Türkçe Bilgi , Ansiklopedi, Sözlük

Kadın neden mutsuz olur?

Kadın neden mutsuz olur?Erkek ve bayanı birbirinden uzaklaştıran sebepler...

Kadın ve erkeğin hormonal farklılıkları onları bir araya getirdiği gibi, birbirinden uzaklaştıran tuzak ve virajlarla dolu.

Evliliği sağlam temellere oturtmak için kadınla erkeğin birbirlerinin özlerini anlaması şart. Sevgi, özveri ve farkındalık isteyen evlilikte erkekle kadının dünyasına Prof. Dr. Nevzat Tarhan ışık tuttu. Kadınlar ne ister? Asırlar sürecek bir yazı dizisi olurdu herhalde. Kadınlar kadar karmaşık yapıya sahip olmayan erkekler de bu dizinin ana kahramanı... 'Ana' ve 'töre' aslında hayatımızın mihenk noktaları. Evlilikler parmak izi gibi çiftlere göre farklılık gösterseler de belli kurallar ve karakterler var başrollerde. İnsanı çözebilmek beynin tamamını anlayabilmekten geçiyor ki, o da henüz bilim insanlarınca aşılamadı. Bize kalan varolanı anlayabilmek. Erkekleri yetiştiren, onlara iyi ya da kötü baba, eş, evlat rollerini biçen de yine kadın.

KADINI MUTSUZ EDEN KENDİSİDİR

Sizce kadını en çok ne mutsuz eder?

İnsanoğlu sorunlarını çözümlemede mucize aramaya çok yatkındır. Kolay ve zahmetsiz çareleri çok sever. Meselenin sorumluluğunu kendi dışında bir sebebe bağlar. Mesela "büyü" der, "nazar" der, "sihir" der ve mesuliyetten kaçar. Bilhassa mutsuz olan kadınlar sorunu ekonomik problemler, eşinin anlayışsızlığı ve sevgisizliği gibi sebeplerde ararlar. Böylece hiçbir şey yapmamak için iyi bir özre sahip olurlar. Ancak bir insan kendini tanımayı başardıkça kendisine yardım edecek böylece başı daha dik duracak, daha güçlü ve mutlu olacaktır.

Kadınlar neden erkeklerden şikayet eder?
Bunun arka planında erkeklerin kendilerini beğenmesine olan ihtiyaçları yatar. Kadın erkeği değiştirmek için hep yakınır. Oysa sızlanmak yerine plan yapıp adımlar atsa daha kolay bir dönüşüm olduğunu görecektir. n Erkeğe bağlanarak kişilik kazanan kadın modelleri var.

Bunları nasıl değerlendiriyorsunuz?
Bir kadın tarafından düşünülmek ve onun tarafından değer görmek erkek için hoş bir durumdur. Fakat bu tek taraflı işlerse bir müddet sonra erkek karısını yetersiz görmeye başlar. Kadın bir erkeğe bağlanarak değil, erkeğin eksiklerini tamamlayarak sevilir ve önem kazanır. Ama erkeğin de kendi eksiklerini tamamlamasına fırsat vermesi şartıyla. Kadın eşine bağlanarak şahsiyet kazanmak yerine kendisi olarak, kendisini geliştirerek, sosyal ve eğitici bir rol üstlenerek kalıcı bir yer edinir. Çünkü bağlanmak kolaycılıktır. Zor olan çaba sarfetmektir. Bu hem kendisini iyi hissetmesi hem de evliliğinin geleceği için faydalıdır.

ERKEĞE EVDE TAHT KURANLAR

Erkeğinin sözünden çıkmayan eşlerin psikolojini yorumlar mısınız?

Hayattan korkan, özgüveni eksik kadınlar eşlerinin her dediğine evet derler. Duygularını bastırırlar. Kendi kişilik sınırlarını yok sayarlar. Sabırlı olmayı, içine kapanık olmak olarak algılarlar ve ruh sağlıkları bozulur. Erkekde hep almaya alıştığı için bencilleşir. Eşinin duygularını önemsememeye başlar. Başka arayışlara yönelir. Eşinin haklı ve mantıklı isteklerine karşı kendi fikrini söyleyebilmesi kadının benlik saygısını artırır.

Evlilik gemisini ne batırır?
Beklentiyi yüksek tutmak. Herkesin çok başarılı olduğu bir aileden gelen veya mükemmeliyet duygusu yüksek bir kadın eşinin eksiklerine odaklanır. Sürekli onun başarısızlıklarını vurguladığından eşinin evi sığınak gibi görmesini engeller. Dürüst, çalışkan, şefkatli yönlerini göz ardı eder parasının azlığından yakınır. Birçok evlilik bu yüzden yıkılmıştır. Erkekte güvensizlik ve yetersizlik, suçluluk duyguları oluşturan, tatmin edilemeyen kadın geçimsiz olarak bilinir. Böyle bir zor kişilikte biriyle yaşayan erkeğin evlilik gemisini yürütmesi büyük beceri gerektirir.

EŞiM BENi ANLAMIYOR YAKINMASI
Ego ve kadın ürkütücü oluyor yan yana gelince ama, soruyoruz Prof. Dr. Nevzat Tarhan'a, kadının ego doyumunu ne artırır? Kadınlar en çok erkeklerin onları dinlemediği ve anlamadığından yakınır. Kadının ilişkideki önceliği paylaşmak ve yakınlık hissetmektir. Erkeğin ise yetenekli, yeterli ve güçlü olduğunu hissetmesidir. Erkekler doyumu başarıda bulurken, kadınlar paylaşma, değer verilme ve önemsemede yaşarlar. Bir kadın eşinin gelişmesine yardımcı olmayı, eksiklerini gidermeyi görev bilir, bunun için çalışır. Bu doğaldır. Kadın böylece eşini koruduğunu düşünür. Erkek ise karısını kendisinin yönettiğini düşünmeye başlar. Yeterli olduğunu kanıtlama çabasındaki erkeğe kadın yardım önerdiğinde erkek yetersiz algılandığını zanneder. Kadın, erkek istemeden öneride bulunursa bu erkekte güçsüzlük duygusu uyandırır. Bir kadın erkeğe kendisini iyi ve yeterli hissettirir, ‘kontrol bende' duygusunu yaşatırsa o erkeğe çok şey yaptırabilir.

Bugün

195 Yorum - Senin Görüşün Nedir?

  1. #1 betül
    -
    08-12-2011 19:35:44 +59

    kadını mutlu edecek bir erkek olduğuna artık inanmıyorum.

  2. #2 adile
    -
    30-01-2012 05:38:38 +56

    vala ne yaparsan yap erkeklere yaranamasın melekte olsan boş nankör adam nankördür

  3. #3 lale
    -
    23-02-2012 19:28:11 +10

    kadinlari cok az erkek anlar su dunyada

  4. #4 ahmet
    -
    29-02-2012 16:07:06 +4

    valla benim bi eşim var bi türlü anlaşamıyoruz..
    kendini hep yüksekte görüyor.. aile konularını kapatmıyor. aileler sıkıntılıda biraz.
    açıkçası daha yeni evliyim ama ayrılmayı planlıyorum..

  5. #5 ayse
    -
    24-03-2012 18:01:42 +24

    Erkekler ayni kucuk cocuk gibi. Bisey verdikce daha cok istiyorlar.

  6. #6 seval
    -
    30-03-2012 12:02:44 +19

    erkeklerden maddi veya manevi anlamda bi beklentisi olmayan bir kadın daima güçlüdür va değer görür bu yüzden eğitim şart

  7. #7 kadılar
    -
    orhan
    -
    02-04-2012 17:55:56 -4

    kadılar biçiçekti solmasın onlar olmadan biz hiçiz

  8. #8 ısyan eden kadın
    -
    ımoş
    -
    16-04-2012 20:14:10 +32

    bn 6 senelık evlıyım ama omrumdn omur gıttı dsm yalan olmaz herhalde. Gelecegımı dusunuyorumda neraye kadar surecek boyle.,sızce ınsanın yasaması ıcın bır amacı olmsı gerekmezmı.nedn esler sorumsuz ve ılgısızler anlamyorum.kadınlar hep mutsuz olmak zorunda mı hep bız mı dusunucez yanı bùlasık,utu....vs.

  9. #9 ısyan eden kadın
    -
    ımoş
    -
    16-04-2012 20:31:58 +11

    yahu bn 5 yıllık evlym su yasıma kadar ne cıcım ayı gordum nede gunu... Bu erkekler ndn sorumsuz vede ılgısızler.ndn hep bız mucadele etmek zorundz.ınsanın yasamas(mutlu olması)ıcn bır amacı olmalı. Ama evlılık monotonlugunu surdurmekte ne sevgı war nede ılgı... Hep bız mı dusunucez bulasık ,utu...vsMalesef kadınlar basa gelen cekılırmıs. Hayatı zından etmekte,guzel yasamakta bırazda olsa bızım elmzde. Yalandan da olsa GULUMSEMEYE DEWMM.

  10. #10 mutsuz
    -
    mutlu değilim
    -
    26-04-2012 07:56:38 +31

    sana katılıyorum imoş.bende 5 yıllık evliyim.şuana kadar hep kavga çekiş gitti.tam oturdu evliliğimiz derken şimdide ilgisizlik.sonra kadın aldattığı zaman kötü kadın oluyo demi.boşansam çocuk var.boşanmasam ilgisizlik nereye kadar walla işin içinden çıkamıyorum.evimin herşeyini yapıyorum.tertemiz evine geliyo.geçiyo bilg.başına ne benle ilgileniyo nede oğlumla.sonr Bn NEDEN SEN BANA TERS DAVRANIYOSUN DİYO.HEP VER VER OLMUYO.KARŞIDANDA BEKLİYOSUN.WALLA BEN YALANDANDA OLSA GÜLÜMSEYEMİYORUM.

  11. #11 listemiyorbeni
    -
    akear
    -
    01-05-2012 14:46:00 +6

    istemiyorbeni

  12. #12 çok zor
    -
    betül betül
    -
    12-05-2012 23:52:38 +25

    biri giriyor hayatına..tam sen sevmek isterken..tam boşluktayken..
    ilk zamanlar herşey çok iyi gidiyo..çok mutlu oluyosun taakii dereyi geçene kadar..
    kadın olarak seni beğenmiyor..hep daha fazlası..hep daha fazlası..
    ve sen o kadar çaba harcarkn onun karşısında o bunu görmüyor bile.. seni artık dinlemiyor..
    ve en acısıda seni sadece yatakta istemesii !!! öyle acı kii sen onu öylesine çok severken.. bence aşkta en kötü olan şeyyy saygının bitmesi ve laubalileşmektir.

  13. #13 mutsuz qadin
    -
    gul
    -
    20-05-2012 16:21:56 +1

    men 12 ildir evliyem ama xosbext deyilem heyatimin sefliyi evlenmekdir cox pesmanam aile qurdugum ucun hec bilmirem ne edim ayrilsam 2 evladim var onlara kim baxacaq ayrilmasam mecburam cehenem heyati yasiyam men ne edeceyimi hec bilmirem

  14. #14 gercekten sabır gereklı
    -
    gentle35
    -
    24-05-2012 20:25:23 +5

    slm arkadaşlar bır bayana nasıl davranırsan oyle karşılık alırsın pekı bır erkeğe nasıl davranırsın nasıl bır tepkı vermelısın ben 5 yılım doldu yalan yok sevgı ılgı bıttı çoçuk olunca mucadele edıyorum bır erkek olarak gercekten emek sarf edıyorum sonuç verdiğim konumlardan bırı gerşekten maddı onemlı ama manevı çok başka bırde gerçekten dengını bulmak zor evlılıkte gerçekten şans onemlı ben sabredıyorum umarım hakkımızda hayırlsı dıyelım herkes için ama bunuda saklamayalım bır bayan eşinı yüceltırde küçültürde o yuzden bu gece kandıl dua edıyorum her zamankı gıbı

  15. #15 mutsuzum
    -
    bahar
    -
    03-06-2012 11:38:43 -2

    benim nişanlım tam bir melek gerçekten bir çok bayanın isteyipte bulamadığı biri ama ben ilişkimizi çok mutsuzlaştırıyorum bunun sebebi çogunlıkl benim psikologada gittim nişanlımla konuştumda ama olmuyor nedendir sizce

  16. #16 kubra
    -
    kubra
    -
    30-06-2012 16:41:36 +10

    slm arkadaslar benim esim cok iyi hicbir ozel gunu unutmaz ama tek kotu yani arkadaslariyla cok zaman geciriyor hep onlarla biseyler yapmak istiyor kendimi ikinci plandaymis gibi hissediyorum ve mutsuz oluyorum

  17. #17 mutluluk:(
    -
    ayla...
    -
    05-07-2012 22:00:18 +1

    bende aYnı şekil de kendimi arkadaşları yüzünden ikinci planda hïssediyorum ve de çok sorumsuz bende bu gidişld aygrılmayı düşünüyorum bizimde daha 3 yıl oldu

  18. #18 umutsuz
    -
    kader
    -
    09-07-2012 22:16:45 +3

    12yildir evliyim 1ayim bile murky gecmedi suanda evden ayrilmak yani.ayri eve cikarsak belki.aramiz duzelir diye.ama.kayinbabam izin.vermiyor.ne yapayim bilemiyorum.yardim edin.lutfen

  19. #19 biktim
    -
    angei
    -
    04-08-2012 10:08:18 +3

    biz iyi geciniyoruz amma aileler kavga ediyor oda kendi ailesini koruyor ne yapacagimi bilmiyorum.

  20. #20 mutsuzluk
    -
    leyla
    -
    07-08-2012 12:13:53 +18

    ben çok mutsuzum ben bu evlilikte her gün ağlamak zorundamıyım hep aşağılama hep azar hep agrasif tavırlar bıktım artık ne yapıcağımı şaşırdım artık hayatı yaşamayı istemiyorum hiç anlaşamıyoruz eşim her şeyime kızıyor agzımla kuş tutsam yaranamıyorum yeter artık bende insanım hergün aynı şey dayanmak çok zor artık herşeyden nefret ettim

  21. #21 mutsuz
    -
    izimsi
    -
    09-08-2012 02:03:02 -4

    Eşimi seviyorum oda be

    ni. Ama söylemde nefret ediyorum

  22. #22 kadın
    -
    pişman
    -
    09-08-2012 21:23:04 +8

    bende aynı sıkıntıları yaşıyorum erkekler nankör ne yapsan boş kendilerini bir şey sanıyorlar eşimle hiç anlaşmıyorum ayrılmayı düşünüyom ama bir evledım var ona acıyom şimdilik ne yapacağımı bilmiyom herşi bilgisayar iki dk bir sigara içiyor dağınık sorumsuz vurdum duyma ne desen var sorumsuzun önde gideni allahım günahım ne birde severek evlendim ama şimdi sevmiyom sadece yavruma acıyom biraz büyüsün boşanacammmmm size tavsiyem cekmeyin boşanın gitsin zaten onlarla yaşiarken hayatı zindan ediyorlar.....

  23. #23 hiç bişey yapmıyor
    -
    cenk
    -
    10-08-2012 02:43:45 +16

    severek evlendik 1 sene gecti ama hiç bir iş yapmıyor bulaşık bende çamaşır bende yemek desen oda bende sabah kahvaltı yapmıyor ben kendime yapıyorum bunaldım. işten gelip tv izliyor kalkmiyor yerinden bende çalışıyorum ay çok yoruldum ay çok yoruldum diyip duruyor sanki biz yorulmuyoz sinir olmaya basladim bosanicam Allahtan cocuk yok iyikide yapmamisim.

  24. #24 hersey bos
    -
    sevval
    -
    11-08-2012 23:57:28 +11

    bence erkekler nankorun teki siz 5 6 seneden bahsediyosunuz ben 20 20 senedir mucadele ediyorum yinede beceremedim bende alınganlık var esimin kendisini tasımamasını kıskanıyorum baskalarına verdigi onem kadar bana verseydi dunyanın en mutlusu ben olurdum hep bana hep bana olmazki gulerken hep iyi bir somurt dunyanın en gecimsizi sen oluyosun

  25. #25 Keşke...
    -
    Sinem
    -
    17-08-2012 21:21:26 0

    Biz de sewerek ewlendik ve ewleneli 2 sene oldu çok sewioduk birbirimizi ama artk hç anlaşamıoz çok ilgisiz çokk.. herşey bitmiş gibi mecburiyetmş gibi arada bi öpüo kokluo.. ama onuda yapmazsa olur birde çocuk oldu ona yanıom napcağmı bilmıom boşanamam da offff

  26. #26 artıkk son damla
    -
    deniz
    -
    20-08-2012 14:55:11 +9

    ya aslında düşünüyorum sanki hep böyleydi.ben yeni farkettim.ilgisiz ve sinirli şimdiye kadar idare etmişim şimdi daha çekemiyorum gibi hep çalışıyor ama para nere gidiyor belli degil.ben bişey görmüyorum ben bişey alalım deyince kırk dereden su getiriyor.evle hiç ilgisi yok.namaz kılmıyor.ramazanda zaten iftara on dakka kala eve geliyo iftarı açıp yine gidiyo bıktım artık hiç yerine konmaktan.evde oldumu da ya bilgisayar ya uyku.bişey dedim mi de nankör oluyorum.şükret diyo.sinir hastası oldum kimsemde yok tek basımayım tek bi komsum var ne akrabam var nede tanış kafayı yicem.bi gün de Allah razı olsun deme yok dagınık ben devamlı topluyorum bıktım bu hayattan namaz kıl kuran oku otur aşagı diyor kendin de hiç bi faliyet yok biktım Allah yolunu bilmeyen adama boşuna hizmet ediyorum.Rabbim hidayet nasıp etsin...

  27. #27 okumak
    -
    samet
    -
    29-08-2012 23:41:50 +7

    erkek kadını kitap gibi okumasını bilmesi lazım yoksa kadın tam tersi okunmadığını sanki süs eşyası gibi belli zaman sonunda rafa kaldırıldığını düşünür

  28. #28 mutsusum
    -
    meltem
    -
    30-08-2012 01:02:27 +7

    Ben evli deyilim üç yıldır sevgilim var yanımdayken çok iyi fakat yanımdan gidince cok farklı ben yokmusum gibi davranıyor kendi basına kararlaralıyor erkeklerin hepsi aynı nankör bende ayrılacam bıktım artık bu sekilde yasamaktan. Kendime yeni bir sayfa acacam erkeklerin olmadıgı bir sayfa

  29. #29 kendini mutsuz eden kadın
    -
    ayşe ç
    -
    31-08-2012 15:17:12 +9

    bence kadının mutsuz olması evlenmeden önce ki beklentilerini yüksek tutmasından kaynaklanıyor.erkeğin beceriksiz olması bazı özelliklerinin kendinden düşük olması kadını çıldırtıyor onunda kendine özgü bir insan olmasını anlamak istemiyor kafasındaki erkek modeline sokup onu değiştirmek istiyor

  30. #30 allah kadınlara sabır versin
    -
    emine
    -
    04-09-2012 14:58:45 +2

    ailesiyle birlikte yaşıyoruz yapmadıkları kalmadı kahvesi maçı ilgisizliği iki çocuk 16 yaşında evlendim 22 yaşındayım annem babam ayrı ne çektiğimi ben bilirim çocuklarım da çekmesin diye uğraşıyorum görücü usulü evlendik ama seviyorum ama kendileri tam bir kalas ayrı eve çıkmak istiyorum onuda yapmıyor kafam karışık erkekler anlamıyormu işlerine böylesimi geliyor allah akıl versin

  31. #31 bencilsiniz
    -
    hasoo
    -
    23-09-2012 17:24:53 +5

    Ya hep bole atip tutmussunuz yok erkek oyle yok erkek boyle o kadar bencilve
    egoistsinizki her sorunu problemi erkege yukluyorsunuz.rahat birakin arkadas bizi. Bizle ugrasicaniza kendiniz
    ile ugrasin birseyleri degistirmek istiyorsaniz ilk oncekendinizi degistirin ve gelistirin nereye kadar duygusallik ilgi sevkat fedakarlik vs vs
    erkekleri isteklerinizi ve beklentilerinizi dayatmaya calisarak uzaklastiriyorsunuz kendinizden baglanmakmis cok sevmekmis bunlar onemli ama yeterli dgl.

  32. #32 şaşıyorum
    -
    uğur
    -
    04-10-2012 01:49:11 +1

    yorumları okudukça aklıma neden ? sorusu geliyor.. hiç bir art niyetim yok evlenebilecek bir eş arayışları halen sürdürmekteyim.. Asıl sorun bence insanları iyi tanımaktan geçiyor..Yanlış insanlar herzaman karşımıza çıkacaktır ama bazen ayağımızın dibindedir; göremeyiz.. ve özellikle her erkek aynı değildir ben kendimi o kefeye koymam..

  33. #33 kadınlar
    -
    kaan
    -
    06-10-2012 05:01:59 0

    Valla bi kadını hıc bi zaman mutlu edemezsiniz.. Kadınlar nankördür.. Kimi zaman iyidir kimi zaman kötüdür.. Devirli saat gibi döner dururlar.. Size yemın ediyorum 72 kızla cıktım üniversitede hepsii aynı alayı nankör.. Kıskanmamış gibi yaparlar ama kimbilir akıllarından ne sinsi plan yapıyolardır.. Yaranamazsın kardeş hiçbi zaman yaranamazsın.. Sokaktaki köpeğe yaranırsın kadına yaranamazsın.. Hele ki evliysen yandııııınnnn... Adamı kahveye zor gönderirler.. Örneğin benım eniştem var süzmenin teki insan bakkala gitmek icin karısından izin alırmı yaa :D Her zaman erkekler 1 adım üstünlerdir.. Ağırlığını koyacaksın kardeşşş... Mesela her dediğini yapmıyacaksın, her istediğini almayacaksın.. Bikere acık hiç giyindirmeyeceksin.. Eğer bunları yaparsan kazanırsın... Yoookk yapmazsan sen kaybedersin bu sefer o seni yönetmeye kalkar....

  34. #34 anlamsız duygular
    -
    ahmet
    -
    07-10-2012 18:02:25 0

    Bence erkek yetrınce kadını her konuda tatmin etmedıgınden kaynaklanıyor kendını dev aynasında gördugu ıçın onu göremıyor yanı gözü dişarda olan erkek yanındakıne faydası olmaz bundanda mutsuz olur kadın sonra aldatmayla bırbırlerını motıve ederler :)

  35. #35 evlilik zor
    -
    uğur.
    -
    11-10-2012 11:04:07 +8

    Aslında mutsuzluk insanın kendisinden kaynaklanan bir şey, kadın olsun erkek olsun eğer kendi içinde mutsuz ise karşısındakini mutlu etmesi düşünülemez. Mutsuzluğu karşısındakine mal etmek insanların kolayına geliyor. Yorumları okuyorum kadın erkeği, erkek kadını suçluyor sürekli. Çözüm mü ? Evlilik zor...

  36. #36 mutluydum ama şimdi mutsuzum
    -
    nazan şen
    -
    18-10-2012 01:25:58 0

    sadece eşimi bundan 10 ay önceki halinin ger gelmesini istiyorum

  37. #37 ilişkiyi devam ettir
    -
    berkant
    -
    23-10-2012 00:33:26 -3

    [quote name="kader"]12yildir evliyim 1ayim bile murky gecmedi suanda evden ayrilmak yani.ayri eve cikarsak belki.aramiz duzelir diye.ama.kayinbabam izin.vermiyor.ne yapayim bilemiyorum.yardim edin.lutfen[/quote]
    öncelikle kolay gelsin iyi gitmeyen bir ilişkiyi düzeltmek çok zahmetlidir ama ayrılık ilişkinizin bitmesine sebep olacaktır karşılıklı konuşmak açıkça beklentilerinizden bahsetmek çok iyi gelecektir bence karşılıklı taleplerinizden bir kaçını yerine getirmeyi deneyin başlangıç olarak

  38. #38 ölmek ıstyrm
    -
    Aslı
    -
    23-10-2012 08:25:51 +2

    [b] Napsan yaranamıyorum her aksam benden nefret ettıgnı hayatnda hc bı anlamım olmadgnı fazlalık oldgmu ve bunun gbı yuzlerce kırıcı kelımeyı her aksm yutuyrm bn kadınlgmın fazlasyla hakkını verıyrm ama yınede olmuyo tukendm artk bttm vere vere kendımde kalmadı yasamayı unuttım allahın zoruna gtmsn lanet ettm artk yasadgm hayata ve kocaya dılerm kı benı bırakıp gttgı gun ters duz olur mutsuz olur.o kdr bedduam varkı edemyrm sadece rabbım ona layık olan cezayı ve hayatı versın..[/b]

  39. #39 bıktım
    -
    fatoşş
    -
    29-10-2012 23:54:14 +5

    neden böyle oluyo evlendigimde 17 yaşımdaydım kayınvalidem hiç bi zaman istemedi beni eşimle bi gün bile yanlız kalmadım evde 10 kişi yaşiyoruz ne bi ilgi ne bir sevgi klasik sabah işe gönderiyorsun akşam yemek yiyip yatıyosun artık bıktım bu evliligi istemiyorum herşeyden şikayet eder oldum oysa ne hayallerim vardı umarım eşim bi gün anlar her şey para degildir

  40. #40 Yapmayın böyle erkekler
    -
    Çıcek
    -
    01-11-2012 16:00:53 +2

    Bende aynı şeyden yanıyorum erkekler her böyle ilgisiz olmak zorundamı benım eşımd çok ilgsız

  41. #41 Yalan dünya
    -
    Aşksız
    -
    01-11-2012 16:15:03 +4

    Doğşu söylüyorsun çiçek neden bu erkekler böyle bende hiç ilgi görmüyorum eşinden ne yapacağmh bilmiyorum. Böyle çekilir gibi değil sabır sabır da nereye kadar

  42. #42 gerçek
    -
    yaseminak
    -
    07-11-2012 18:25:03 +15

    Siz siz olun kimseyi yıllardır mahrum bırakıldığı huzur, şevkat,sevgi ve ilgiye boğmayın. Sonra doz aşımından kaybedersiniz...:(:(

  43. #43 artık bittim
    -
    lamia
    -
    12-11-2012 12:13:20 +15

    eskiden beri erkekler yanlış yetiştiriliyor.erkekler kendilerini dünyanın merkezi sanıyor.birde ailesi çok kıymetliyse zaten ailesi ile evlenmiş oluyorsun.karnımızı doyurup giydiriyorlarya ,bunumuzdan getirmeleri lazım.sanki onlarla sokakta kaldığımız için evleniyoruz.her türlü hizmeti yapacaksın,ailesine tapacaksın,çocuklara bakacaksın,kadınlık yapacaksın,tüm sorunlarını anlayışla karşılayacaksın,eş dost çevresini mükemmel ağırlayacaksın,en önemliside hiçbir zaman suratın asık canın sıkkın olmayacak.onlar canları isterse ilgi gösterir.ilgi dediğimde,biraz konuşmak ve beni anlamaya çalışması, okadar.düşünüyorumda keşke birer robot ile evlenseler.bizde kurtuluruz,onlarda.son sözüm şu lütfen aileler evlatlarınızın hayatına bu kadar mudahale etmeyin,rahat bırakın sizin işiniz gücünüz yokmu,daha hayırlı işler yapın şu ahir ömrünüzde.

  44. #44 sevmek
    -
    muratdemir
    -
    01-12-2012 21:00:08 +1

    benn karimi cok seviyorum ama uh beni sevoyrmu bilmiyorumum benn türkiyeye gönderiyorum bana karsi hep degisiyor anlamiyorum neden öyle yapmal bir iyim tane de kizim war

  45. #45 hayal
    -
    gamze
    -
    16-12-2012 15:36:11 +4

    bence her iki tarafta üstüne düşeni yaparsa fazla bir sorun olmaz ama sorunlar hayatımızda zaten sürekli karşımıza çıkacaktır mükemmel bir hayat zaten olmaz şuda var herkes kendi yaptığının karşılığını öbür dünyada görecektir aslında insan bunu düşünse gerek erkek gerek kadın olsun daha dikkatli davranırlar diye düşünüyorum hayat hem eskikleriyle yanlışlarıyla eğrisiyle doğrusuyla karşımıza çıkacaktır arkadaşlar bence fazla takmamak lazım evet zor ama oluruna bırakalım derim ben de evliyim bazen bende kızıyorum eşime ama madem değişmiyor zamana bırakmaktan başka çare yok bide sabır yapcak birşey yok hayat böyle arkadaşlar hepimizin ayrı sorunları var Allah herkese bütün insanlara banada yuvalarına sağlık huzur mutluluk neşe sevinç versin olmayanlarada hidayet versin Amin ecmain

  46. #46 hayal
    -
    gamze
    -
    16-12-2012 15:50:23 +4

    birde arkadaşlar siz siz olun beklentiniz olmasın bende belki eskiden bekliyordum artık beklemıyorum çünkü olmayacak beklentiler insanı daima yaralar...... belkide bayanlar çok fazla birşey beklemiyor ama olmayıncada olmuyor zorla yaptıramazsın işte acaba diyorum beklentiler oldukça dahamı çoğalır kadın dahamı çok ister diye yapmaktan çekiniyorlar mı diye düşünüyor insan

  47. #47 narin çiçek
    -
    derya01
    -
    28-12-2012 00:22:05 +6

    eşim kadın ruhundan anlamayan birisi narin bir çiçeği kırmaktan çok iyi anlıyor ama özetle mutsuzum:(

  48. #48 Imtihan dünyasi
    -
    Lale
    -
    31-12-2012 03:16:54 +18

    Arkadaslar,evlilikte en büyük hata eslerin birbirlerini degistirmeye calistirmasidir,herkes karsisindakini oldugu gibi kabul etmeyi ögrenmeli,olumsuz yönlerine saygi duymali,peygamber efendimiz (sav.)buyuruyorki eslerin olumsuz yönleriyle karsi karsiya kaldiklari zaman olumlu yönlerini düsünsünler.kimse dört dörtlük degil,bakin Allah'a siginin gerçekten ise yariyo öncelikle insan kendi manevi huzur içinde oluyo,hepimiz kendimize bakalim bence,eslerimizin hep olumsuz yönlerine endekslenmisiz beynimizi yiyip bitiriyoruz,namazinizi kilin kuraninizi okuyun okadar huzurlu oluyoki insan,ben mesela kendi esimdede beyenmedigim huylar var ama kendi kendime diyorumki oda öyle ben degistirememki ve niye onu degistirmek için zamanimi ona harcim,herkes kendi için ugrassin,hayat kisa arkadaslar ölüm var hepimiz biraz aklimizi basimiza toplayalim bu dünya geçici( insanlar uykudadirlar öldùkleri zaman uyanirlar) inanin sinirlenmeye mutsuz olmaya hiç gerek yok dünyevi seyler fazla önem vermeyelim:-)

  49. #49 sevgisiz
    -
    leyla
    -
    16-01-2013 23:25:53 +4

    bütün erklerden iğreniyorum çoooooooooooooooooooooooook mutsuzum.

  50. #50 Boşlukdayım...
    -
    Mehga
    -
    19-01-2013 22:13:08 0

    3 ay once evlendim 8 senedir tanışyoruz, tanıdıgını sanırsın bu kadar zaman icinde ama hicde oyle olmuyomuş, gerçek karakterler evlendikten sonra ortaya çıkıyomuş. Her defasında şaşıp kalıyorum allahım ben ne yaptım diye. Bu üç ay içerisinde kaç kere pişmanlık duydum evlendigim icin saymadım ama hala çabalıyorum, ne kadar dayanabilirim bilemem. TEK KELİME İLE YARANAMIYORUM

  51. #51 kadın suçu
    -
    gül
    -
    06-02-2013 12:36:25 +4

    bukadar kadını suçlamanın gerekçesi erkek olmanızdamı yatıyor acaba?

  52. #52 KADINLARI MUTLU ETMEK ÇOK KOLAY
    -
    BERNA
    -
    11-02-2013 15:17:29 +8

    KADINLAR SEVİLDİĞİNİ DUYMAK İSTER ÖZLENDİĞİNİ GÜZEL SÖZLERİ DUYMAK İSTER FİKİRLERİNİN ÖNEMSENMESİNİ İSTER SÜPRİZLER EĞLENCELİ ANLAR İSTER BÜYÜK HEDİYELER DEGİL KÜÇÜK VE ROMANTİK ŞEYLER ONLARI MUTLU ETMEYE YETER SADECE GERCEKTEN SEVİLDİGİNİ BİLMEK YETER HANİ ERKEKLER ALDATTIKLARINI ZANNEDİYORLAR YA ASLINDA KADINLAR BİLİR ANLAR SADECE ANLAMAMAZLIKTAN GELMEK İŞLERİNE GELİR KADINLAR İÇİN İÇİN KIRILIRLAR TIPKI BUZ GİBİ SEVGİLERİ İÇTEN İÇE YOK OLUR SON BİTTİ KELİMESİYLE DÖNÜŞÜ OLMADAN BİTER ERKEKLER KADINLARIN DURDUK YERE BİTİRDİKLERİNİ ZANNEDERLER AMA ZAMANLA ONLARI NASIL YIPRATTIKLARINI GÖRMEZLER İŞTE BÖYLE ERKEKLER NET OLMAYI İSTER KADINLAR İSE GİZEMLİ BİR KUTUDUR ANLAMASI KOLAYDIR ANLAYANA ......

  53. #53 cok mutsuzum
    -
    gülsah
    -
    12-02-2013 18:06:24 0

    ben üc sene önce evlen dım esım cok iyidi ve benıcok seviyor du ozamanlarda ben cok güzeldım ve zayıfdım sonrab hamile aldım ve sısmanladım esım b ır den degıs dı benı umursamadı hıc ır yere gotur medı yusume bıle bakmamaya bas ladı ben her gün onun gözlerının ıcıne bak dım ama obenı hic gor medı sonra anladım kı benı aldatıyor mus bende oren dım özur dıledı ben degıs cem dedı ama sadece ıkıgun degıs dı sonra gene aynı ınsan oldu sadece özür dıledı okadar ıkıgun cok ıyı oldu bende cok sevın dım duseldı dıye ama yanın mısım sevgılıler gunu gelıyor ama bılıyorum kı ne hatır lıcak nede aklına gellcek ıster dım kı yapdı hatayı duzelt mesını ıster dım ama artık anladım kı her sey gene aynı neyapsam da gerıye donuyorum cok mutsuzum

  54. #54 karım
    -
    erkan
    -
    12-02-2013 20:30:54 0

    karım bana cok küsüyor ya okudum onu bunu baktım olmadı

  55. #55 mutsuzum
    -
    leyla
    -
    24-02-2013 01:10:33 +1

    bende mutsuzum eşim beni seviyo ama bazen kalbimi çok kırıyo bana ala vurmadı söyledikleri canımı yakıyo

  56. #56 mutsuzum
    -
    leyla
    -
    24-02-2013 01:13:42 +2

    o beni aşalıyo sürekli hakaret ne yapıcamı bilmiyorum

  57. #57 kırgınım
    -
    habibe
    -
    28-02-2013 23:48:39 0

    nasıl başlasam bilmiyorum: bende yeni evliyim ama 21 senede yaşamadıgımı 1 yılda fazlasıyla yaşadım: evliligim hep eksik istediğim planladıgım cok hayallerime sünger çektim; ben dünyaya gelmekle hata yaptım benim eşimde anlamaz dinlemez yani yeni evli olmamıza rahmen gezip dozamıyoruz. anlamıyo dinlemiyo ben haksızlıga tahammül edemiyorum. ama istemedigim herşey yanımda bitti; istedigim ve hayal etdigim hiçbirşeyse olmadı bunun için artık hayal kurmuyorum bide ailesi benim hep piskolojimi bozdular ALLAHım hem bana hemde sizlere sabır versin.

  58. #58 hüüzün
    -
    özde
    -
    02-03-2013 23:18:32 +2

    peki eşiniz sizi aldatıyorsa ve bunu biliyorsanız ve sizinle hiç ilgilenmesse nasıl mutlu olacaksınız

  59. #59 hüüzün
    -
    özde
    -
    02-03-2013 23:27:22 +2

    aslında bunları söylemeyecek tim ama beni herkesin yanında bozuyo rezil ediyo beni hiç umursamıyo ve ben ne yapacgımı bilmi yorum oo 31 yaşında ben ise 19 2çoçugum var onları bırakıp ta gidemi yorum ama onlarıda alıp bu evden de bu adamdanda kurtulmayı düşünü yorum ben oo ne isterse yaptım çalış madı ses etmedim annem lerle oturacaksın de di birşey demedim ben o ne derse onu yapıyprum ama o benim mutsuz oldugumu bile farket miyo ben evde otururken o yengesini gezdiriyo ben on milyon bulamazken o yiyenlerine kıyafet alıyor ben ise çocuk larıma eskileri giydiriyorum ne yapmalıyım hiç bilmiyorumm bari sizbir akıl verin

  60. #60 mutsuzum
    -
    mutsuz
    -
    17-03-2013 21:11:09 +4

    Bende mutsuzum 14 yilldir evliyim calisiyorum isden geliyor tv bakiyor yatixor cocukla ilgilenmiyor hersexi ben yapiyirummm biktim artik birsey desem.agresiflesiyor kavga ediyoruz bazen diyotumki iyikide calisiyorum ev sanki cehenemm ayri kutupta insanlariz ben civil vivil o ise robottt ha var evde ha yok ben bunlari hak etmedimmmmmm oldurresim gelio onu yoruldum inaninki yoruldum #allah bana yardim etsiin

  61. #61 hüzün
    -
    #23
    -
    19-03-2013 12:46:38 +4

    bende çok mutsuzum eşimle tam on yıl konuştuk onu okadar çok sevdim ki anlatamam tarif etmem mümkün değil kara sevdaydı sanki nefes alamıyordum onsuz nihayetinde evlendim ve 9 yıldırlı evliyim görmediğim hakaret küfür dayak kalmadi hepsinin en alasını çekiyorum hata aldatmasına kadar sevgi ile nefretim birleşti vazgeçmek istiyorum ama yavrularıma kıyamıyorum oğlum çok duygusal oyüzden kendimi feda ettim yavrularıma hayatımdan vazgeçtim.artık eskisi gibi bende ona değer vermiyorum

  62. #62 00
    -
    Hilal
    -
    10-04-2013 15:00:51 +3

    [b]Hayatim da cok zorluklar yasadim evlilik benim icin bir kurtulus gibiydi sanki esimle tanismadan once bambaska bir insandim ozguveni olan calisan Biriydim 1 yil suren beraberlikten sonra evlendik daha once beni aldattigina sahit oldum ve nedense onu terk etmedim cok kirici kavgalarimiz oldu hatta bana Metres misim gibi davranmis simdi anliyorum. Herseyimi bitirdi bir taraftan seviyor diyordum diger taraftan zorla gibi geliyordu evlendik tam ayrilmak istiyordum hamileydim yuce Allahimdan ve bir gunah islememek icin aldirmadim bebegimi anlatamadigim yasanmisliklar da var elim gitmiyor yazmaya icim paramparca ruhumu benligimi en onemlisi yasama sevincimi aldi benden gulmeyi unuttum korkagin teki oldum ciktim psikolojik destee ihtiyacim oldugunu biliyorum belki onunda baska hayalleri vardi bilmiyorum ama onun hatasida durust ve serefli olmamakti en azindan seni istemiyorum bitti diyemedigi icin... mutsuzluk ruhumuzun kor ateslede yanmasi gibi acılar korkular gelecek kaygisi

  63. #63 *hayat
    -
    *63oo bhr
    -
    19-04-2013 10:42:02 +1

    bn 5 aylık evliyim eşim askerde bn kaynanamda kalıyorum 3 aylıkta hamileyim daha yeni evliyim ama evlilikten sogudum artık hmde herkzden sogudm .. bni bu hayatta sogutan ailem ve evlilik cicimli evlilik bklerkn evlilign gerck yüzünü görmeye basladm bile..

  64. #64 mutsuz
    -
    gizemmmm
    -
    08-05-2013 21:58:04 +1

    evleneli bir yıl oldu beş yıl sevgili dönemimiz geçti ama ben hiç tanıyamamisim kocam i severek evlendim ama şu an öyle nefret ediyorum ki hiçbir şey istediğim gibi olmuyor bu erkekleri anlamak zor

  65. #65 eşim
    -
    sevda
    -
    21-05-2013 22:28:00 +2

    çaresizinsanlar sadece sabır dilemek zorunda bosanmak babaevide çare degil allah hepimizin yardimcısı olsun bende cok sorunum var

  66. #66 ne yapmalıyım
    -
    fatma sevgi
    -
    26-05-2013 15:42:56 -2

    artık biz mutluyuz ama para sıkıntısı yüzünden bazen tartışmalar çıkıyor

  67. #67 Mutluluk
    -
    Ayhan
    -
    08-06-2013 22:35:59 0

    Kimilerinin birilerini mutlu etmek icin geldigini sanmiyorum

  68. #68 Hava
    -
    Kader
    -
    11-06-2013 00:14:12 +3

    Arkadaslar bende 7 aylik evliyim, mutluyum allahima sükür.
    Güclü olmaliyiz arkadaslar, ve susmamaliyiz.
    Bir erkek birkere aldatirsa bunun devamida gelir!!
    Benim annem bana evlendigimde Bundan sonra sen
    Ögretmen esinde senin ögrencin demisti.. Ona Göre hanimlar, cogu sey
    Kendi elimizde..

  69. #69 Bekarlık sultanlıktır
    -
    Leorn
    -
    13-06-2013 04:18:37 +5

    Bosuna dememişler bekarlık sultanlıktır onun için mutluyummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm




    Darısı başınıza :))))))

  70. #70 aldatan es
    -
    gelincik
    -
    25-06-2013 06:40:35 +1

    kusura bakmayinda istedinde kadar esine herseyi ver herkonuda o insan nankorse nankordur istedin kadar dort dortluk ol gozu disarda olur yada umursamaz

  71. #71 onemli dogru paylasim
    -
    alexy
    -
    04-07-2013 08:52:08 +2

    ;-)merhabalar,bence en buyuk yalandir ask. ve en kotusu bu buyuk yalani ,yalandan birine soylemek .rol icinde rol yapmak gibi . uykuda ruya gormek gibi . evet efendim bence hayat var yasam var , bunlari palasmak ve paylasmanin guzelligi var . onemli olan bunlar ve bu palasimda birbirine yardimci ve tamamlayici olmak. ...

  72. #72 mutsuzum
    -
    Ferhan
    -
    13-07-2013 23:14:26 +3

    Ben çalışan bir bayanım.Evlendiğim günden beri 20 yıldır hiç yüzüm gülmedi.Eşim ne evlilik yıldönümü.ne doğum günümü.ne sevgililer gününü hiçbirşey hatırlamaz.Birgün bir çöp alıpda elinde eşimi mutlu edeyim diye gelmez. Bugüne kadar neistesem ağlayarak sahip oldum. Maaş günü kendi geliri gibi benimkinide çeker gerekli ödemeleri yapar.Bana harçlık verir.Önüne geçemedim.2 çocuk oldu hatırlarına ailemi yıkmadım.Ancak artık katlanamıyorum.Ev sattı haberim yokken borsada kaybetti.Birde üste çıktı.Yüzsüzlüpğün bu kadarı.Ben ne dersem tersini yapıyor.Düşmanıyım sanki.Arabayı değiştirelim dedim.Bindiğimiz araba kaza yapmış bayağı eskidi.Sırf ben araba istedim diye habersiz borsaya girip kaybetti.Psikolojim çok bozuldu akıl verin intihar edecem.

  73. #73 nankörlük
    -
    levent
    -
    20-07-2013 08:56:07 -3

    yorumlara baktım saçmalayıp durmuşsunuz hep erkeklermi suçlu oluyor biraz düşünseniz erkeklerin omuzlarında ne kadar ağır bir yük olduğunu düşünseniz dünya toz pembe değil hanımefendiler size göre dünya yok bu ahirette keşke sizin istediğiniz gibi olsa herşey ama görünen köy kılavuz istemez siz erkeklerin hatasını görmezden gelirseniz erkeklerde sizin hatalarınızı görmezden gelir ama nankörlük olursa bu hatalar tekrarlanırsa işte o zaman birbirlerinden uzak durmak gerekir.

  74. #74 helal olsun lale hanım
    -
    levent
    -
    20-07-2013 09:17:58 0

    helal olsun lale hanım vallahi bravo size dediklerinize aynen katılıyorum Allah sabır versin herkese sabrederken iyi şeyler düşünmek gerek unutmayın eğer bir erkek istemiyorsa eşini direk ona söyler söylemiyorsa aldatıyorsa hiç merak etmeyin eninde sonunda köpek gibi pişman olacaktır eğer pişman olmuyorsa zaten o köpek gibi ezik gibi yaşamaya mahkumdur herkes için geçerli bu sözüm sabır sabır sabır.

  75. #75 rahatlığım ve çocuklarım önce
    -
    zeyno
    -
    07-08-2013 03:37:14 -6

    ben12 yıllık evlim, kendimi hep çok sevdim ve hep seviyorum kendime zaman ayırmayı çok severim çocuklarımla ilgilenmeyi çok severim fakat kocamla böyle ilgi göstermeyi felan sevmemşöyleki: eşim sürekli benle ilgilenmiyorsun der,koskoca adam annesinden görmediklerini benden beklioo, annesi diyilim bu yıl karar verdim bana hem yardımcı kocama anna biriyle evlendirecem kendi rahatlığım için (ben birilerine hizmetçi için doğmadım)

  76. #76 çocuklarım için
    -
    deniz
    -
    11-08-2013 23:50:20 +1

    otek isteğim sevmek sevilmekti ben eşimi çok sevdim ama hiç sevildiğimi hissetmedim

  77. #77 ailem için
    -
    nurcan
    -
    11-08-2013 23:52:52 0

    ben ailemmle olursam çok mutlu olurum eğer olmazsam mutsuz olurum

  78. #78 ailem
    -
    nurcan
    -
    11-08-2013 23:54:07 +2

    ailemle mutluyum ailem olmazsa naparım bilmem

  79. #79 mutluluk ne
    -
    dilya
    -
    20-08-2013 20:07:18 +1

    Ben esimle9sanedir yasiyorum cok mutlu idek biri birimizi seviyordek ama hepisi bosmus

  80. #80 hepsi yalan
    -
    evlilik mi
    -
    29-08-2013 10:37:30 +4

    arkadaşlar evlilikte mutluyum dıyen bırı varsa yazsın lütfen yoksa benmı boyleyım nefret ediyorum hayatım mahvoldu.

  81. #81 görüntüye aldanma tanımadan asla kimseye kanma
    -
    simuzer
    -
    30-08-2013 14:53:57 +2

    "ne yaptım ben seni sevmekten başka"
    seni sevmek gülü dikeniyle avuçlamakmış bilemedim

  82. #82 görüntüye aldanma tanımadan asla kimseye kanma
    -
    simuzer
    -
    30-08-2013 15:18:03 -1

    "ne yaptım ben seni sevmekten başka"
    Seni sevmek gülü dikeniyle avuçlamakmış bilemedim
    Ne yaptıysam senin gözünde değer elde edemedim
    Ağaç köklerini saldıkça tutunur ya toprağa ben sana derdimi diyemedim
    İnsanın özlemleri vardır sevgiye dair bense kendi kendimi avutur oldum
    Nerde hata yaptık bilmiyorum hayatlarımız aynı yolda kesişti
    Ve sen keşke der oldun artık bana...

  83. #83 görüntüye aldanma tanımadan asla kimseye kanma
    -
    sim
    -
    30-08-2013 15:20:52 +6

    Biliyor musun hiçbir yaptığın canımı yakmazdı da bir tek sözün öldürürdü beni
    Belki hatırlamazsın sen dediğini insana kendi kusurları batmazmış çünkü !
    Söylüyorum dinle "keşke seninle evlenmeseydim "deyişin yok mu
    Ne yaptım ben seni sevmekten başka
    Canım yanıyor ama umurunda mı geber deyişin geliyor kulağıma
    Neden?
    O kadar sevmiştim ki seni annemi ve babamı senin için üzmüştüm
    Babamın kızım senin sevgi sandığın bir hevesse üzülürsün dediğinde ben seviyorum demiştim
    Ve babam tamam kızım tamam demişti
    Ben her şeyi göze almıştım senin için ama sen ya sen
    Doğru dürüst birbirimizi tanımadan kaçmıştım sana
    Evlenmiştik artık daha yakından tanıma zamanıydı
    Velakin sen soğuk bir duvardan daha soğuktun bana
    Annem ve Babam sizi üzdüğüm için ÖZÜRDİLERİM
    "YAZSAM YETMEZSİN SEN BANA BİLİRİM"

  84. #84 görüntüye aldanma tanımadan asla kimseye kanma
    -
    sim
    -
    30-08-2013 15:21:48 0

    DEVAMI YAZDIM İÇİMDEKİ FIRTINAYI

  85. #85 görüntüye aldanma tanımadan asla kimseye kanma
    -
    ACIIIII
    -
    30-08-2013 15:54:22 +2

    canım çok sıkkın napam düşündükçe bana yaptıklarını üzülüyorum
    işten gelir yemek der yer ama susmaz yanına sokulursun sokmaz durmadan hakaret eder ben susarım
    başkalarının yanında rezil eder yeri gelir canı isterse döver
    benimle konuşmaz alır PC veya televizyon izler
    tam bir annecidir benim kocam
    bir laf atılır ortaya kabak benim başıma gelir
    kaçarak evlenmiştik sanki mahkumdum ben ona

  86. #86 mutlu muyum değilmiyim?
    -
    48
    -
    30-08-2013 16:29:01 +1

    2 yıldır evliyim eşimi tanıyamıyorum hergün farklı davranıyo offffffffff offfffffffffff

  87. #87 aşk
    -
    sevgi
    -
    02-09-2013 16:16:10 +3

    bu dünyada sevgide aşk da mutlu evlilikde herşey yalan herşey dereyi karşıya geçinceye kadar.allahım herkese hayırlı bi ömür,hayırlı bi eş nasip etsin...

  88. #88 aşık osmancına
    -
    ikbal
    -
    04-09-2013 13:26:21 0

    Ben sevîyorum kocamı sîzde sevîp anlamaya çalışın.ayrıca bekar olupta sultan olan görmedîk.

  89. #89 yeter artık
    -
    sude
    -
    08-09-2013 18:18:55 0

    leyla"]ben çok mutsuzum ben bu evlilikte her gün ağlamak zorundamıyım hep aşağılama hep azar hep agrasif tavırlar bıktım artık ne yapıcağımı şaşırdım artık hayatı yaşamayı istemiyorum hiç anlaşamıyoruz eşim her şeyime kızıyor agzımla kuş tutsam yaranamıyorum yeter artık bende insanım hergün aynı şey dayanmak çok zor artık herşeyden nefret ettim[/quote]

  90. #90 erkekler biseyi ankamiyo
    -
    aytac
    -
    10-09-2013 19:21:00 +7

    Ben daha uc aylik evliyim hani cicim aylari derler ya Ben onu hic tatmadim ne bir cicek nedesupriz sadece her gun iliskiye giriyoruz bi set dedimde mi sinirleniyo sanki Beni anliyormus gibi ya.kadin dedigin cok zarif varliklardir mesela.eve gelirken bi cicek alsa bi yere gidelim dese Ben hayir mi dicem sanki bisey istesem bin dereden Su getiriyo bende biktim yarin use basliycam mesela kucuk bi ayicik alsa supriz yapsa Ben alipta kafasinami carpcam. Ve kizlar bunu hic unutmayin nisanliyken anasini aglatin erkeklerin cunku evlenince butun hersey sahtelesiyor balayinA bile gitmedik inanirmisiniz tek tasi bile yalvar yakar aldirdim bide her gun annesinin evindeyiz uc aydir hic bas basa kalmadik sanki anne babasiyla evliyim

  91. #91 pismanlik..... :'(
    -
    zeynep
    -
    11-09-2013 17:47:42 +3

    Kadinlar hassastir dunyada en cok eslerine deger verirler karsiligini gormeyince sevilmediklerini sanirlar ve buda buyuk bir hayal kirikligidir bence kadinlara karsi kibar olmali bence kadin bir kez sogudumu artik sevmez bence tipki benim gibi :'(

  92. #92 Kadınlar neden mutsuz
    -
    Kamala
    -
    14-09-2013 21:19:40 0

    Her bır ınsan kendı kaderını kendı yazar ben kendime öyle bir kader yazdım kı silemıyorum o kadar mutsuzum kı anlatamıyorum 21 yaşım var 2 çocuk annesiyim çocuklarım olmasa kafama gülle vurup oldurrem.onlar için yaşamaya mecburem gestepo babalarınA burakamam.

  93. #93 Kadın neden mutsuz
    -
    Yusuf
    -
    20-09-2013 16:34:58 0

    Slm arkadaşlar sabır anlayıs

  94. #94 mutsuzzzzz
    -
    mutsuzzzz
    -
    26-09-2013 21:59:55 +3

    bi r elmanın iki yarısı olduğumuzu dünyanın en mutlu çifti olduğumuzu düşünürdüm nekadarda aptal ne kadarda körmüşüm annesine köleliğim bitince onunda sevgisi bittiaynı evde iki yabancıyız şimdi herşeye rağmen çılgınlar gibi seviyorum 2 tanede çocuk var üstelik ayrılsam eminim dahada mutsuz olcam ama yokmuşum gibi davranmasına ne kadar dayanabilirim bilmiyorum

  95. #95 Bende mutsuzum
    -
    Serap
    -
    27-09-2013 10:25:09 +1

    5 sene beraberdik sonra evlendik suan evliligimizin 4.yilindayiz cok ilgisiz artik hadi ilgisizli birak eski gunlerden eser yok ayni evdeyiz ve iki yabanci gibi nefret ediyorum haraketlerinden falan cok degisti halbuki tek istedim azcik ilgi mutsuzum birde oglum var neyapacami bilmiyorum biktim

  96. #96 mutsuzzzzz
    -
    mutsuzzzzz
    -
    27-09-2013 20:08:51 0

    kimsemin evliliği muhteşem değil burdakileri okuyunca bunu daha iyi anladım

  97. #97 mutsuzzzzz
    -
    mutsuzzzzz
    -
    27-09-2013 20:11:38 +2

    çocuğun varsa elin kolun bağlanır serap boşanmadan sonrasını düşündüğünde her taşı yerine koyabiliyorsun ama çocuk hiç bir yere sığmıyor

  98. #98 mutsuzzzzz
    -
    mutsuzzzzz
    -
    27-09-2013 23:02:16 +2

    ondan defalarca nefret edip her seferinde dahada çok aşık oldum

  99. #99 onla da onsuz da yapamıyorum
    -
    melek
    -
    29-09-2013 19:32:28 +2

    4 aydır beraberiz ilk başlarda çok iyi gidiyordu ama benden uzaklaştı arkadaşlarıyla uykuyla oyunla geçiriyo vakitlerini ilgisiz dediğimde sinirleniyo her gün ayrılma eşiğine gelip tekrar barışıyoruz iki gün önce daha büyük bir kavga edip küstük barışmak istemiyorum ama onsuz hayat bomboş geliyo

  100. #100 slm
    -
    hakan
    -
    29-09-2013 23:36:13 -1

    ne yaparsan yap kadınlara yaranamazsın kızlar ne için evlenmek ister erkek ne için evlenmek ister belli cinsellik için

  101. #101 daha evlenmedim
    -
    Dündar
    -
    04-10-2013 22:41:57 0

    Arkadaşlar yapmayın ben daha evlenmedim oglenmeden önce bu tip siteleri arastirayim dedim ovlendikten sonra ayni hatalara dusmemek icin ama okudukça daha çok korkmaya başladım lütfen

  102. #102 Mutsuz
    -
    Serra
    -
    09-10-2013 00:09:25 0

    1 senedir evliyiz bir gunum bile mutlu gecmedi surekli
    Kavga surekli kavga ve daha 21 yasimdayim cocugum yok
    Dayanacak gucum kalmadi artik napcami bilmiyorum
    Ailemede bisi soyluyemiorum onlarin yaninda sahte guluyorum
    Kendi ailesi icin annesi icin oluo ama sira bana geldimi yok:(((

  103. #103 mutlu kiz
    -
    esra
    -
    22-10-2013 16:42:01 +3

    Valla ben onunla cok mutlu oluyorum bir hafta sonra evleniyoruz bize dua edin

  104. #104 nasıl
    -
    umut
    -
    25-10-2013 12:54:26 +3

    Gerçekten anlamıyom kadınlar erkeklerden ne bekliyo nasıl bir erkek istiyo benim anladığım PARA- KIVANÇ TATLITUĞ GİBİ- BİRİ DEHŞET KARİYER- AİLESİ OLMASIN- KENDİNE BENSİZ VAKİT AYIRMASIN- HERŞEYDEN BENİM HABERİM OLSUN- BÜTÜN SORUMLULUK ONDA AMA BENİM KONTROLÜMDE -BİTIK ÜSTÜNÜ BULDUĞUMDA SORUNSUZCA KABULLENEN BİRİ. DEĞİLMİ YOKSA NASIL BULAN VAR MI*KADINLAR NASIL BİRİNİ İSTER

  105. #105 sorunlar bitsin artık
    -
    demet
    -
    28-10-2013 00:18:47 0

    iki tarafta orta yolu bulmalı dert yakınacakları yerine çözüm üretmelidirler ama şu birbirini aldatma işini bir tarafa bırakmalı her iki eşte birbirlerine anlayışlıolmayı denemeli oturup evliliklerini yeniden gözden geçirmelidirler

  106. #106 bende mutsuzum
    -
    Nirsen
    -
    03-11-2013 20:08:38 0

    bende suan bir iliskideyim. Sevdigim 600km uzakda yasio, bu yüzden telefondan agri cok tartisiyoruz. Oysaki yanindayken cok mutluyum ve hersey harika gecio. Hep soruyorum kendime neden her bulusmanin ardindan tekrar kavga ediyoruz diye, ama cevabini bulamiyorum. Uzakken sürekli tartismalar oluyo, ve onunla mutsuz oldugumu düsünüyorum. Yanindayken ama yine farkli düsünüyorum, ozamanda mutlu hissediyorum kendimi...Suan nasil sin diye soarsaniz yine mutsuzum, neden ama nedennn.... neden uzakken kavgalar artar, ve kadinlar hep üzülen kisi olur...Bizi erkekler neden mutsuz eder? Ben nekadar özen veriyorum onu kirmamaya, o nede vermio? :(

  107. #107 mutsuzum
    -
    dilek
    -
    05-11-2013 01:08:28 +3

    ben 15 yaşında evlendim şu an 19 yaşındayım eşimin beni sevmediğini düşünüyorum seviyorsa bile bana hiç hissettirmiyor bide varsa yoksa ailesi yani ben hala ailesi olamadım bu benim canımı yakıyor anne baba önemli ama benimle neden evlendi o zaman sadece annesinin yaşlanınca ona bakamayacağını düşündüğünden galiba..burdan bütün erkeklere sesleniyorum birini gerçekten sevip ona gerçekten değer verirseniz evlenin..annenizin ve ailenizin oyuncağı yapmayın gurur sevgi saygı ağlamak gülmek karşı taraftada var kadınları taştan zannetmeyin..anneniz babanızı çekti diye eşinize eziyet derecesinde hareketlerde bulunmayın yoksa evliliğiniz biter galiba böyle giderse benimkide fazla sürmeyecek...

  108. #108 mutsuzum
    -
    dilek
    -
    05-11-2013 01:27:31 +2

    galiba ben sevip sevgi göremeyenlerdedim ne olrdu sanki biraz sevsen gönül isterdiki bana hiç vurma ama en kötü halini yaşattın bana oğlum olmasa sana bi dk katlanmam ağlamadan geçen bi günüm yok ama kimin umrunda herkes aynı hayatta ama kimi mutlu kimi mutsuz ben hayatın en mutsuz yerindeyim sevilmeyen kadınların sevilenlerden neyi eksik alllah çirkin kaderi versin hayat bana hiç gülmedi beni EVLATLIK VERMİŞLER kırkım çıktıktan sonra yani doğuştan kaderim kötü beni büyüten annem çok iyi ama beni yaşadıklarımı anlamıyor ayrılmak istediğimi söylediğimde çek otur demek istiyor beni büyüten annemi üzmemek için öz annemi babamı kardeşlerimi görmek istemiyorum çünkü o beni çok seviyor yani önce öyleydi ben büyüdüm masumiyetimizmi kayboldu eşim ve ailesi evletlık olduğum için psikolojimin bozuk olduğunu düşünüyor hayat çok acımasız.

  109. #109 mutsuzum
    -
    dilek
    -
    05-11-2013 01:29:51 +5

    artık mutlu olmayı düşünmüyorum çünkü olamicam hiç bi zaman

  110. #110 Mutsuz sadece mutsuz
    -
    Aldatılan esssss
    -
    05-11-2013 19:52:56 +3

    Herkez sabır dıo amaaa aynı ewde yasayıp da ılgısız bı kocanın yaptıklarını gorunce helede aldatılıyosan bı es daha fazla ne kadar sabrededebılır ıste yıne hersey cocuk eger oglum olmasa babasına duskun olmasa bı dk gene durmm aslunda baba ewı care degıl sadece allahtan sabır dılıyorum bız tartustıkca bnm oglum gozumun ıcıne bakıyo olan zaten coxyklara oluyo alkah herkeze yardım etsın unutmayın kımse dort dortluk degıl

  111. #111 beni ne tutuyor bu evlilikte ben hala çözemedim sizce?
    -
    tuuuubaaaa_yorumsuz
    -
    06-11-2013 16:43:35 -2

    bence suç biz bayanlarda bu evlilikte tek anladığım şey insan kendinden başkasına fazla değer vermeyecek benim eşim sözde beni deliler gibi seviyor benden ayrılmak istemiyor ama annesine de söz söylemior onun yanındanbir türlü ayrılmak istemiyor dışarı çıktığımızda izin almalar iyi geceler demeden yatmamalar annesine sölemeden bişi yapmamalar v.s. korkarım yakında tuvalete giderken bile annesine söyleyecek benim tek isteğim evlendiğim günden beri eşimle ayrı bi yaşam sürmekti hatta bunun için çok şeylere katlandım annesinin hakaretlerine bile...ancak görünen şu olduki hiç bi zaman eşim beni onun sevdiğim kadar sevmemiş...ben ona annemi bırakıp gitmiştim ama o benim için bir yaprak tanesini bile oynatamazmış...bizim evliliğimizi ayakta tutan şey ise ne bir çocuk nede ona kaçmış olmam!!!benim en çok kıyamadığım verdiğim emek o yüzden hala bekliorum hayret ve şaşkınlıkla ancak görünen şu ki eğer ayrı bir yaşantımız olmazsa bende tüm emeklerimden ve eşimdende vazgeçeçeğim....

  112. #112 neden hep kadının bakış açısı yanlışmış?!
    -
    birkadın
    -
    07-11-2013 17:55:54 +6

    neden bu kadar erkek egemen yazılar var internette?
    neden yok kocanıza yamanmayın, onun üstünden prim yapmayın onu pohpohlayın tarzı şeyler var ? bu soruları yanıtlayan erkek doktor kadınlardan gerçekten anlıyor olamaz. ya da o kadar erkek üstünlüğünü kabul etmiş ki direkt vasıfsız eğitimsiz ezik ev kadınını göz önüne alarak cevap vermiş. okumuş veyahut kendini geliştirmiş hiçbir kadının istedikleri yukarıdaki gibi boş şeyler değil. kadın kendi ayağı üzerinde durabilen kararlı ve sağlam karakterli bir erkek ister.bu sağlamlığı kadına baksın diye değil, düzgün ve vasıflı bir insan olması için gereklidir. böyle pohpohlanmaya ihtiyaç duyan, kendi işini kendi yapamayan sevgisini göstermekten aciz erkekler aklı çalışan vasıflı kadınları asla mutlu edemez. kadınları yüzeyselleştiren, muhtaç gösteren böyle yazıları kınıyorum ...

  113. #113 ne istedigimi biliyorum
    -
    fedakar
    -
    13-11-2013 17:33:26 +2

    benim esim aslinda gercekten iyi biri. cok sükür kötü aliskanligi yada agzi bozuk yada kirici degil ama.... iste amasi var.
    beni hic anlamiyor, benim ferdakarligimin mutlulugumuz icin verdigim cabanin hic farkinda degil, cok dogal geliyor ona. ondan bekledigim mesele mutsuz animda biraz teseli, hastaligimda biraz ilgi ama o bunun farkinda bile degil. ama ben neden herseyi anliyorum. herzaman onu uyarmammi lasim??? biraz merhamet, düsünce, ilgi, sevgi kirk yilda bir, bir jest ya cok mu ya???

  114. #114 umutsuz
    -
    kadin
    -
    18-11-2013 22:55:08 -1

    Ilgisizlikten bende sikayetciyim ce cok mutsuzum

  115. #115 Günümüz Kadını
    -
    Ali
    -
    20-11-2013 17:08:48 +4

    Günümüz kadınları artık kendi maddi durumları ellerinde olduğu için veya zaman değiştiği için rahat şekilde evlenip-boşanabiliyorlar. Kadınları gerçek anlamda mutlu edemezsin, sadece senin ahlaklı ve dürüst olduğunu görürler ve seni severler. Ama seni kendi içlerinde oluşturdukları hayali kişiliğe ne kadar benzetirlerse o kadar severler, ne eksik ne fazla.

    Ama erkekler gerçekten sevdiği zaman sonuna kadar sever. Erkeklerin yüzde 10 u sadece eşini karşılıksız sever. Delikanlı gibi sever ve çoğu zaman hayal kırıklıkları ile kendisini boşanma avukatının yanında bulur.

  116. #116 Mutsuz
    -
    Nur
    -
    20-11-2013 23:26:40 +1

    Su anda çok mutsuzum derdimi kimseye anlatamiyorum.25yasinda bir bayanim.ikibuçuk yildir evliyiz.Esimle iki gün once tartistik konusmuyoruz simdi.Çocuk istiyo baski yapiyo resmen ve her firsatta konuyu hep benim cocuk istemememe getiriyor. Çocuk düsmaniymisim gibi davraniyor halbuki boyle bisey yok.is bulup calisip bira birikim olsun istiyorum cocuk icin dogumu var $usu busu var tek maasla mumkum degil yapamayiz is ariyorum bulamiyorum zaten moralim bozuk kalkmis bide cocuk icin kavga ediyo benle ailemin durumuda cok iyi degilki cok bisey yapamazlar cocuguma onun ailesininki daha iyi ama onlarinda yapacagini sanmam hem onlara muhtac kalmak istemiyorum.alt ust oturuyoruz bitakim sorunlar oldu bu yuzden boyle dusunuyorum ne yapmaliyim durduk yere kavga cikardi cok mutsuz cok kimse beni anlamiyor

  117. #117 agzinla kus tut yaranamazsin!
    -
    garip
    -
    25-11-2013 21:11:42 +8

    Iste calisirsin canini sikar.calismassin neden calismiyorsun diye canini sikar .bu kadin milleti acayip cozebilene ask olsun .insanin icini daraltir .illalah biktim bu karimdam.yeter be birakta birz nefes alayim .sigara icmem ,kumar yok alkol bazen bira sarap.ee kari kiza evlendim evleneli 20 sene oldu gitmedim .aksam disari cikayim gezeyim arkadaslarla o da yok sen benim gibi kocayi nerden bulacaksin nankor kari. Ya sabir mevlam bunlara iyilik yaramaz .

  118. #118 garip.arkadasim aynen sana katiliyorum. bu kadinlar naletir..bir nalete bende var,ne yapsam yaranamiyorum naletin taa kendisi
    -
    yanik ali,,,
    -
    25-11-2013 23:07:58 +4

    kadinlara yaranmak zordur

  119. #119 sadce biraz sevgi
    -
    yetim gibi
    -
    28-11-2013 13:26:43 +3

    seven kadın duygusal kadın varmı yada benmi sert kayaya çarptım. insan erkeğini mutlu etmek için bir gün olsun onu güler yüzle karşılamamzmı???. bir gün olsun ona sevdiği bir yemek hazırlamamzmı ??? cicim ayları oldı cehennem ayları... kadınında duygusuzu hiç çekilmiyor ben ne kadar romantik ve duygusalsam eşimde o kadar sert ve gaddar... ne yapayım siz söyleyin ???????

  120. #120 yorgun kadın
    -
    merve
    -
    28-11-2013 22:57:18 +1

    aynen benimkide öyle bu kadarda olmazmı ilgisiz sanki beni hiç sevmemiş sevmeden evlenmiş gibi.iki yıllık evliyim evlilik kadar zor bisey yokmus.hep bunu böyle yapan erkekler.bende mutsuzum.ya bilgisayar basında yada uykusunda yada televizyon, bu üçlü onun için.çocugum yok ama daha korkuyrm cocuktan, dahada mutsuz olursam diye.

Görüşün Nedir?

Karakter Sayacı:
0