMA böyle ucuz numarlarla olmaz bu iş ttnette kualndım 8mgbyt denen hıımın ancak 5 mgbt alıyodm amam şuan 8mgbte kadar görüyorum hizmet on numara !!! ÇOK MENUNUMMMM
Alıntı
 
 
-3 #4 Turkcell SuperonlineKadir 21-09-2012 10:53
Yazınızı hayretler içerisinde okudum. Turkcell Superonline Fiber internet kullanıcısıyım, ayrıca ses trafiğimide fiber üzerinden alıyorum. Yani Telekom ile hiç bir bağım yok. Gerçek anlamda çok memnunum. Sisteme geçiş esnasında şüphesiz sorunlar yaşadım, ancak müşteri desteği çok üst seviyedeydi. Turkcell Superonline müşteri desteği asla sizin söylediğiniz gibi cevaplar veremez. Siz Turkcelli ne sanıyorsunuz ahır mı orası? Birçok kez konuştum mailleştim vs, isteklerim kısa süre içerisinde gerçekleşti ve asla bana saygısızlık yapmadılar. Ayrıca etrafımdaki herkes direk sol fiber kullanıyor ve onlarda çok memnun. Siz baya bir karalama kapmanyası başlatmışsınız, çok yazık.
Alıntı
 
 
-3 #5 Turkcell SuperonlineKadir 21-09-2012 10:56
Ayrıca sabit 20mbps hattım var, öyle 20 mpbs e KADAR gibi kelime oyunları yok. Sabit 20 mbps download ve 5 mbps upload, net.
Alıntı
 
 
+4 #6 Yazıyı bi okusaydınıztrichnosis 21-09-2012 11:03
@Kadir: yazıyı keşke okusaydınız. ben superonline adsl kullanıcısıydım ve superonline'ın adsl hizmetinde böyle hızlar yok. ayrıca superonline'ın bana bu söyledikleri superonline'ın telefon kayıtlarında da mevcut. normal bir kullanıcı olarak karalama yapmanın bana faydası ne? ben yalnızca yaşadıklarımı yazdım

@Memnun müşteri: TTNet çalışanıyım ha . buna söyleyecek bi şey bulamıyorum
Alıntı
 
 
0 #7 bbbaaa 21-09-2012 23:15
arkadaşlar ,nsanları memnun etmek zor tabiki her iki sağlayıcınında kendine göre artıları ve eksileri var kimin işine ve cebine nasıl geliyorsa öyle yapar ve artık ttnetinde fiberinin girmediği bina ve site kalmadı gibi birşey.Tabiki herşeyin ilkinde bitakım sorunlar çıkıyor bunların hepsi zamanla çözülecek ve dahada iyi olacak.
Alıntı
 
 
0 #8 ödenen ücretler?hahaha 10-11-2012 12:29
superonline kullanıyorum aynı şeyleri sağlıyor tamamen neti daha hızlı modemleri airties-air5372 kontrol edin 10 numara 10
Alıntı
 
 
-1 #9 İkisinide kullanın öyle konuşunbambucu 18-11-2012 15:41
Ttnet kullanırken hatlarda arıza olmuş 2 hafta hiç bir şekilde internet kullanamadım ay sonu geldiğinde aynı faturayı ödedim. Superonline da adil kotayı geçmedikten sonra hızın bile azalmıyor. Ayrıca hiç bir müşteri temsilcisi öyle konuşmuyor. En ufak hatayı veya sorunu çözüyorlar, Kullanın deneyin ve öyle konuşun.
Alıntı
 
 
+4 #10 soğuduminternet arayan adam 10-01-2013 00:29
biz iki komşu turkcell süperonline üye olmak üzereydik. bu olaydan sonra kesinlikle düşünmüyoruz.
Alıntı
 
 
-1 #11 SÜPERONLINE hakkındaki Genellemeniz tamamen yanlışBayram Demir 20-01-2013 09:44
Ben kolay kolay yorum yazan biri değilim.Ancak süperonlıne ye çok haksızlık ettiğinizi düşündüğüm için ,bi kaç cümle yazmanın kaçınılmaz olduğunu sanıyorum.Önce TTNet abonesiydim. Birkaç gün içinde çevremizde süper onlıne fiber optik kablolar döşendi ve apartmanımıza kadar altyapıyı getirdiler.Ttnet ADSL ile inanılmaz , bağlantı ,hız ,kota sorunları yaşadığım için Süperonlıne ınn fiber optiğine geçtim.geçiş şartları ,internet hızı ve kota zaten geçmemeyi imkansız kılıyordu.İnanın şimdi 5 değil 7 yıldızlı konfor yaşıyorum.Stresten kurtuldum,hız sorunundan kurtuldum.Kota tam iki katına çıktı.En önemlisi de ,Türkcell tv dizi ve film izlediğimde kotam etkilenmiyor.Üç ay oldu ve daha süperonlıne müşteri hizmetleri ile tanışmadım.Ttnet müşteri hizmetlerindeki arkadaşları ise resmen seslerinden tanır olmuştum.
Alıntı
 
 
-1 #12 HANGİSİ DAHA HESAPLIBERTUĞ 04-02-2013 20:46
Merhaba, TTNET kullanıyorum Turkcell Superonline'ye geçmek istiyorum tavsiye edermisin ttnet in 6gb kotalı tarifesindeyim super online nin 49 tlye 300dk telefon bide heralde sınırsız internet 20mbps tavsiye edermisiniz??
Alıntı
 
 
-1 #13 Objektif bakılmamış bu yazıya güvenilmezEsat 07-02-2013 20:08
TTnet kullanıyorum 8mpbs hız ile ama yavaş geliyor birde varsa yoksa superonlıne nin zararlarından bahsetmişsiniz ne bu ya turkcell türkiyenin en iyi operatörü avea yı da biliyorum hiç iyi degil çekmiyor bu kadar kötü hizmet verilmez türkcellde
Alıntı
 
 
+2 #14 Üste para verseler superonline kullanmamŞenol 09-02-2013 17:09
3 ay abone kaldığım superonline'dan toplam 15 gün hizmet aldım.Her aradığımızda o semtte genel problem var.Çalışıyoruz dediler ancak vermedikleri hizmetin parasını da almaktan geri kalmadılar..Sonunda aboneliğimi iptal ettim.ayda bir borç çıkarıp fatura gönderdiler.Aradığımda gözden kaçmış bundan başka borcunuz yok dediler..Bir ay sonra bir borç faturası daha geldi..Yani yazarken bile canım sıkılıyor..Superonline mi? Dinlen dinlen kaç..
Alıntı
 
 
0 #15 superonline adslbertu 20-02-2013 18:19
oncelikle mrb superonline adsl e gectim memnunnum 2 aydir musteri hizmetlerini aramadim torrent hizi 850kb s 8mbps paketi video 720p takilmiyor sankı yukarda biraz haksızlık etmissiniz superonline'ye eskiden ttnet teydim her gun int kesikti 20 mb altyapidan 1 mb veriolardi yine berbatti hiz superonline den memnunum
Alıntı
 
 
-3 #16 süperonlinevolkan 20-02-2013 22:54
arkadaşlar kesinlikle tarafsız yazdığıma emin olun öncelikle ! yaklaşık 3 senedir ttnet kullanıyorum ve süperonline fiber e geçtim ... ilk aşama cok zor du ... daha binamda altyapı olup olamadıgına bile karar veremediler... ancak uğraşıp nihayetinde bağlandıktan sonra o kadar rahat ettim ki ... download hızım saniyede 6 mb dı :) normal Adsl sisteminde 900 kb ı görünce heyecanlanıp of hızlandı diyodum ancak 6 mb ı görünce nevrim döndü sevincten ! gayet iyi bi hizmet alıyorum müşteri temsiilcilerini aramadım daha sonra ama işim düşerse ararım umarım kötü muameleyle karşılaşmam :) diyeceklerim bu kadar umarım fikrinize ışık olabilirim saygılar
Alıntı
 
 
-1 #17 ttnet mi aman kaçınmurat 21-02-2013 01:32
şu an ttnet sınırsız internet kullanıyorum bağlantı,hız vs hiç bir sorunum yok AMAAAA 2.kontratımdan sonra fiyatı bir anda 43 tl den 74 tl ye çıktı fatura kontrolunde adıma bilgim olmadan 1 katma değerli servis ücreti 2.tivibu web ücreti adı altında 2 adet ne idüğü belirsiz ücret yansıtmışlar.müst.hizm.aradığımda ise asıl bomba burası yeni kontrat yenilemede tivibu webin adıma 3 ay bedava deneme için açıldığı 3 aydan sonra ise ücretlendirildi ği söylendi,tabiki benim dünyadan haberim yok beyler kendi kendilerine almışlar vermişler.şu an uygun bir internet paketi arıyorum süperonline olacak gibi ttnet mi AMAN AMAN YAN MA YIN....
Alıntı
 
 
0 #18 ttnetten ben de memnun degilimBanu 21-02-2013 22:58
Murat beyin yaşadıklarını bugün ben de yaşadım.Uzun süredir ttnet kullanıyorum,il k başlarda kotalı internet kullanıyordum ve çok yüksek faturalar ödedim,hiçbir film müzik vs indirmediğim halde hemde..Bikaç ay sonra kotasıza geçtim,hızından memnundum fakat bilgimiz dışında tivibu üyeliğini yapıp bunuda faturaya yansıttıklarını öğrendiğim bugün yeni adsl şirketlerini araştırmaya başladım.3 ay ücretsiz tivibu aboneliğimiz oluyor ve bizim bundan haberimiz yok,aradan 3 ay geçiyor,3 aylık ücretsiz deneme süresi doluyor ve faturaya yansıtılıyor.Anında şikayet dilekçesi doldurduk,ne olacak bilmiyorum ama ttnetten iyice soğudum ve üyeliğimi iptal ettirmeyi düşünüyorum.Ama hangisine geçeceğim o da meçhul..
Alıntı
 
 
-2 #19 bilgi, :)hasan 25-02-2013 01:31
aynı şeyi bende yaşadım kendiliğinden tivibu üyesi yapmışlar 59 lira olan faturam 64 lira civarı gelmeye başladı ilk önceleri gecikme faizi falandr die önemsemedm sonra durumn aslını öğrendim ve şikayt kaydı olştrdum ne kadar ödediğim tivibu ücreti varsa bi sonraki faturamda düşüldü yani 59 lira ödediğim internet faturası 22 lira geldi bi sonraki ay ve daha sonra normale döndü büyük ihtmal seninkide öyle olacak :)
Alıntı
 
 
+2 #20 hepsi aynıdoğrucu 28-02-2013 08:50
Amaçları insanların cebindeki paradan nemalanmak neden onların reklamını yapıyosunuz anlamadım hangi firma olursa olsun bedava kimse birşey vermiyor
Alıntı
 
 
+1 #21 bilin bence bunlarıgerçekçi. 03-03-2013 20:38
arkadaşlar çoğu bölgede ıssler Turk telekom altyapısını kullanmaktadır. ve altyapısını kullandırdığı ıss lere kendisinin kullandığığ hızı vermektedir. ondan fazlasını verememektedir. yeni yapılan ataklarla superonline büyük binalara kendi altyapısını yapıyor. buralarda mukemmel kaliteler de ankastre yapıyor. tabi bu ankastreler turktelekom onayı ile yapılıyor ve 20mbps hıız alınabiliyor. peki süperonline altyaısı olmayan yerlerde neden turktelekom yüksek hızları sağlamıyor. bunun cevabı çok basit. iletişim prensipleri olarak en basit internet erişi mi olan adsl teknolojisini kullanmaktadır. tamamı ile bakır üzerinden olan bu veri alışverişi kablo kalitesine göre 24 mb den 1mb e kadar düşmektedir.
Alıntı
 
 
+1 #22 bilin bence bunlarıgerçekçi. 03-03-2013 20:41
ankastranız cat6 ysa ve santrala veya saha dolaplarına yakınsanız sizde 24 mb hızı adsl ile alırsınız. yada araştırın GPON ve aktif etherneti sonra telekomu eleştirin. sahadolabına yakınsanız vdsl teknolojisini araştırın. ve sunu bilin telekom en ucra köşelere telefon hizmetyini vermek zorundadır. bide bunu bilin bilgiteknolojil eri kurumunun internet tarifeler ile ilgili yasalarını okuyun.
Alıntı
 
 
+1 #23 şerefsiz bunlaranti ttnet 11-03-2013 15:37
Arkadaşlar ttnet ten uzak durun!Adamlar fena kazıklıyorlar!B en onlara verdiğim bütün paraları haram ettim!!Smile de yaramaz diğerlerini bilmiyorum
Alıntı
 
 
0 #24 Kesinlikle TTNETTEN UZAK DURUNMağdur 12-04-2013 17:04
Uzun yıllar ttnet müşterisi idim 1ay bile ücretimi aksatmadan ödüyordum birgün paket değiikliği yapmak istedim ve olan lar oldu.Aynı ay içerisnde haksız olarak 3kez faturalandırıld ım ve müşteri hizmetlerini aradığımda saçma sapan gerekçelerle aptal yerine kondugumuzu gördüm .Derhal tüm borçlerını kapatarak hattımı iptal ettim. Ne oldu dersiniz üzerinden 7 ay geçtikten sonra 5 fatura düzenlenmiş kapattıgım aylardan sonrası için icraya verilmiş. Gülermisin ağlarmısın.Eskiden sömürü devletleri vardı artık bunlar var yazıklar olsun sizlere.
Alıntı
 
 
+1 #25 ttnet cok memnunumsüleyman 23-04-2013 16:30
süperonline tırı vırı ttnet ttnetten asla vazgeçmem 100 mbps fiber kullanıyorum ldığım hız99 mbps modem vdsl arıza yaptı servisten gelene kadar yedek vdsl modem verdiler 1hafta içinde de servisden modemim geldi
servisleri ttnetin cok güzel ttnet çarşı ttnet prog ttnet blog herkes ttnetli olmalı bence
Alıntı
 
 
0 #26 süperonline calısanıyımsercan türkcell 07-05-2013 12:22
ARKADAŞLAR BEN ANADOLU YAKASI ACIBADEM ALTUNZADE BULGURLU ÇENGELKÖK ÇEKMEKÖY TASDELEN ŞERİFALİ BÖLGESİNDE ÇALIŞIYORUM SIKINTISI PROBLEMİ OLANLAR ARASIN YARDIMCI OLALIM KIMSE SÜPERONLİNEYI KARALAMAYA CALISMASIN


Yönetici notu: serkan bey kendi cep numarasını yazmış. Sildim. Superonline destek isteyen kendi sitesine gider. Becerebilirse küfür yemeden destek alır. Superonline tüm konuşmaları kaydediyor. Bunu dinleyen biri varsa söylediklerimin doğru olduğunu görebilir. Yukarıda yazanlar birebir olmuştur
Alıntı
 
 
+1 #27 türkcell cell in önündeki türkü bence hak etmiyorkaktus 01-07-2013 04:52
Arkadaslar ben sadece sunu söyleye bilirim arkadas ne yazıkki haklı.
benim üc tane evim var 5 telefon hattim 3 internet baglantsi da Evde.
ve Telefonlar aynı Sekilde fazla
ve az kuladımiz aylar aynı.
cünkü coğunlukla aynı kisiler biri birini arıyor.yani bu beş kişi akrabalarım.
Telefon Faturaları?hic de aynı deyil.aa diceksinki biri bazen baska birini aramıstır fazlasından.
eh 150TL Fark var Faturaların arasında?
internete gelirsek su an ttnet kulaniyorum hizmet konusundan arkadas cok haklı.
gidip derdimi annatmama bile gerek yok kendileri geliyorlar telekom dan.
ama bugün ve 4 günden beri aynı sorunu yasıyorum.ama türkcell.abi o 130 TL yi BEN 206TL ÖDEDİM.
Alıntı
 
 
+1 #28 türkcell cell in önündeki türkü bence hak etmiyorkaktus 01-07-2013 04:53
VE BANA HEP ONU SİKAYET ET BUNU SİKAYET ET O BAYIDE SORUN VAR YOK ANAM BİZDE SORUN YOK O ÖNCE VUDU BEN VUMADIM bi emzik eksik sonucda ikiside Türkcell deyilmi.bana kendi Topramı niye sikayet etirmeye calısıyorsun.arkadaslar türkcem aycık zayıf kusura bakmayın.
bu sorun sadece Türkcell de yok ama baska bir sirkete gectim ordada sikayetci arkadaslar var ama ben cok rahatım abi!AMA onun BASINDA TÜRK YAZMIYOR
Alıntı
 
 
0 #29 superonlineBaran 30-07-2013 21:53
bundan once ttnet'de ıdım keske olmasaydım bır keresınde arıza cıktı 1 haftada geldıler yapmaya yerımız daha basında olsa neyse etrafında birsuru site var yanı işlek bu yer dayanamadım superonlıne'a gectım bana 1 yıl dıgıturk verdıler.. Neyse hızı ttnetden cok ıyıdı nedense ve parası daha uygundu.. 2-3 ay gectıkden sonra arıza cıkrı cuma gunu.. Cuma gunu saar 4*5 gıbı aradım ve cumartesı gunu gelıp sorunu cözduler.. Bence SÜPERONLINE tekdır :)
Alıntı
 
 
0 #30 semrasuperonlıne 10-10-2013 21:21
bu karsılastırmayı yapan arkadasa seslenıyorum ıkı fırmayıda karsılastırma yaptın gusel fakat ttnet musterısıne verdıgı fıyattan faturayı ılk ay gonderıyo yada ıkı yıl tahhut yapıyo ıkıncı yıla gecerken bır yıl ın acısı cıkıyo superonlıne musterısıne sundugu fıyat neyse ole devam edıyo yalandan yere ıkı fırmayıda karalamaya gerek yok bence ıkısıde ınternet hızmet verıyo kım nerde memnunsa orda kalsın saygı duyalım
Alıntı
 
 
-1 #31 Türkcell Kalitesi ;)tolga 29-10-2013 10:30
arkadaşım bence biraz karalama olmuş gibi yazdıkların karşlatırmaya bakacak olursak eğer ttnet sürekli kesintilere uğruyor insanı krize sokucak tarzda bende koçnetin sunduru biri interneti kullanıyordum böyle sorunlar olmadı hiç bir zaman ve şimdi vodafone net oldugu için bırakma kararı aldım ve türkcell süper online 10 kat daha ağır basıyor ve müşteri hizmetlerine gelince kusursuz yıllardır türkcel kullanıcısyım ve 3 seneye yakındır platinyum kullanıcısyım bir kez olsun senin anlattıgın gibi sözlere magruz kalmadım bu biraz sizin anlama yapınıza bağlı türk insanıyız sonuçta neresinden anlamak istersek orasından anlıyoruz.Neticeye gelirsek Türk Telekom ile hiç bir bağlantım kalmıcak şekilde Süperonline geçiş yapıyorum sorunsuz olucagı kanaatındayım ve de geçmek isteyenlerede gözlerini kırpmadan geçebilirler diyebilicek kadarda güvenşyorum ;)
Alıntı
 
 
-1 #32 Adana'da otuurup superonline isteyen bana ulaşsın.memet 03-11-2013 02:38
öncelikle ben süperonline da çalışıyorum ve azıcık samimiyetime güveniyorsanz hak verin inanın 2.5 aydır bu işi yapıyorum.Ve görüştüğüm abonelerin 100de 95 i memnun.Adil kullanım kotası her firmada var Superonline da akk yi aşınca 3 mb oluyor.Ttnet 8 mb lık verdiği bir hızı 8 mb e kadar diyerek laf oyunuyla 4 5 mb werdıgı ıcın superonline hızına denk geliyor.Bu arada bende ttnet kullanıcısıyım Binamda fiber alt yapı olmadığı için kullanamıyorum. Ama bekliyorum her an gelmesini talebim var çünkü. Zaten bakır kablo olduğu için ister istemez kesiliyor. zaten hiper net te daha ttnetin bir çok bölgesinde yok. artı başvurduğunuz zaman ttnete 1 hafta 10 gün gelmıyor.biz ekip boşsa 1 saatte kuruyoruz ama kesinlikle 1 günü geçmiyor.Öncelikle kendinizi karşı tarafın yerine koyarak yorum yaparsanız daha iyi olur. . Ve inanın gerçekten çok iyi bir hizmeti var.
Alıntı
 
 
-1 #33 Adana'da otuurup superonline isteyen bana ulaşsın.memet 03-11-2013 02:42
BU ARADA SUPERONLİNE TTNETİN ALT YAPISINI KULLANMIYOR...SADECE FİBER ALT YAPI OLMAYAN YERLERDE TTNETİN ÜZERİNDEN ADSL HİZMET VERİYOR.Kİ ZATEN BUNU LAF EDİP İNSANLARA BAKIN BİZİM ALT YAPIMIZI KULLANIYORLAR ZATEN GELİN BİZDEN ALIN DIYORLAR VE KISKANIYORLARSA ALT YAPIYI KULLANDIRMASINL AR.
Alıntı
 
 
0 #34 duygu hanım olmasa daha ınternetı acmıyacaklardı tesekur ederım..murat 28-11-2013 18:25
superonlina gececem sabah 9dan berı ttnt kapatı ınternete gırmeye calısıyorum....
Alıntı
 
 
+1 #35 sakın süper onlaya geçiş yapmayınhatıce 10-12-2013 15:08
bize geçerseniz eski aboneliğinizi biz karşılıyoruz dediler bizim abonelığimizin bitmesine altı ay vardı onun cezası bize kesildi ben mahkemeye vereceğim
Alıntı
 
 
-1 #36 gecsemmibende superonline 18-12-2013 17:41
Ttnet adsl kullanicisiyim sizce super onlineye gecsemmi
Alıntı
 
 
-1 #37 superonlineahmet 14-01-2014 01:36
Arkadaşlar Superonline fiber internet calisaniyim. Sorulariniz varsa buraya yazin mümkün oldukça yazarim
Alıntı
 
 
+1 #38 Başvuru yaptım ama yinede tam emin değilimBilgehan 14-01-2014 19:03
ben ttnet kullanıcısıyım çokca uzun zamandır. internet hız bakımından olsun hizmetlerinden olsun gayet memnunum ama ücret konusunda artık pes dedim. ben yaklaşık 3 ay önce falan kapattırmak istediğimde (öünkü fiyat 70 küsür lira geliyordu) yok kapatmayın 6 aymı 10 aymı şuan tamda hatırlamıyorum ama 45 lira yapalım dediler ve bende tamam dedim. şuan öyle kullanıyorum. dünde bu süperonlinedan haberi oldu ve bugün basvuru yaptım. telefon internet tv olması ve 49 tl olması beni tatmin ettin insallah öyledir. benim sadece bu indirim tahaüttüm var ttnetten burdanmı ceza gelicek bana. ve bu cezayıda geldiginde ben ödeyecekmişim ödedigim faturayı süperonline a götürdügümde bunlardan bana ederi kadar fatura gelmicekmiş. insallah memnun kalırım. ttnet kalitesini bırakmakla insallah büyük hata yapmamışımdır.
Alıntı
 
 
+1 #39 ttnettuncer 22-01-2014 03:35
2 yılı aşkın bir süredir ttnet kullanıyorum ve 1 kez bile ttneti arama ihtiyacım olmadı...hızı ve kalitesinden memnun olmama rağmen superonline ve digiturk birlikte 59,99 kampanyası çok azip ve geçmeyi düşünüyorum..bu arada Düzce'den yazıyorum..
Alıntı
 
 
-1 #40 YARDIM EDİN LÜTFEN!!!!!!!!! !!!!!!!SOYLU 19-02-2014 02:34
TTNET TAHAHÜTÜM 27.02.2014 TE BİTİYOR superonline ve digiturk birlikte ev telefonu dahil 2 yıl kalmak suretiyle 68.00 tl teklif verdiler ne yapayım güvenlimi ?ACİL YARDIM TEŞEKKÜRLER
Alıntı
 
 
+1 #41 asrın hatasıcihat 21-02-2014 01:45
ya size şu kadarını söyliyim köpek gibi pişmanım ya sakın diyorum sakın fiber haricinde hic bir bağlantısı kullanılmaz ilk 2 hafta güzel ondan sonra kop düş kop düş dur rezillik kesinlikle ve kesinlikle arayan adamın gazına gelmeyin yalan dolan hikaye
Alıntı
 
 
+1 #42 ttnetnilgün 21-02-2014 23:35
Adil kullanım kotası AKK degil. Akn dir. herkesin eşit bi şekilde hız alabilmesi acısından yapılmış bi uygulama ve eger cok paranız varsa beyler bayanlar ttnet 8 limitsiz paketi sunmaktadır akn uygulaması yok ve 8 mbps hız sabittir. hızı hic biseyden etkilenmiyor. fiyatıda suan yürürlükte 123 tl. :)diger internet firmaları ttnet türk telekom alt yapısını kullanarak hizmet vermektedir. ve ttnetin veremedigi dediginiz hızı aynı alt yapıyı kullanarak baska bi firmanın vermeside saçma olurdu ki öyle zaten. ttnet normal paketlerde 8 mbps hızını zaten veriyo ancak bu oturdugunuz adresteki alt yapı ve santral uzaklıgına göre degisiklik gösteriyor.. :) uzun lafın kısası diger internet firmaları ucuz fiber hız saglıyor hikaye :)
Alıntı
 
 
+2 #43 bu ülkede birşey kullanmayın doğal yaşayın.bahadır 06-03-2014 11:28
yorumlarınızı okudum bir karara varamadım.
Alıntı
 
 
+1 #44 YANİ HANGİSİ İYİ?zz 16-03-2014 19:07
TTnet süperonline dsmart hangisiyle ilgili yorumlara baksak yaklaşmayın beş para etmez gibisinden şeyler söylenmiş.

Ne kullanıcaz ya biz?
Alıntı
 
 
+1 #45 superonlıneeda 17-04-2014 14:13
bırınız ak dıyor bırınız b..k..neden durust ınsan kalmadı? ne gecıyor elınıze.bu saglayıcıların hepsı aynı halt.al bırını vur otekıne.adamlar durust olsalar ınsanlardan 24 ay taahhut ıstemezler..begenmezsen gerı donusunun cezası epeyı bır pahalıya patlıyor.dın ıman kalmamıs bunlarda..herkes kacıyor.hızmet alamadıgınız zaman işin pesını bırakıyorsunuz.problem yasattıklarında verın bakalım bır mılyon kullanıcı olarak mahkmeye,bakın nasıl yogurdu ufleyerek yıyorlar.yok oyle uc kofte bes kurusa..vermedıgın hızmetın parasını alacaksın oylemı..sız adam olmazsınız
Alıntı
 
 
0 #46 3 yildir superonline fiber kullanıyorumakn 09-05-2014 07:19
3 yildir kesinlikle hicbir sorunla karsilasmadim hat kesilmesi cok cok nadir oluyor kesinlikle cok sorunsuz internet hizi neyse o dur 20 mb ise 20 yi gorursun 50 ise 50 kesinlikle yavaslama jesinti yok tavsiye ederim
Alıntı
 
 
0 #47 Türkcel tırtKemakl Maruldalı 18-06-2014 15:13
sırf fiber hattan dolayı türksel süperonline geçecektim ama bizim ap. çekmemişler daha
iyi oldu ttnet daha önce ulaşacak galiba bu bölgeye(İzmir Güzelyalı) böylece bende ttnetten ayrılmadan hıza kavuşmuş olurum
Alıntı
 
 
0 #48 ttnet vs superonlinekararsız 06-07-2014 09:53
Benim fikrim binanin ve bolgenin alt yapisi hiz ve kalitede önemli. Binamda superonline fiber dosendi. Ttnet kullanim surem boyunca benim icin berbatti,nefret ettirdi, sürekli kopuyordu.Superonlinea gectim hic sikinti olmadi. Yeni evimde ttnet fiber dosemis orda da ttnet kullanacağım. Bence olay alt yapida bitiyor. Binada hangi alt yapi varsa onu kullanmak lazim.
Alıntı
 
 
0 #49 superonline fibersinirli 14-07-2014 02:57
Filmin her saniyesinde donuyor. Nasıl fibersın sen!
Alıntı
 
 
0 #50 superonline mağdurusbl 16-08-2014 12:46
faturası ödendiği ve ıspat edildiği halde internetimizi kestiler. telefonla ödeme yaptığınızda oluşabilecek sorunlara karşı tamammen yetersizler. iptal etmenin yollarına bakıyorum şimdi.
Alıntı
 
 
0 #51 superonlınecelal 23-09-2014 22:01
ttnetten superonlıne gectım o gune lanet olsun alt yapı aynı ama hergun musterı hızmetlerını arıyorum sureklı kopma donma musterı hızmet yetkılısını aradıktan hemen sonra ıkı kez kesıldı net
Alıntı
 

Bu Konuya Yorum Yapabilirsiniz






Teknoloji kategorisinde trichnosis tarafından yazılmış TTNET - Turkcell Superonline Karşılaştırması? Hangi ADSL, Fiber En İyisi? Hangi İnterneti Almalı? başlıklı yazı hangi internet daha iyi , turkcell superonline kullanıcı yorumları , turkcell superonline nasıl , türk telekom süperonline , süperonline nasıl , türkcell superonline yorumlar , turkcell superonline internet nasıl , türkcell süperonline mı ttnet mi , superonlıne kullanıcı yorumları , hangi interneti almalıyım , süperonline yorumlar , süperonline yorumları , superonline adsl nasıl konuları hakkında bilgi içermektedir.