31-10-2014 13:30:02
Ana Sayfa Kadın Aşk, Sevgi ve Evlilik Sevdiğiniz kişiyi kendinize aşık etme yöntemleri

Sevgili TurkceBilgi.Org kullanıcısı, sizinle daha kaliteli zaman geçirek adına üyemiz olmanızı rica ederiz.

Sevdiğiniz kişiyi kendinize aşık etme yöntemleri
Sevdiğiniz kişiyi kendinize aşık etme yöntemleriÇok özel birine aşıksınız ve size önereceğimiz 6 adımlık yöntemle onu kendinize aşık edebilirsiniz.

Son zamanlarda ilginizi çeken çok özel biri var. Ona aşıksınız ancak onun sizin hakkınızda ne düşündüğünü henüz bilmiyorsunuz. Size önereceğimiz 6 adımdaki yöntemle onu kendinize aşık edebilirsiniz. Ona olan aşkınızı korkusuzca göstermek için çok fazla zamanınız yok.

Kendinize iyi bakın
Öncelikle kendinize özen gösterin. Formunuzu korumak için sağlıklı bir diyet yapın. Saç, makyaj ve tırnak bakımına düzenli olarak devam edin. Eğer kendinizi beğenirseniz karşınızdaki kişi de sizi beğenir.

Kendinizden emin olun
Kendinden emin olmak sadece bir erkeklere özgü bir davranış değildir. Kendindne emin kadınlar hayatın içine girerler. Doğal bir kendine güvenme yeteneğiniz yoksa, varmış gibi yapmaktan başka çareniz yok.

Sık karşılaşın
Hoşlandığınız kişi neredeyse siz de oralarda takılın. Size aşık olmadan önce sizden hoşlanmalı.. Araştırmalar, aşkın yaşanmasında kişi, yer ve tetikleyici olayın önemli olduğunu belirtiyor. Sizi ne kadar çok görürse sizden o kadar hoşlanacak.

Sizi merak etsin
Sizden hoşlandıktan sonra ve sizi etrafında görmeye alıştıktan sonra, daha az karşılaşmaya ve kendinizi daha az göstermeye çalışın. Bu sizi düşünmesini ve merak etmesini sağlar. Gerçeği söylemek gerekirse; "uzakta olmak aşkı büyütür", yani sizi özlesin ve sizin etrafınızda olmak için çaba göstersin. Unutmayın; kolay elde edilen şeyler çabuk unutulur.

Göz teması kurun
Onunla konuşurken, uzun uzun gözlerinin içine bakın. Araştırmalara göre, her durumda aşık olanlar olmayanlara göre % 75 daha fazla göz göze bakışıyor. Onunla normalden daha fazla göz teması kurun ve onun size aşık olduğunu algılamasını sağlayın.

Dünyadaki tek erkek 'o'
Sizin için dünyadaki tek erkeğin o olduğunu hissettirin. İyi bir gün geçirmesi için iyi dileklerde bulunan notlar verin, kendisine dikkat etmesini söyleyin ya da nazikçe bir öpücük kondurun. Emin olun bu onu dünyada tek erkekmiş gibi hissettirecek. Erkekler de kadınlar gibi dünyada özel olduklarını hissetmek isterler ve bir kadın tarafından sevilmek bunlardan biridir.
 

Bu Konuya 2598 Yorum Yapılmış

 
+2 #697 aşkaşk 26-12-2012 20:09
sewdiğim kişi bana çıkma teklifiediyo ama bn onun tklfni kbl etmiorum ve bnn sebebbini ndnse bnde blmirum..:(
Alıntı
 
 
+1 #698 bune ya ufsemra 27-12-2012 04:17
ben bunların tam tersini yapıyorum ondan hep yalnızım anlaşılan.
Alıntı
 
 
+2 #699 sananefurkan 27-12-2012 12:23
ben onu sevdiğimden emin dğilim ama sevityorum işallah sizin werdiğiniz yntemler işe yara
Alıntı
 
 
+1 #700 başlıksızaşıkkız 27-12-2012 14:26
onu çoook seviyorum bi arkadasımvar diyorum ona bak bana bakıyomu diyorum ewt bakıo diyo ve o çocuk hem denemelerde 1. oluyor hep hemde herkes btüüün kızar onu sevio ve bugün dün önceki gün hep gözgöze geldik ben ona bbakıom oda bana hiç gözümüzü çevirmioz anında grup arkadası var onlar bole vaaaay dedi sonra ben şoke oldum herkes ya ona bakıo yadabana çok utandım ama ondan sonra biz 3sene çıktık onu halla sevviyorum ama bni artık sevmiyor oooofffffffffff fffffff C...T sni çook seviom isyandayım uşak tek çarem ARSIZ BELA
Alıntı
 
 
+1 #701 İLGİLENMİYORmld gmz 28-12-2012 16:35
beni aldırış bile etmiyo hatta bazan azarlıyo bile
Alıntı
 
 
+2 #702 Yardım PleaseYalnız Kral 28-12-2012 18:35
ben birine aşığım ama o beni sevmiyor o hariç bayağı kız hoşlanıyor ne yapmalıyım
Alıntı
 
 
+1 #703 aşıkkaan çetin 29-12-2012 18:17
ben sınıftaki birine aşığım ama o bilmiyor bu tavsiyelerinizi deniycem saolun
Alıntı
 
 
0 #704 aşklar yalangülizar 30-12-2012 15:54
Alıntılandı samet:
meraba arkadaşlar aşk coq sacma biseydir bu tavsiyelere fazla güvenmeyın olmucaqsa ztn olamaz ama sen bikşiye nekar yakın davranırsan o kişiyı kabedersin herzamn soguq kanlı olun ayrılırsada kendin bilirsin diyin gecin hç kimseye hattınden fazla deger vermeyın o kişi sana yoq dediqce aqşıq oluyosun ztn senin ısrarcı davranışlarında sogutuyo anlıcann bunu deneyn pisman olmazsınız :)
ya bende oldum elimden geleni yaptım olmadı
Alıntı
 
 
+1 #705 HERŞEY AŞKGÜLİZAR 30-12-2012 16:06
BEN AŞIK OLDUM O DA BANA OLDU ÇOK MUTLUYUM
Alıntı
 
 
+1 #706 herşey aşkgülizar 30-12-2012 16:07
ben aşık oldum oda bana oldu mutluyum
Alıntı
 
 
+2 #707 sen bana inanmasan da ben seni seviyorum...Hazal 31-12-2012 12:42
Lütfen bir yardım edin arkadaşlar. (siz yabancısınız rahat rahat anlatıyorum çok doluyum kimseyle konuşamıyorum ALLAH rızasına yardımmm...)
Aynı sınıftayız, ilk gördüğümden beri her karşılaştığımız da içimi titretiyor, ilk zamanlar bana karşı boş olmadığını düşünmüştüm ama başka bir arkadaşımla çıktığını öğrendim ve buna rağmen bir gün dayanamayıp cesaretimi toplayıp sevdiğimi söyledim tepkisi çok garip oldu.
Alıntı
 
 
+2 #708 aşıkzeynep berke 31-12-2012 15:25
ben zeynep benimde berke isimli sevgilim var onu çok seviyorum ve elimden ne gelirse yapıyorum ilk aşık olduğumda ve onu gördüğümde kendimden geçti onu çok seviyorum o benim bitanem
Alıntı
 
 
+2 #709 aşk adamıbüşra 31-12-2012 16:30
onu çok ama çok seviyorum o bana çok bakıyon seviyormu sevmiyormu bilimiyirom sizce nedir seviyormu
Alıntı
 
 
+2 #710 küçüğüm ama aşığımdaha 11 yaşındayım 02-01-2013 15:08
yaaa çok küçüğüm çocuğum daha çok aşığım ona ama başkalarına yeniyıl hediyesi için toka vermiş ve sınıfta o verdiği kızla oturyo birde bir arkadaşıma sölemiş eskiden beni seviyomuş bu ne anlamadım ya yardımcı olun nolursunuz abiler ablalar
Alıntı
 
 
+2 #711 aşkmerwee 03-01-2013 10:59
sevdiğim uzakta bunun için ne öneriyorsunuz :(
Alıntı
 
 
+1 #712 aşık değilimasi kübra 03-01-2013 11:04
ablacım çıkıyoruz ama bimüddeet geçtikten sonra soğuyorum aşk nedir onuda bilmiyorum
Alıntı
 
 
+1 #713 nedennnelif 03-01-2013 14:04
benim bir sevgilim vardı birbirimizi çok seviyoduk daha sonra benim lösemi hastalığım çıktı ona açıkladım ve benden ayrılmak istediğini söyledi bir ara hastaneye ziyarete geldi ancak kapıdan girmedi :(
Alıntı
 
 
+6 #714 aşk acısı çekenlere Allah yardım etsin :(özlem 03-01-2013 16:07
ben birini seviyorum ama adını dahi bilmiyorum okula giderken her gün görüyorum onu görünce bana bişeyler oluyo onu unutmak istiyorum yok mu bi çaresi :(
Alıntı
 
 
+2 #715 musaaaçiğdemmm 03-01-2013 18:13
ben bunların hepsıne okumadan denedım yaptım ama olmadı
Alıntı
 
 
+4 #716 aşk büyük şeydirmerve 03-01-2013 19:35
bence oda beni seviyor yanına yaklaştıkça gülüyor ve gözlerinin içi parlıyor (sizce o bana aşıkmı?)
Alıntı
 
 
+3 #717 sev beniii...aşık burak 03-01-2013 20:07
öncelikle selamlar arkadaşlar ben bir kızı çıok seviyorum onun için canımı vermeye hazırım yaklaşık 1 haftadır rüyamda görüüyorum benim onu sevdiğimi biliyor ama başkasıyla çıkıyor beni sevip sevmediğini bilmiyorum eyer yardım ederseniz ALLAH sizden razı olsun...
Alıntı
 
 
+3 #718 aşkaşkmeleği 04-01-2013 13:40
SEVDİĞİNİZ KİŞİ BAŞKA BİRİNİ SEVİYORSA AMA SİZİN ONU SEVDİĞİNİ BİLİYORSA EMİN OLUN O BAŞKASINI SEVMİYORDUR YALANDIR TAVLAMAK İSTİYORSANIZ EĞER AYNI SINIFTAYSANIZ ONA EN YAKIN OLAN YERE GİDİN KIZIN ARKASINDA ERKEK OTURUYORSA ONLA KANKİ OLUN YANI BOSSA GEÇİN YANINA BEN YAPTIM OLDU KIZA EN YAKIN OLDUĞUNUZ YERDEN ONA HAVA ATIN KIZLAR HAVILI ERKEKLERİ SEVER Kİ EĞER HOŞLANMADIYSA PES ETMEYİN SADECE ONUN EN YAKIN ARKADASLARIYLA TAKILIN O DA SİZE ALIŞACAKTIR ZATEN..........
Alıntı
 
 
+2 #719 aşkeren 05-01-2013 14:28
abi seviyorum ama itraf edemiyorum nasıl itraf ederim
Alıntı
 
 
+3 #720 o beni seviyormuberrin 05-01-2013 16:28
deneyeceğim bunları artık ağlamak istemiyorum onu çok seviyorum :(
Alıntı
 
 
+4 #721 ben yanmısımseyit 05-01-2013 21:34
ben deliler gibi seviyorum
Alıntı
 
 
+5 #722 Beni kendine böyle çekmediMehmet Şngüller 06-01-2013 17:13
ben ilk defa bi kıza öyle aşık oldum ki anlatamam ve bu göz göze gelmekle oldu :)
Alıntı
 
 
+7 #723 yüsrayüsra 07-01-2013 07:06
ben birini seviyorum onu benim sevdiğini bilmiyorum ama ben onu çok severim her gün onu düşünürüm
Alıntı
 
 
+4 #724 aşkmerve 07-01-2013 15:31
ben deniyeceğim inşallah olur
Alıntı
 
 
+2 #725 ilaydailayda 07-01-2013 19:34
ya ben çok seviyorum ama onun iyi arkadası oldugum için sürekli ban cıktıgı kızın fotosunu gösteriyo mesajlarını gösteriyo ben nabıca delirdim askından
Alıntı
 
 
+3 #726 N biliyimAdsiz 07-01-2013 19:47
Sevdiyim kisi beni tanimiyo bile ondan cok uzaktayim benm gibi birinin oldugunu bile bilmiyor ben ne yapa bilirim.Aslin da biliyorum tabiki hic bi sey
Alıntı
 
 
+8 #727 1Berk 08-01-2013 13:25
Merhaba.Ben Berk.Küçüyüm hayla.Acaba Merve ablamın söylediyi gibi biraz daha bilgi verebilirmisini z?
Alıntı
 
 
+4 #728 1Berkk 08-01-2013 13:27
Merhaba.Ben Berk.Acaba diyom Merve ablamın söylediyi gibi biraz daha bilgi verebilirmisini z?
Alıntı
 
 
+1 #729 aşksesndki hazirn.. 09-01-2013 11:45
ilgi göstermeyip ilgi isteyen erkek ne türsünüz siz saçmalığa bak ya
Alıntı
 
 
-1 #730 prensesmelek 09-01-2013 13:13
ben çok aşık oldum ama o bunu bilmiyor bunların hiç biri fayda etmezse
Alıntı
 
 
0 #731 Ask acısıııııCuneyt 09-01-2013 15:59
Ask acısının en kotusunu ben cekıyorum arkadasla bı kızı olurcesıne sevıyorum o benı sevıyomu bılmıyorum sormak ıstıyorum ablası aramısa gırıyo acılamıyorum baska kımseyede asık olamıyorum napıcam ben ya bu kurallarn ıse yarıycagını da zannetmıyorum allah yardm etsın bana yoksa ıntahar fln edıcm cok kotuyum cok
Alıntı
 
 
+1 #732 seni seviomtuce 11-01-2013 19:55
ben onu seviyorum ama o beni seviyormu bilmiyorum baş harfi u seni çok seviyorummmmmmm mmm aşkım
Alıntı
 
 
0 #733 asdftek askı kalbimin 11-01-2013 23:57
ben bir erkeği seviyrum ama onun 4 yldr çıktğı biri var ve bir çok kez ayrılp brşmışlar ama çocuk bndn hoşlandğni syldi bnde ona syldm ve kız suan facesindn eski çıktğyla knusuyo bu kızdn ayrlcktı ama onu yz ustu brakmamak içn ayrlmadı smdi kıza dmşki sndn ayrlnca bska briyle ckmycgmı sanma aradan 1 saat gçmdn çıkcgm bri var dms bni sylmiş simdide bnle buluşmak istiyo galiba sevgili olucaz insallah oluruz .:) insllah bnde szlerde sewdgnize kavusursunuz arkadaslar.
Alıntı
 
 
+1 #734 gerek yokuğur13 14-01-2013 17:41
değer verilecek kızsa gerekirse sevdiğini inandırmak için kapısında yatılır
ama değilse konuşulmaya bile gerek yok
Alıntı
 
 
0 #735 askDuhan 15-01-2013 19:59
enise diye bi kız var onu aslında sevmiyorum ama **** diye bir kızı seviyorum ama eniseyle çıkıyorum ne yapmalıyım ? ****'ya kavuşmak istiyorum
Alıntı
 
 
+2 #736 arkadaşımı seviyorumgereksiz 15-01-2013 21:41
arkadaşımı bu yöntemle kendime aşık etmem mümkünmü?
Alıntı
 
 
0 #737 aşkfbilknuryıldız 16-01-2013 18:02
çok güzel laf amam nasıl güzelleşirim
Alıntı
 
 
+1 #738 aşkfbilknuryıldız 16-01-2013 18:03
benim sevdiğim adam çok yakışılı
Alıntı
 
 
+2 #739 piçlermerve kop kop 17-01-2013 14:44
canım aşkımı çok sevmiştim ama hala semio o lannnnnnn beni gerzekler canım aşkım bende oda çok yakıştırıoduk kendimizi birbirine yani biz değil canım kop kop arkadaşlarım yaaaaa offff hepsi sizin yüzünüzden lannnnnnn bizim aşkımız leyla ile mecnun gibiydi ama sizin taktiğiniz yüzünden gül gibi çocuğu kaybettim mallar boyu boyuma huyu huyuma uygundu ya offff nabcam şimdi ben nerden bulim delikanlı piskopat sapık bi çocuğu şimdi nabıcam ben yaaaaaa offffff acaba ben mi ona yeniden çıkma teklifi etsem acaba he hahahaybiiiiiii i kamiller sizi kandırdım ya ben orço 2 çok inandınız dimi kamiller hah ya siz yinede bana bi kız ayarlayın oooolum sizi çok seviyom kankalarım sınız benim kamilimsiniz ya da bende ice zekiye benzedim sizin yanınızda dura dura kamiller hahahaymiiiiiii
Alıntı
 
 
0 #740 beni sevmeliırmak 17-01-2013 15:15
o benim herşeyim onu çok seviyorum . bazn göz göze geldiğimiz oluyor fakat o beni seviyornmu bilmiyorum lütfen bana yardım edin birr fikir bulun
Alıntı
 
 
+4 #741 aşk aşk aşksena akın 18-01-2013 17:32
onun gözlerine bakınca bidaha aşık olasım geliyo arkadaş
Alıntı
 
 
+1 #742 aşkgökalp 19-01-2013 15:00
ya o beni sevmiyorsa başkasıyla çıkıyorsa ozaman kötü olur işte ama ben şansımı deniycem
Alıntı
 
 
+6 #743 seviyorumçilem 19-01-2013 15:02
birini seviyor diye duydum ama pes etmiycem
Alıntı
 
 
+4 #744 aşk büyükburcu 19-01-2013 19:09
ben onu o kadar seviyorum ki onun için yani canımı bile veririm onun için kaç defa şiir yazdım ben onu hayattaki her şeyden daha çok seviyorum ama o beni sevmiyor keşke oda beni benim sevdiğim kadar sevse artık öğrendiklerimi denicem yani ne diyeyim işşallah işe yarar da o da beni benim sevdiğim kadar sever
Alıntı
 
 
+2 #745 askimbuket 19-01-2013 20:31
Ben. Ona! Asigim. Beni. Sevito. My bilmiyorum onunla. Ciddi. Dusunutorum
Alıntı
 
 
0 #746 YalanYeliz 19-01-2013 22:44
Aşk yalandır aşk vardır diyen aptaldır !
Alıntı
 
 
+2 #747 AŞKHELİN 20-01-2013 15:58
ONUN BENİ SEVDİĞİNİ GÖZLERİNDEN ANLIYORUM . AMA BİLMİYORUM ONUN İÇİN HERŞEYİ YAPICAM KONUŞURKAN GMÖZLETRİN İÇİNE BAKICAM AZ GÖRÜNÜNMCE BAKALIM NE OLACAK ÇOK MERAK EDİYORUM
Alıntı
 
 
0 #748 sevdiğim kızerkan efil 20-01-2013 17:16
aşk olduğum kız bana bakmıyo
Alıntı
 
 
0 #749 sevmek suçmuşsakine 21-01-2013 21:21
ben onu çok seviyorum ama onun beni sevdigini bilmiyorum onun için canımı bile verebilirim onu seviyorum onun adı mazlum ismini her duydugumda veya soylediginde kendimi kaybediyorum ve hep onun yanında olmak istiyorum
Alıntı
 
 
-1 #750 Aşk Bir KomediUmut Eren 22-01-2013 00:21
Aşk mı istiyosunuz yeni nesil kızlar tipe bakmıyor cene ve para kendini qulduren erkeklerden hoslanıyolar ve sunu unutmayın hep espiri yapmayın iki üç cümLede aşk sözleri söyLeyin ki qulmektenden hep sıkılmasın ve eylenceye qelince para surda qecerli bi yerlere davet edin mesela sinema ben sinemada hep davet ettimde boş cıkmadın yaklasık 30 tane kız ayarlamısımdır ama sunuda unutmayın filminizi iyi secmelisiniz romantik komedi veyatta aşk filmi sakın sakın korku aksiyon felana qırmeyın sınema cıkısı ise bi yemek söyleyiniz. Ve buna onu kafasını kurcalıcaktır. Daha anlatıcak cok seyim warr ama uykum qeldi hepinize iyi qeceLer . ;)
Alıntı
 
 
0 #751 ask guzeldırecrın 22-01-2013 12:52
ben 1 senedeır tanıyodum onu cıkıyoduk oylesıne ayda bırkere bulusurdk oda 1 2 saat ama ıkımıznde hayatında baskaları vardı ama sonra etrafımdakı herkezı sıldım temz bı sayfa actım onla ve o cok zor bırıydı ve sımdı bana asık oldu benden baskasını grmuyo gozu bende oykleyım ck sevıyorz bırbırımzı ve sımdı haftada 2 3 defa bulusuyorz
Alıntı
 
 
+2 #752 insani iki sey oldururgulizar 22-01-2013 16:36
insani iki sey oldururmus birincisi:insan dan gelen mermi ikincisi:insand an gelmeyen sevgi ne kadar zor ask acisi allah kimseye vermesin.
Alıntı
 
 
0 #753 askgulizar 22-01-2013 17:11
bigunluk seni sever sonrbaskasinibi rgunluk seni ister aldirm a u kdunyada bi dunyayakisikli erekek var
Alıntı
 
 
+2 #754 belirsizoglukimligi 23-01-2013 02:44
selamun aleykum,

Allah sizi feraha kavusturmasi dileklerimle konuya girmek istiyorum.

insanlar ask hakkinda konustugunda sizlere yardimci olmak istediklerinde hep kendi veya tanidiklarinin tecrüblerine dayanmaya calisirlar.
bu sizi tatmin eder mi bilemem ama bizim icin oenemli olan Allahin yardimidir.
konuya islami yaklasirsak gercek coezümleri orada buluruz.

ama eger kendi kafamiza goere coezmeye calisirsak seytanin vesvesesinden kurtulamayiz. allaha siginin ve ondan yardim isteyin.

bakara suresi 185. ayet oeneririm.

Allaha emanet olun
Alıntı
 
 
0 #755 mzgnalan 23-01-2013 13:21
buradaki önerilerin hepsini tesadüfen yaptım,bilmeden gözlerinin içine bile gözüm kaydı bende uzun uzun baktım.Artık onun beni sevmesini bekleyeceğim.:)
Alıntı
 
 
+2 #756 onu çoook seviyorumesra 24-01-2013 15:35
ben onu çok seviyorum ama o çook yakışıklı oldugu için peşinde 4 kız var ve o benide onlarıda biliyor.ben ne yapmalıyım????????????????
Alıntı
 
 
+1 #757 çokkkkkkkkkkkkk kk yakışıklııııııı ııııaysun 24-01-2013 15:40
onu çok seviyorum onu günde 3 kez görüyorum onu görünce kalbim çok hızlı atıyor
Alıntı
 
 
+1 #758 bu sitesu 24-01-2013 15:56
bu sitenin dediğini uyguladım ama olmuyor işe yaramıyor
Alıntı
 
 
+1 #759 aşk perisisevda 24-01-2013 18:04
sırıl sıklam aşığım çok seviyorum kriterlerimiz tutuyor fakat o başkasını seviyor
Alıntı
 
 
0 #760 $>3Mehmet 24-01-2013 18:31
Bakın Belilrli Birşey Uygulanamaz Birini Seviyorsunuz Siz Saçma Veya Doğru Olsa Bile Etkilemeyi başarabilirsinz çokmu şaçmalıyorsunuz seviyorsununz mesela yanlış yapıyorsunz başınızı secde koyunn unutmayinki kalp'i sevdiren allahtır hani demiş ya Hz.Osman Allah Nasip Ettirmeyeçeği Hayali Yaşatmaz . Bir Erkeksen Kıza Mesaj atma buda benden taktik olsun ilkten konuş sonra ondan bekle ;)
Alıntı
 
 
0 #761 asdasdneşe 24-01-2013 19:46
ben de birini çok ama çok seviyorum o beni seviyormu bilmiyorum ama zannetmiyorum bizim okulda ve evlerimiz bitişik onunla çok iyi arkadaştık sonra bn onu sevmeye başladım ve aramızda küçük bi tartışma geçti onu çok seviyorum ne yapabilirim ltfn yardım edinn bu çok kötü bşe yaa :(
Alıntı
 
 
0 #762 aşktürkiye 24-01-2013 20:27
aşk insana beklenmedik yerde gelir... eğer sevdiğin başkasını seviyorsa işte o zaman işin yaş onu başka kızla görünce kalbin sıkışır için acır ama onları öyle izlemek ve kendini yıpratmak yerine git o kızın saçını başını yon ben böyle diyorum ama o kızın suçu da yok ki oda aşık olmuş asıl olan erkeğin kimi sevdiğidir...kalbinin kimin için çarptığıdır...aşk budur işte.....
Alıntı
 
 
+2 #763 sevmeksevmek zor iş 25-01-2013 13:35
yani kısacası Yolumuz sevda yolu allahım sen bizi kop
Alıntı
 
 
+1 #764 kendine aşık etmeksevmek zor iş 25-01-2013 13:58
yani kısacasi yolumuz sevda yolu allahım sen bizi koru
Alıntı
 
 
-1 #765 çok aşıgım akıl verin lütfenkürşat 25-01-2013 22:08
selam arkadaslar bana akıl verirmısınız ben bir kza çok aşık oldum ben olayı en baştan anlatım ben bir yerde çalışıyordum ve kızda benim çalıştıgım yerın cevresinde dersaneye gidiyordu ben 3 ay izledim takıp ettim ve enson bakkala gittigini gordüm bende arkasından girdim bakkala fırsat bu fırsat dedim ama bir baktım kontör alıyo numarasını söylerken aldım ama kimsenin haberi yok ondan sonra ben kızı aradım 1 hafta sonra kıza aşok oldugumu ve tanışmak istedigimi söyledim yok dedi kapattım telefonu aradan 1 yıl geçti gene aradım konuştum beni tanımadı unutmuştu bende bastan başladım dedimkı ben size aşk oldum sizi düsünmeden yapamıyorum numaramı kımden aldın dedi bende bakkala gelip kontor yüklerken numaranızı aldım dedim 3 aydır sizi izliyorum dedim yok dedi ik basta ısrar ettim konuşmak için enson kabul etti yanına gittim konuştuk yok diyor ama ben çok aşıgım ne yapım ???
Alıntı
 
 
0 #766 aşkzeynepp 27-01-2013 00:53
bende aşk acısı içerisindeyim hayat zor arkadaşlar hiç kimse sevdiğini elde edemiyo bu biz kızların işimi zorlaştırıyo
Alıntı
 
 
-1 #767 aşkemin 27-01-2013 10:35
arkadaşlar kafanızı fazla yormayın bende o acıyı çektim ve o beni birkez öpmesiyle beni başdan çıkardı şu an onla çoooooooooook mutluyum o benim kalbime hançer vurar girdi :))))))))))))))
Alıntı
 
 
+1 #768 ne yapıcaksın?sana ne 28-01-2013 08:27
ben bunu denedım hıc bır sey olmadı. cocuk benden dahada nefret etdı
Alıntı
 
 
+2 #769 aşkhatice 28-01-2013 15:04
ya ben seviom ama utanıom oda bana boş deil :)
Alıntı
 
 
0 #770 aşkbilinmeyen 29-01-2013 18:43
ben onu seviyorum oda beni ama biz birbirimize söyleyemiyoruz sen nerden biliyosun diyeceksiniz ben bunu arkadaşımdan öğrendim arkadaşım yerine ondan öğrenmeyi tercih ederdim
Alıntı
 
 
0 #771 Ebesinin AmıDeathBoy 01-02-2013 20:51
Zaten Kız Bi Erkege Gel Sana Vereyim Derse Bu Göderilerede Grk Klmaz Erkk Anında Asık Olur
Alıntı
 
 
+1 #772 aşkkararsız 01-02-2013 22:35
biliyorum aşk güzeldir bu taklitlerde işe yarar ama aşk gözdedir insan birbirinin gözünün içine aşkla sevgiyle bakarsa o zaman onu anlarsın. ama bir yanda da aile korkusu kızlar bakımlı olarak giyinse bile baba-anne bunu giyme bunu yapma mutlaka diyeceklerdir budu sizi sıkabilir onun için mutlaka tedbirli olu...................
Alıntı
 
 
0 #773 inSevIyORum elif 02-02-2013 11:13
ben birini coook sevıyorummm obenden nefret edıyor sevmıyorr o başkasına gıderse olurum benım olmalıı onuuu olumuneee sevıyoruuummmm benı sevsınn ıstıyorummm ama benlen konuşmaz nefret edıyorrr sevdığımı oğrenmış şımarmış ne yapmamlıyım yarDIM.
Alıntı
 
 
+3 #774 DuyguuDuygu 02-02-2013 14:21
Ben 1,5 Senedir Bi çocukla çıkıyodum.Çocuk beni çok seviyodu bende onu.Ama Sonradan Ben Aynı sınıftan Baska Bi çocuga aşık oldum.Çocukla 18 Gün çıktık.Ve benden Ayrıldı.Aslında Çok pişmanım Amaİşte...Bu çocukta Benden Neden Ayrılmış biliyomusunuz Her konusmamızda Beni seviyomusun Diye Soruyomuşum. Kızlar Herzaman Sevilmek,Merak edilmek,Kıskanı lmak İster.Bende onun beni Sevdiğini hissetmek İstiyodum.Ama Artık çok geç.Ben Onu tekrar kazanmak İstiyorum.Ne yapabilirim.Erkekler Yardımcı Olabilirmi lütfen.?
Alıntı
 
 
0 #775 ece25 02-02-2013 20:58
bende bir erkeği seviyorum ama onun hayatıyla ilgili hemen hemen herşeyi biliyorum ama yanın kitmekten çekiniyorum hem gitsem ne dicemki
Alıntı
 
 
0 #776 ceylanyavuz 02-02-2013 21:08
aşık olduğum kişi çok kaba biri ayrıca istemeden birini bıcaklamış ama ben herşeye ramen onu çok seviyorum ama galiba o beni sevmiyor sizce sevmeye devam etmlimiyim offf
Alıntı
 
 
+1 #777 yavuzece 02-02-2013 21:10
Alıntılandı dilara:
ben sevdiğim kişiye seni seviyorum dedim ama o beni sevmediğini söyledi şuan çok kötüyüm napmalıyım bana ip ucu verir misinz lütfn ?

bence sende ondan hoşlanmadın şaka yaptını soyle
Alıntı
 
 
+2 #778 yavuzece 02-02-2013 21:13
Alıntılandı buse:
erkekler siz nası bi kıza aşık olursunuz

evet ya siz nasl bir kıza aşık olursunuz
Alıntı
 
 
+1 #779 sussuzlukşanslı 02-02-2013 23:00
beni sevdigine eminim ama beni sevmemiş numarasına gidiyor ama o da beni seviyor biliyorum demeyim gerçekten de seviyor seni seviyorum
Alıntı
 
 
+1 #780 sevgilimle konuşacak konu bulamıyorum ya yartım edin#780 isa - hatice 03-02-2013 00:03
  • sevgilimle konuşacak konu bulamıyorum ya yartım edin
Alıntı
 
 
0 #781 sevgilimle konuşacak konu bulamıyorum ya yartım edin#780 isa - hatice 03-02-2013 00:06
sevgilimle konuşacak konu bulamıyorum ya yartım edin
Alıntı
 
 
+3 #782 şarhoş aşıksarhoş aşık 03-02-2013 20:00
arkadaşlar benimde başıma bunlar geldi ama inanın uğraşın olacak çünkü benimkide oldu
Alıntı
 
 
+6 #783 abimin kankasıfnezc 04-02-2013 03:17
onu çok seviyorum sevdiğimi söyleyemiyorum çünkü o beni sevmiyosa korkum war ve herhalde kankama ilgi duyuyor .... oo olmazsa bnde yokum ona çcukluktan beri aşığım ama yapacak bişi yyk
Alıntı
 
 
0 #784 okuuynsu 04-02-2013 13:23
Slm ben su an cıkıyorum ve cok mutluyum. Bir erkegi elde etmek cok zor degil bence. sadece o nerdeyse sizde orda olun yani biraz da acıkcası onu sevdiginizxi belli edin . ben nasil mi ogrendim ? tamamen guvene kalmis birsey o beni ilk gordugunden beri seviyorumus ozamanda ben onu farketmemiştim bile hatta arkadaslarina gidip kıskandıgını anlatmıs bende bunu arkadaslarından ogrendim zaten sonra en yakın zamanda cıkma teklifi geldi.. :D sizde kendinizden emin olun
Alıntı
 
 
-1 #785 oku cok garip akılverin banaa♥a 05-02-2013 00:39
beni tanımyordu facede ona ark isteği yolladım kabul etti hiç yüzyüze görüşmedik aynı okuldayız ama benden 2 yaş büyük yazıştık sonra ona olan duygularımı söyledim benim sınıfımdan bir kızda onu cok seviyor o kızda askını itiraf etti ama kendisi başka kızı seviyor ve cıkmak üzere benim erkeği sevdiğimi bilmiyor kız ve dediiki bana ben saana göre değilim başla birini bul arkadaş olalımfakat ben sevgili olmak istiyorum ven son bişey istedim okulda oonu birkez görmek ne yapabilirim bana aşık olması için?? yardım edin bir akıl verin lütfenn
Alıntı
 
 
+1 #786 yldzyldz 05-02-2013 15:40
sabretmek beklmek. sevginizin arkasında durun ama haddinden fazla deger vermeyin. haddinden fazla deger verirseniz kaybedersiniz hak ettigi degeri ve size davrandıgı davranın. hata yapsa affetmeyin . sans vermeyin .
Alıntı
 
 
0 #787 aşkgamze 05-02-2013 17:43
Alıntılandı yaren:
ya ben ilkoğretim 4. sınıfa gidiyom 3. sınıftan birine aşıım onunn beni sevdiğini ve benim onu sevdiğimi ona nasıl belli edcem nolursunuz cevaplayın...

şimdi şoyle bişey yapcaksın müsait olduğun bi gün saçlarını havalı yap ondansonraçocuğ un yanına git kek alalınmmı de ve okulun bahçesinde gezin ve ondan sonra aşkını itiraf et. sakın utnama
Alıntı
 
 
+1 #788 ask acısıSidar 07-02-2013 19:50
ARKADAŞLAR ŞİMDİ BENİM BÖYLE DERDİM VAR:BİZİM SINIFTA BİRİ VAR ONU ÇOK SEVİYORUM.. ODA BENİ SEVİYO BİLİYORUM AMA BENİ ÇILDIRTMAK İÇİN ELİNDEN GELENİ YAPOIYO KOMŞULARININ Bİ KIZIYMIŞ BİZİM SINIFTA...KARNE GÜNÜNDE BİLE DURMADI RESMEN GİDİPONUN YANINA OTURDU ONUN YERİ FARKLIYDI :) BEBİTOM AMA BEN KISKANMIYORUM Kİ AŞKIM (: SENII ÇOK SEVİYORUMM.
Alıntı
 
 
+1 #789 sevilmeden sevmeksedanur 12-02-2013 14:39
size bir şey söyleyeyim mi siz siz olun sizi sevmeyen birine aşık olmayın çünkü 6 senedir ben bu duyguyu yaşıyorum ve içim kan ağlıyor...ağlayan adam
Alıntı
 
 
0 #790 oooooooderya 12-02-2013 20:17
bende seviyorum ama o bilmiyor ben onu sevdiğimi söyleyemmem
Alıntı
 
 
+1 #791 emraşığım sevmek istyrm 13-02-2013 09:49
evet gerçekten doğru söylüyosn karşılıksız sevgi kendimizi hiç hissetmekten başka işe yaramıyor ama bence aşkla sevgi çok farklı şeyler herkes aşık olabilir ama herkes sevemez tanımadan aşık olursun gözlerine sesine yada duruşuna ama tanıdıktan sonra kafa dengi değilseniz o aşk biter yanı tanımadan karşınızdaki insanı sevemezsiniz ama onu ilk gördüğünüzde aşık olabilirsiniz bu çok kolaydır...umarım hayalinizdeki sevgiye ulaşırsınız
Alıntı
 
 
0 #792 sırılsıklam aşığımelif 14-02-2013 15:12
birbirimizi seviyorduk onunla serviste karşılaşmıştım
sırılsıklam hoşlanmadan aşık oldum bana çıkma teklif
etmişti nasıl böyle bir hata yaptıysam yaptım ağzımda
çıkıverdi'HAYIR':( dedikten sonra sınıfa gittim ve hata
yaptığımı anladım . olan olmuştu bir kere
iki gün sonra başkasıyla çıktığı haberini aldım intar etmek geçti aklımda ama yapmadım
manyak gibi aşığım ve o beni sevmiyorrrr :(
MUTSUZ SON
Alıntı
 
 
+2 #793 sırılsıklam aşığımelif 14-02-2013 15:13
AŞK BU NE BİÇİM ŞEY
KADER YAPICAK BİŞİ YOK KARŞM
Alıntı
 
 
-1 #794 AŞKMELEK-KAĞAN 15-02-2013 14:37
benım ısım cok rahat.benım sevdıgım oglanda zaten benı sevıyor.bıkeresınde bana gul bıle verdı.sonra hep benım etrafımda dolasıyor.bu cok guzel.
Alıntı
 
 
0 #795 aşkemine 15-02-2013 19:57
arkadaslar once cok bakımlı olmanız gerek ..kendinize cok guvenın ben boyleyım burnum bole agzım bole demeyın..çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır..ozmn bakımlı olun..o nerdeyse sızde orda olun..
Alıntı
 
 
0 #796 aşkben ilaydayı seviyor 15-02-2013 22:39
ilayda kendimi değerli hissettiriyor,v e bende ona aşık oldum.ama liseli o,bi sürü ex i vardır die dusunuyorum acılmalımıyım?
Alıntı
 
 
0 #797 en guzel kizburak 16-02-2013 09:13
ben onu deliler gibi seviyorum onu gordukce donup kaliyorum ona seni seviyorum diyemiyorum gozlerinin icine baktikca utaniyorum basimi donduruyorum ama o benim hakimda ne dusunuyor bilemiyorum ona soylemek istiyorum ama korkuyorum
Alıntı
 
 
0 #798 Kız Beni Sevmiyoroffya 18-02-2013 15:38
YAA AZ ÖNCE TEKLİF ETTİM KIZ Bİ YÜRÜ GİT YAA DİO NE YAPMAM LAZIM ONSUZ DURAMIYORUM
Alıntı
 
 
+1 #799 acı çekiyorummeri 19-02-2013 18:10
sevdiğim çocuğa açıldım ama şimdi ne yapıcam bilmiyorum ondan vazgeçemem lütfen yardım edin
Alıntı
 
 
0 #800 olmuyorr...ışık 20-02-2013 19:52
Ben hiç bişe yapmadım ne yaptıysaa kendi yaptı önce umut verdi gözlerimin içine güldü sonra hepimiz kardeşz dedi ben ne yapmalıyım şimdi olmıcak duaya amin demek benimkli herşeyi farkındayım ama olmuyo içimdeki umuda yenilldim .. onunla beraber olmak varkwn burda onsuzluğu yaşayıp acı çekmek niye çok mu zoor seven kişiye değer vermek çok mu zzor sevgisine karsılık vermek ... kalbim çok acıyo sıkıldım artık dinlediğim bütün şarkılaarın sözlerinde bizi bulmaktan baktığım her yerde bizi görmekten kurduğum her hayalde seninle olmaktann beni sevmediğini bile bile seni sevmekten bıkktımmm... ama çok bekleme artık senin için ağlayan bu yürek sensizliğe isyan okur bu sefer zaten benden gitmişin gideceğin kadar gidene elveda demek düşer banada elveda sevmeyen sevgilimmm bi zamanlar seni çpk sevmiştimm ...
Alıntı
 
 
+1 #801 meriye yardımışık 20-02-2013 20:53
Sana tavsiyem ona açıldığında gözlerini senden kaçırdıysa oda seni seviypdur o halde onu kıskandır baska biriryle popüler olsun yanlız bu kişi yok sana düpedüz seni sevmiyorum dediyse unutmakk daha az acı verirr -..
Alıntı
 
 
0 #802 Bana geri dönecekmiş ne yapayım benÖykü 20-02-2013 23:00
Ben aşık olduğum kişiyle bir kere öpmüştüm ama beni aldattı şimdi bana dönmek istiyor
ne yapayım tamam sevgili olalım diyim mi yoksa hayır mı diyim
Alıntı
 
 
0 #803 sevdim miosman_aktrr@hotmail 21-02-2013 11:02
birini cokkk sevdim ama evlendi bana karşı cok iyi davranıp ilgileniyor anlamadım beni düşünüyor fakat sevdigini anlayamadım aramasm kızıyor konuşalım diyor ben kendimi suçlu hissediyorum ama o daha rahat kacıyorum o kızıyor arkadaş olarak görse bu kadar merak etmemek gerek aglıyor bana bişey olunca sevgimi aşk mı .ama ben hep kacıcam cünkü o evli mutlu da olsa mutsuzda erkek adam kacmalı gerekirse
Alıntı
 
 
0 #804 aşkilayda 21-02-2013 14:52
ben bir kişiye aşığım ve aşık olduğum kişi başkasını seviyormuş...bende bu yüzden ondan vazgeçmeye çalıştım ama bir türlü beceremedim oyüzden bu sayfa girdim ve bir hafta sonra aşık olduğum kişin bana bakışları farklılaştı,art ık o da beni seviyor...size çok teşekkür ediyorum.
Alıntı
 
 
+1 #805 AşığımCihan 21-02-2013 21:50
işe yaradı teşekkür ederim :)
Alıntı
 
 
0 #806 Aşığımaşık cihan 21-02-2013 21:51
işe yaradı teşekkürler :)
Alıntı
 
 
0 #807 aşkaşk çocuğu 22-02-2013 15:00
ben bunları yaparım ama o başkasıyla çıkıyor hemde kız benden daha güzel
Alıntı
 
 
+3 #808 aşkasena 22-02-2013 16:52
onu o kadar çok seviyorumki onu dudaktan öpmek istiyorum
Alıntı
 
 
-2 #809 ohaaşkkkkkkkkk 22-02-2013 16:53
benim bunları uygulamama gerek yok çünkü istediğim an istediğim erkeği kendime aşık ediyorum nasıl biliyormusunuz erkekle konuşurken elinizi onun omzuna yada göğsüne götürün ve hafif sürtüşün ondan sonra dudaklar ve gömlek düğmeleri ve boyun emme çok zevkli
Alıntı
 
 
0 #810 aşık etmezakara 23-02-2013 19:05
ben 2 kızla göz teması kurdum ama 2side yanlışlıkla ama kızı seviyodum kıza çıkma teklifi ettim kabul etti hemen akşam yemeine davet ettiim için bitirdi ilişkiyi nasıl bişey yapmalıyım
Alıntı
 
 
+2 #811 Beni seviyormu bilmiyorumBoşver 25-02-2013 19:54
Tavsiyeler için sağolun
Alıntı
 
 
-2 #812 sevdıgını gızlıyorFatma nur 26-02-2013 08:26
onu cok sevıyorum ama o benı sevıyorum mu bılmıyorum utangacı bırısı senı sevıyorum
Alıntı
 
 
+6 #813 imkansız aşkziynet 26-02-2013 19:22
ben onu çok seviyorum o benim onu sevdiğimi biliyor bana aşıkmı bilmiyorum ALLAH hepimize yardımcı olsun
Alıntı
 
 
+2 #814 AŞKGörkem 26-02-2013 22:02
arkadaşlar siz kendiniz olun sizi onlar sever başkası gibi davranmayın davranırsanız daha da batarsınız siz kendiniz olun tek sözüm bu
Alıntı
 
 
-2 #815 Karşılıksız aşkOLaLa KasVa 26-02-2013 23:21
Ben çok sevdim bir gün gidip teklif verdim kendisine gözlerimin içine bakarak hayır dedi o andan itibaren kendime güvenim azaldı her günüm müslüm baba nın şarkılarıyla geçiyor.. çok mutsuzumm
Alıntı
 
 
+2 #816 Seni cook sewıymBoşwer 27-02-2013 07:12
Bende brıni sewıym we tam 6 ay oldu hep beraber geziyoz ama oda benden hoşlanıyo gbi ewe glnce ble brabrz we onun bni swp swmdgni blmym Bu denılnlri yapcm umarım ışe yarar .
Alıntı
 
 
+3 #817 ..yok 28-02-2013 14:29
bende diyorum neden gözlerimin içine bakıp duruyo :D
Alıntı
 
 
0 #818 tavsiyemmçiğdemm 28-02-2013 22:09
ben kızı ama yine kız olarak söylüyorum ben utangaçım ben sınıftan erkeği seviyorum o da eminim ...........ı seviyor. oda onu ben aşığım ama o söylediğiniz gibi utangaç ve çekinden azda olsa beni seviyor diye hissediyorum. size tavsiyem cinsiyet farketmez göz teması kurun sevdiklerinizle e....
Alıntı
 
 
0 #819 aşığımmerve 01-03-2013 22:41
ya ben emre diye bi çocuğa aşıktım ama önceden di şimdi ise o beni seviyo ama ben onu hala seviyorum ve 4e gidiyorum bakışları bile etkiliyo ben ne yapmalıyım da o benim onu sevdimi bilmiyo söylesem mi
Alıntı
 
 
+3 #820 aşk kızıbüşra 02-03-2013 12:23
ben lise öğrencısıym 9. sınıfa gidiyorum henüz cıkmak benm yasım degşl ama benm de br kalbm var ve vbende birini cook ama cook sevıyorum o hep bana bakıyor hiç gözünü bendn almıyo ama teklifte etmiyor ne ban nede bir baskasına SİZCE BENİ SEVİYORMUDUR ALLAH RIZASI İÇİN CEVAP VERİN .......COOK SEVIYORUM AMA LÜTFEN YARDM EDN LÜTFEN
Alıntı
 
 
-1 #821 erensedef 02-03-2013 14:28
erene sanırım asıgım ama o anlamıyo derslerde hep onun yanındayım onla bakısıyorum
Alıntı
 
 
+1 #822 gtöz teması olayıferide nur 02-03-2013 15:19
allah kahretsin bir türlü göz teması kuramıyorum nerdeyese her gün görüşürüz çünkü babamın kankardeşinin oğlu ama çok uatangaç ya bir türlü söyleyemiyor karşılaştık mı çok uzun süre gözlerinin içine bakamıyorum. eskiden çok konuşurduk onla ama şimdi malesef merabadan başka bir şey diyemiyoruz birbirimize neden bu erkekler böyle utangaç analamıyorum bazen yaklaşmış gibi oluyoruz ama konuşmalarda en önemli şey göz teması olmayınca olmuyor gimediğim site kalmadı ya derdime derman bulamadım. her şeyi yazmışsınızda birde nasıl göz teması kurabileceğimi yazsanız bıktım tam 2 senedir uğraşıyorum onun için bana gelen çıkma tekliflerini bile kabul etmiyorum sırf onla sevgili olabilmek için ama olmuyor ya bu göz teması olayını kurmalıyım...
Alıntı
 
 
+1 #823 SEVDIGINIZ KISIYI KENDINIZE ASIK ETME YONTEMLETILUTFEN YARDIM EDIN 02-03-2013 16:59
BIR SINIFTAYIZ VE ONU COK SEVIYORUM ONUN DUYGULARINI CIKARAMIYORUM BILMIYORUM ONCELERI COK IYI ANLASIRDIK HEP YANIMA OTURURDU VE BIR GUN SINIFTAN BIRININ BANA ASIK OLDUGUNU OGRENDI BANA NEDEN BANA DEMEDIN DEDI O GUNDEN YANIMA OTURMUYOR BEN ONU SEVMEDIYIMI IMA ETTIM AMA QALIBA O BENIM DE O COCUGU SEVDIYIMI ZANNEDIYOR OFF NAPICAMI SASIRDIM SONRA ARKADASIM KENDINI ONA HEP YAKIN TUTYORDU VE O DA HEP ARKIMIN ELINI FALAN SIKIYODU BENSE HERDEFA OLUYORDUM SON 2 HAFTA BENIMLE COK IYI BANA KACAMAK BAKISLAR ATIYO BEN GORUNCE CABUK BASKA YERE BAKIYOR SONRA PARTIDE BENIM ONUN YANINDA OLMADIGIM SUREDE GOZUYLE BENI ARIYOMUS BENIMLE KONUSURKEN DIGER KZLARDAKI GIBI RAHAT DEYIL SONRA BENIM SINAV SORULARIM ICIN1 SAAT SOUKTA BEKLEDI SONRA BIDE KENDI SINAV SONUCU KOTU OLDUKTA YALNIZ BANA SOYLUYOR SIZCE BUNUN BIR ANLAMI VARMI YANI DAHA 1 SURU SEY AMA EN KOTUSU 1 KAC KEZ BANA KARDESIM DEDI BUNU NIYE YAPIYO BEN COK KOTU OLUYORUM
Alıntı
 
 
+2 #824 seviyorum ama...lussi 02-03-2013 19:42
ben ona resmen asigim......hem de cooook...bakislar falan filan o meseleyi hall ettim.......o da bana bakiyor tutkuyla...............ama hic belli etmiyor.....gelip de hic bir sey soylemiyor...((
ama olsun ben yine de onu seviyorum........haydi hayirlisi.....)).insallah olur.........)))))
Alıntı
 
 
+2 #825 Ölümüne o çocukhilal 02-03-2013 21:05
Evet eşke oda bnde hoşlansa daha 11 yşındayım bu ktü bir durum keşke bana aşık olsa sanırım oo sıla diye bir kızdan hoşlanıyor assında oulun yrısı oo lızdan hoşlanıyo ama bnide sevmesini çok isterdim eyer Allah bni cennete veya cehenneme gönderirse yada cennete cennettte ilk diliyceğim şey sevdiğim çocukla birlikte olmak :((
Alıntı
 
 
+3 #826 Neypmalıym?melek 02-03-2013 21:22
Ya ben olayı baştan anlatym...yeni taşndığmz mahallede arkadaşlarla gezerkn bi gençle karsılastk..Kimseye hissetmediğm duyguları o anda hissettm...Yaklaşk 6 senedr flan aynı mahalledeyz..aynı zamanda sewdiğm çock abimn en yakn arkadaşı .. Ya ben bilmiyorm... Napcm napabilirm ? ben gerçktn çok seviyorm.. yardm edn yaa. :(
Alıntı
 
 
0 #827 Neypmalıym?melek 02-03-2013 21:26
ben konuyu baştan anlatym..Yeni taşındığmz mahallede arkadaşlarla gezerkn bi gençle karşılaştk...Laf attı konstk flan..Kimseye hissetmediğm duyguları hissettm o an....Yaklaşk 4 senedr aynı mahalledeyz ..Aynı zamanda çock abimn en yakn arkadası..Ya ben gerçktn çok seviyorm.. abimn arkdasyken onu sevvmm büyk bi hata ama ya işte bilmiyorm.
Alıntı
 
 
0 #828 --ylnzmcansu 03-03-2013 00:09
ben onu cok seviyorm oda bunu biliyor bildigi halde hep bana soguk uzak suan andada hayatında biri var ama senlede olmam demeyor umuıdum vardı artık umudumda kalmadı ne yaptıysam hep bosaymıs umrunda bile diil onun üstüne düstükce deger verdikçe uzaklastı benden
Alıntı
 
 
+1 #829 ne diyim aşığımmmege uyanık dye brni 03-03-2013 18:31
ege serviste seni ilk gördüğümde birazsıkıcı geldin çok yaramaz geliyodun bana nedense bir gün aşık oldum nasıl ne zaman aşık olduğumuda bilmiyorum acaba sen beni seviyomusun çok merak ediyorum seniiii çook seviyorum ilk allahı sonra peygamberi anne bbaamı sonrada sen geliyosunnnn sana kuzenlerimden akrabalarımdan daha çok seviyorum sana seni seviyorum demek çok isterim ama utanıyorumm lütfen bunu okuyan ege uyanık diye birisiyse serviste bi kişi onu çok mu çok sevdiğini anllasın çok tatlısım egemmmmmm
Alıntı
 
 
+1 #830 #121hatice 03-03-2013 18:55
ben Ahmet diye birinden hoşlanıyorum aynı sınıftayız ve komşuyuz ona nasıl açılacağımı bilmiyordum ama verdiğiniz tavsiyeleri uyguliycam teşekkürler
Alıntı
 
 
0 #831 onu seviyorumhatice 03-03-2013 19:10
Ahmet eğer bunu görürsen SENİ ÇOK SEVİYORUM
AHMET AYDIN VE HATİCE DİYE DİYEREK HAYKIRMAK İSTİYORUM SENİ SEVİYORUM BİRTANEM=[=(=(=(
Alıntı
 
 
+1 #832 Bi baksanz???gereksiz.... 03-03-2013 20:32
Ya ben olayı baştan anlatym...yeni taşndığmz mahallede arkadaşlarla gezerkn bi gençle karsılastk..Kimseye hissetmediğm duyguları o anda hissettm...Yaklaşk 6 senedr flan aynı mahalledeyz..aynı zamanda sewdiğm çock abimn en yakn arkadaşı .. Ya ben bilmiyorm... Napcm napabilirm ? ben gerçktn çok seviyorm.. yardm edn yaa. :(
Alıntı
 
 
-1 #833 gönül yarasıfurkan 04-03-2013 11:00
ben sevemiyorum ne yapmalıyım ?
Alıntı
 
 
+3 #834 soru soracağım?büşra 05-03-2013 14:40
ya bende birini seviyorumda bana aşkım diyo bnde ona diyorum aramız çok iyide ama bazen benim istediklerimi yapmıyo sizce neden?
Alıntı
 
 
0 #835 ben1 kizadenis 05-03-2013 15:58
ben 1 kiza ashigim o benimle konushmuyor eskiden bana dishariya cariyordu ve konushurda ama o mektup yuzunden artik benimle konushmuyor cunku o mektupta ona nasil ashik oldugumu yaziyordu ve sonrada kardeshi mektubu aldi bashka bir arkadasha verdi ve oda okudu o yuzden benim le konushmuyor onun icin ne yapmam lqzim?
Alıntı
 
 
+1 #836 aşk acısıgamze 05-03-2013 20:42
ya şimdi ben ilköretim4.sınıfa gidiyorum.Ben 1.sınıftan beri birine ağşığım
bi kere benim elimi tuttu ve çok heyecanlandım.Bir tane yazanı deneyeceğim.
onun için bir sürü şey denedim olmadı.inşallah bu olur çünkü onu çok seviyorum
Alıntı
 
 
0 #837 MeleqMelek 05-03-2013 21:35
Yaa ben ona onu sevdiğimi söylemek istiyorum ama yanlış birşey olur diye korkuyorum sizce söyliyimmi?
Alıntı
 
 
+2 #838 sevmekaşkımın aşkısı 06-03-2013 00:39
bakın arkadaşlar herkez hoş güzel yazmış yorumlarınız da yanlış olan şeyler de var bakın tipmiş oymuş buymuş bunlar boş şeyler ALLAH vergisi bunları konuştuğunuz konulara katıyosunuz zoruna gidecek şeyler yapmayın aşk oyun değildir seversin gidersin konuşursun ona kendin ol duygularını paylaş pes etme sabırlı ol her zmn kazanırsın mutlu olmak için mutlu et oyun oynama iki kişi arasına girme ezilirsin göz dikme üzülürsün severse ömrü ol sevmezse ALLAHA emanet ol de ve unut zor değil kaderin neyse odur hayatımızın kanunu bu okuduysanız teşekkür ederim ALLAHA emanet olun.
Alıntı
 
 
0 #839 seviyom ulennnaşık 06-03-2013 13:57
ya benim sevdiğim biri var bizim okulda hep onun gözüne bakıyorum o iki saniye bakıp geri çekiyor sevgilisi var ama ben onu çok seviyorum o bunu bilmiyor onun için ölürüm ben
Alıntı
 
 
0 #840 bilgihasan 06-03-2013 14:07
arkdaslar biliyorum herkesin bir sevdigi var eger onu seviyorsan kendini onu sevmemis gibi yapin ama onun sevdigi seyleri yapmaniz gereklidir. ben birini seviyorum ama ben onu sevmemis gibi yapiyorum yani davraniyorum arkadaslar bidi sunu soyliyim en iyi arkadasiniza bile soylemeyin onu sevdiginizi cunku guven olmuyor bazi arkdaslar var soyluyor o kiza o dan soylemeyin ben ona sik sik bakmayin
Alıntı
 
 
+1 #841 tolgamerve 06-03-2013 17:37
ben onu seviyorum ama ona söyliyrmiyorum bu bnm çok zoruma gidiyor bunu için daha çok yazı yazmanız gerekiyor bn ona nasıl açılabilirim...
Alıntı
 
 
+1 #842 aşkgizem 07-03-2013 06:53
ben birini seviyorum o da beni seviyo ama aramızda biri var bizi ayırmaya çalışıyor ne yapmalıyım
Alıntı
 
 
+1 #843 AskVoleybolcu 07-03-2013 09:37
Ben siniftaki brine çok asigim AMA o baskasini seviyo o sevdigi kisiylede ayrildi bir firsatim var AMA sevdigim cocugun en akin arkadasida beni seviyo çocuklar simdi en yakin arkadasini uzmek istemicem ya offf hay at çok zorrr
Alıntı
 
 
0 #844 aşkimaşik ömer 07-03-2013 17:46
ben çok aşk acisi çekiyorum. hemde kiz bana küstü. nasil yaparim .cevap verirseniz sevinirim
Alıntı
 
 
0 #845 yardım edinlütfen 07-03-2013 18:59
ADMİN CEVAP VERİRSEN SEWİNİRİM benim sevdiğim bir çocuk var onunla bugün birazcık tartıştık ama o beni bende onu seviyorum yazdığınız yontemlerden en az 2 tanesini yaptım işe yaradı başka ne yapabilirim
Alıntı
 
 
-1 #846 :((umutsuzz 07-03-2013 21:07
ben birinden hoşlanıyorum en son biriyle çıkmıştım okuldan ayrıldı ve bidaha bana face den mesaj atmadı ve sildi heralda onun hayatına biri girdi her neyse .. ben 2 veya 3 haftadır birinden hoşlanıyorum ama o biriyle çıkıyo çıktığı kız çok tipsiz sivilceli kıvrıc saçlı çapaklı filan bide biraz erkek gibi :D işte sanki hoşlandığım çocuk onu seviyo gibi geliyo ya bana hava atmak ve kıskandırmak için yada o kız erkek gibi dedimya kimse ona takılamyo çok küfürbaz filan sapık sapık şeyler diyo slk kız neyse işte erkek gibi ya kimse ona laf sokamıyo diye beraber oluyo bn onu kendime aşık etmeye çalışıyorum. arkadaşımın yardımıyla da 2 . 3 ay önce çıkmateklifi etmişti kabul etmiştim sonra o kızla beraber olmaya başladı bana bi cevap verme di ;( 2 yıl öncede çıkmıştık bana yardım edin lütfen şimdi bana gıcık kapıyo gibi hissediyorum sizce onu bana aşık etmek için ne yapmalıyım yardım edinn veyada etmmemelimiyim aşık :(
Alıntı
 
 
+1 #847 acil yardımınız gerekligözde *** 07-03-2013 22:28
yukarıdaki yöntemlerin 5 ini yapmışım 5 aydır.ben çok hoşlanıyorum bütün gün onu düşünüyorum diyebılırım bazen aklıma getirmemeye calısıyorum ama zor oluyor.sürekli onu gördüğüm günlerde onu izleyip daha sonra onu düşünüyorum uykularım kaçıyor benım.ona hoşlandığımı belli ettim.o da benden hoşlanıyor gıbı ama bundan emın olamıyrum.ilk başlarda bana okumam ıcın kıtap vermıstı sonrada benlen derslerde bakışmaya basladı.bır kere okuldan beraber cıkmıstık gıdecegım yere kadar bıraktı.ama bunun otesınde hıc bıseyden emın değilim nasıl anlıcam napcam bilmiyorum ve korkuyorum!o benım hoşlandıgımın farkında,onun derslerınde onceden hazırlanıp gıdıyorum verdıgı odevlerı hep yapıyorum dersıne ılgılıyım ozen gosterıyorum ama daha fazlasını yapamıyorum bir adım one atmalımıyım atmamalıyım bılmıyorum.dersten cıkarken sureklı bana bakarak cıkıyor benden bısey yapmamı beklıyormus gıbı yada bır hamle beklıyormus gıbı ama nasııl emın olucam benden hoşlanıyormu?sonradan üzülmek istemem
Alıntı
 
 
0 #848 beni benden alırsan seni sana bırakmamilkim 08-03-2013 21:10
ergen misiniz be arkadaş... herkes kendisi olduğu kadar güzeldir .. bırak sevdiğim çocuk babam olsa karşımdaki kılıktan kılığa giremem.. niye biri için karakterimden ödün verecekmişim..? ruhumu satmış olmaz mıyım o zaman
Alıntı
 
 
+2 #849 beni benden alırsan seni sana bırakmamilkim 08-03-2013 21:12
lan gelmiyor yorumlar
Alıntı
 
 
+2 #850 kendimden 2 yaş büyük kuzenime aşığımaşık 09-03-2013 13:05
ben onu çok seviyorum o da bunu biliyor fakat kuzen olduğumuz için ve yaş farkından dolayı istemiyor onu gördüğümde çok ağlıyorum lütfen bana öyle bir şey söyleyin ki o hemen bana aşık olsun link atın veya siz söyleyin nolur onu unutamıyorum
Alıntı
 
 
+2 #851 aşık kızelif 09-03-2013 18:14
pöff ne yapacağımı bilmiyorum acaba o beni seviyomu
Alıntı
 
 
+2 #852 Seni Çok Seviyom Tülayyyymaraz 09-03-2013 23:08
Tülay, dediklerini yapıcam artık geri dön
Alıntı
 
 
+2 #853 aşk kızıesma 10-03-2013 16:22
ben aşığım ama onun bana aşık olduğundan emin değilim onu görünce içim bi hoş oluyo anki o da beni seviyor
Alıntı
 
 
+2 #854 çaresizsevda 10-03-2013 20:46
benan diye birini aşırı seviyorum tam 3 yyıldır aşığım artık ssabrım taştı sevdiğimi ona sssırıl sıklzaam aşık olduğumu söyleyeceğimmmm mmmmmmm
Alıntı
 
 
+2 #855 *251 bulutyağmur ayten 10-03-2013 21:30
ben onu çok seviyorum ama o beni seviyor mu? bilmiyorum hem aramızda 1 yaş var keşke bir gün karşılaştığımız da o bana seni seviyorum desin.
Alıntı
 
 
+2 #856 mutlaka okuyunuzugur 11-03-2013 00:56
Gerçekten seven ınsan karsilik versede vermesinde fark etmez yine sever arkadaşlar sevin sevin gerçekten pisnan olmicaksijiz.cunku sevmeyi allah yarattı.hor görmeyin sizi seveni.kimseyi çok sevmeyin ilerde nefret edersiniz ve kimseden nefret etmwyin çok seversiniz.
Alıntı
 
 
+4 #857 aşkipek 11-03-2013 19:28
ben sadece seviyorum ama o bilmiyor çok şey mi allah aşkınaburadaki tavsiyeler ona olmuyor çünkü o başka şu anda belki sevgilisi var ya da yok bunu bilemem çünkü ona karışamıyorum sadece SEVİYORUM
Alıntı
 
 
+2 #858 sevemekefehan 11-03-2013 20:05
hayatta sevdiginiz biri varsa onun için en olumlu en güzel şeyleri düşünün bir karara varmadan önce sevdiginizi ve sizin ilişki durumunuzu nasıl etkiler diye düşünün ve kararı ona göre verin
Alıntı
 
 
0 #859 aşkzehra 11-03-2013 20:47
onu çok seviyorum aslında bana önceden çıkma teklifi etmişti ama ben daha cevap vermeden başkasına etti aynı okuldayız ve onu her tenefüs görüyorum onu çok seviyorum ama artık konuşmuyoruz bile daha doğrusu o benle konuşmuyorrrrrr
nolur yardım edin ne yapmalıyımmm lütfen yaa
Alıntı
 
 
+1 #860 aşk acısıkazım 11-03-2013 23:40
ben kaç yıldır aşık olduğum kızla çıkıyodum ama kız sonra bendek ayrıldıktan sonra 2 de bir peşimden gelmeye ve beni tekip etmeye başladı sizce bu nedir
Alıntı
 
 
+2 #861 başkasıyla çıkıyorcansu 12-03-2013 12:43
Alıntılandı Semih:
Onun Gözlerinin içine bakamıyorum çok utanıyorum!

Aşk çoook köt ü ya dünmanıma vermesin aynı okuldayız ve aynı kattayız. Onu her gördüğümde içim parçalanıyor.:-)
Alıntı
 
 
-1 #862 aşktutkulu aşk 12-03-2013 14:46
ben çok utanırım arkadaşlar yanına bile adım atamam
Alıntı
 
 
0 #863 aşktutkulu aşk 12-03-2013 14:47
ben çok utanırım arkadaşlar yanına adım bile atamam
Alıntı
 
 
0 #864 aşksinan 12-03-2013 18:20
Arkadaşlar okulda 3 tane kız var bunların 2 si knkmı 1 tanesi bni seviyo2de birbize aşk mektubu yolluyo bunun gibi bana aşık olan tam 5 kişi var ama ben onları sevmiyorum ne yapmalıyım
Alıntı
 
 
+1 #865 aşk dediğinasdfgasdf 12-03-2013 21:49
arkadaşlar acı çekmek istemiyorsunuz acı çekmeden üzülmeden ağlamadan aşk aşk olurmuydu? zaten aşkı önemli yapan da sevdiğine özlem duymandır ona ulaştığın an aşkın değeri azalır duygularını gittikçe kaybedersin şöyle örnek vereyim birşeyi çok beğeniyorsun ve onu almak istiyorsun ama bir türlü alamıyorsun günün birinde elde ettin gün geçtikçe hevesin de azalmazmı ? kendinizi üzmeyin ve herşeyi oluruna bırakın.bende aşığım o bana aşıkmı değil mi bilmiyorum aşk böyle güzel bence herşeyi bir kenara bırakıp aşkın tadına varın :))
Alıntı
 
 
-1 #866 yardimimdat 13-03-2013 17:59
O kisinin gozlerine baktigimda bacaklarima ve bel altima baktigini goruyorum
nedense eliyle göğüslerime. Dokunmaya calisiyor bir gun seks teklif edecek
diye korkuyorum hem bana vucudun guzelnis diyor of
Alıntı
 
 
0 #867 ihanetmi bilmemeda 13-03-2013 18:12
seviyorum aynı sınıftayız ama o benim akrabamı seviyoo ben ona aşığım yaaa seni seviyorummm sevicem yaşadığım süredede
Alıntı
 
 
-1 #868 ihanetmi bilmemeda 13-03-2013 18:13
sevgi her an olur
Alıntı
 
 
+1 #869 vaz geçmedim...mert 13-03-2013 18:59
Ben bi kızdan hoşlanıyorum adı gizem ankarada oturuyo bende annkaradayım evlerimiz çok yakın ama gizem bir başkası ile nişanlı ikimizinde yaşı 16 ve ben sırf gizem için namaz kılıyorum.. bir aRa okuldan dönerken gördüm onu yanına gittim sana bişey söyliyeceğim dedim dinliyorumm.. dedi eline cebimden çıkardığım bıçağı verdim ve ona dedimki.. seni seviyorum dedim ama ben seni sevmiyorum dedi seveceksin diye bi kural yok dedim ama ben senininim bunu kabullen dedim ve dedimki sen eğer beni sevmiyosan bu bıçağı kalbime sapla dedim bu kalp senin için atıyodu ve hala atıyo dedim bu bıçağı sapla saplaki kalbime bu gözler seni herdefa gördüğünde o yürreğim kahtomölasın dedim..ve şu an gizemle sözlüyüm benden size bir tavsiye umudunuzu asla kaybetmeyin ve asla başka bir yola sapmayın gidin konuşun ve ne kadar ciddi olduğunuzu gösterin.. ha bide onun için dua et alaaha yalvar yakar o sana yol açıyo emiin ol bak
Alıntı
 
 
0 #870 aşkgereksiz 13-03-2013 20:18
ben 11 yaşındayım ve dün doğum günümde 12 yaşına girdim sevdiğim çocuk oradaydı ona anasınıfından beri delicesine aşığım ama en yakın arkadaşım da ona aşık. bu konuda birşeylar yapmak istiyorum bu öneriler güzel ancak işe yaramama ihtimali var ali yani sevdiğim çocuk yani hiç basit değil bağarmak istiyorum lütfen bana yardım edin ...
Alıntı
 

Bu Konuya Yorum Yapabilirsiniz






Kadın - Aşk, Sevgi ve Evlilik kategorisinde bulunan Sevdiğiniz kişiyi kendinize aşık etme yöntemleri başlıklı yazı kendine aşık et , bir erkeği kendine aşık etmenin yolları , erkekleri kendine aşık etme , birini sevmek , erkeği kendine aşık etme , kızı kendine aşık etme , birini kendine aşık etmek , erkekleri aşık etmenin yolları , aşık etmenin yolları , aşık etme yolları , bir kızı kendine aşık etme yolları , erkeği kendine aşık etme yolları , sevdiğin kişiyi kendine aşık etme yolları konuları hakkında bilgi içermektedir.