17-04-2014 06:55:14
Ana Sayfa Kadın Aşk, Sevgi ve Evlilik Sevdiğiniz kişiyi kendinize aşık etme yöntemleri

Sevgili TurkceBilgi.Org kullanıcısı, sizinle daha kaliteli zaman geçirek adına üyemiz olmanızı rica ederiz.

Sevdiğiniz kişiyi kendinize aşık etme yöntemleri
Sevdiğiniz kişiyi kendinize aşık etme yöntemleriÇok özel birine aşıksınız ve size önereceğimiz 6 adımlık yöntemle onu kendinize aşık edebilirsiniz.

Son zamanlarda ilginizi çeken çok özel biri var. Ona aşıksınız ancak onun sizin hakkınızda ne düşündüğünü henüz bilmiyorsunuz. Size önereceğimiz 6 adımdaki yöntemle onu kendinize aşık edebilirsiniz. Ona olan aşkınızı korkusuzca göstermek için çok fazla zamanınız yok.

Kendinize iyi bakın
Öncelikle kendinize özen gösterin. Formunuzu korumak için sağlıklı bir diyet yapın. Saç, makyaj ve tırnak bakımına düzenli olarak devam edin. Eğer kendinizi beğenirseniz karşınızdaki kişi de sizi beğenir.

Kendinizden emin olun
Kendinden emin olmak sadece bir erkeklere özgü bir davranış değildir. Kendindne emin kadınlar hayatın içine girerler. Doğal bir kendine güvenme yeteneğiniz yoksa, varmış gibi yapmaktan başka çareniz yok.

Sık karşılaşın
Hoşlandığınız kişi neredeyse siz de oralarda takılın. Size aşık olmadan önce sizden hoşlanmalı.. Araştırmalar, aşkın yaşanmasında kişi, yer ve tetikleyici olayın önemli olduğunu belirtiyor. Sizi ne kadar çok görürse sizden o kadar hoşlanacak.

Sizi merak etsin
Sizden hoşlandıktan sonra ve sizi etrafında görmeye alıştıktan sonra, daha az karşılaşmaya ve kendinizi daha az göstermeye çalışın. Bu sizi düşünmesini ve merak etmesini sağlar. Gerçeği söylemek gerekirse; "uzakta olmak aşkı büyütür", yani sizi özlesin ve sizin etrafınızda olmak için çaba göstersin. Unutmayın; kolay elde edilen şeyler çabuk unutulur.

Göz teması kurun
Onunla konuşurken, uzun uzun gözlerinin içine bakın. Araştırmalara göre, her durumda aşık olanlar olmayanlara göre % 75 daha fazla göz göze bakışıyor. Onunla normalden daha fazla göz teması kurun ve onun size aşık olduğunu algılamasını sağlayın.

Dünyadaki tek erkek 'o'
Sizin için dünyadaki tek erkeğin o olduğunu hissettirin. İyi bir gün geçirmesi için iyi dileklerde bulunan notlar verin, kendisine dikkat etmesini söyleyin ya da nazikçe bir öpücük kondurun. Emin olun bu onu dünyada tek erkekmiş gibi hissettirecek. Erkekler de kadınlar gibi dünyada özel olduklarını hissetmek isterler ve bir kadın tarafından sevilmek bunlardan biridir.
 

Bu Konuya 2221 Yorum Yapılmış

 
+4 #597 ben bir kesi seviyorum ama cok seviyorum oda beni seviyor ama wu aralar kusum ne olur bana bir kes yadim etsin.....................................................ceyda 30-10-2012 16:06
ben bir okulda okudugum birini seviyorum ama cok seviyorum o da beni seviyo ama wu aralar kusmuwem ne etmeliyim yardim edin..........................................................
Alıntı
 
 
+1 #598 sevmiyoryasemin 31-10-2012 17:23
bennekadarsevob endenuzaklasiyo
Alıntı
 
 
+4 #599 zorben 31-10-2012 19:31
arkadaşlar ne biçim bir şeydir kız 1 gün bakıyor 1 gün bakmıyor
Alıntı
 
 
+3 #600 asık acıdırgizli asık 31-10-2012 20:17
ben ondan hoslanıyorum o baskasıyla cıkıyo ama bazen bana öyle bi bakıyoki bi adan sanki donmuş gibi oluo ama bi baska kızla cıkkıyo artık yok diyiyorum ama olmuyo onu cokkkkk seviyorum
Alıntı
 
 
+7 #601 aşkaleyna 03-11-2012 13:52
aşkımdan ölecek gibiyim.
Alıntı
 
 
+7 #602 seni seviyorummmmmmm mmmçiçek 03-11-2012 15:06
ben bir erkeğe aşığım ondan başkasını gözüm görmüyor artık adı mehmet soyadı t harfinden başlıyor şimdiye kadar bana 10 11 kişi teklif yollamış ama ben hiç birine yüz vermedim
sadece mehmeti sevmiştim seviyorum ve sevecem aşığım ona aşıkkkkk
adım çiçek


mehmet seni seviyorummmmmm
Alıntı
 
 
+2 #603 gamzeegamze 03-11-2012 22:28
ben onu çok seviyoruum ama onu kndime nasl aşıık ediceeem
Alıntı
 
 
+3 #604 sevdimmesut 04-11-2012 21:00
benim aşık olduğum kız sınıf arkadaşım eyer sizde sınıftaki birine aşıksanız eyer o kızın sürekli takıldığı hep onunla konuştuğu bir arkadaşı varsa he o kızın olduğu yerlere bakın bide eyer size nazik davranıyorsa bilki o kızla daha çok konuşman gerek şeyda seni çokkk seviyorummmmmmm mmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmm
Alıntı
 
 
+4 #605 erkekle dans ettimnehir Şengül 06-11-2012 08:44
herkese duyuru erkekle dans et hele aynı sınıftaysanız 3. sınıfta ettim şimdi 4'e gidiyorum ona hediye ver
Alıntı
 
 
+4 #606 aşkengin 06-11-2012 15:03
ben bir kızı etkilemek istiyorum bu yukardaki işe yararmı?
Alıntı
 
 
+3 #607 aşkece 08-11-2012 20:14
ben aşık olduğumda en iyi arkadaşım da aşık olduğum kişiyi seviyodu o arkadaşımla küsüp barışmadım
Alıntı
 
 
+6 #608 aşkhande 08-11-2012 20:23
ben sevdim sevilmedim
kadir tarafından
ben onun için
ağladım hiç
ne oldu
diye bile
sormadı
Alıntı
 
 
+3 #609 aşkhande 08-11-2012 20:28
bende aşık oldum ama ne yapacağımı bilmiyorum
Alıntı
 
 
+5 #610 OLMUYOR..Bİ DİNLE 09-11-2012 20:05
YA BEN KIZIN GOZLERINE BAKIYORUM.ODA BENIMKINE BAKIYOR BAZEN BAŞKA Bİ YERE BAKMIŞ GİBİ YAPIYORUM AMA GÖZÜM ONADA BAKIYOR ODA BANA BAKIYOR AMA BENIM BAKTIGIMI GORMUYOR.AMA BAŞKALARIYLA ÇIKIO NE İŞ KAÇ KERE GÖZ GÖZE GELDİK.
Alıntı
 
 
+3 #611 onu çok seviyorumsila 09-11-2012 20:25
onu çok seviyorum ama o başkasını seviyor ama onun sevdiği kız onu sevmiyor napa bilirim anlayamadım keşke o beni sevse diye düşünüyorum hatta onun sevdiği kız benim arkadaşım tek yardım alabilceğim arkadaşım Burcu o bana yardım ediyor bitek.....
Alıntı
 
 
+2 #612 Aşk bir hastalıkmış sanki.......sila 09-11-2012 20:38
Ben onu çok seviyorum.
Ama o beni sevmiyor.
Bilmiyorum belki beni seviyordur.Bana sen şunu mu sevion diyor. Ama ben başkasını seviom diyor.Yardım edin !Lütfen
Alıntı
 
 
+1 #613 ollara 10-11-2012 15:50
evet benimki de mavi gözlü sarışın uzun boylu ...ama bi sorun var ben onu tam 3 aydır takip ediyorum ..bi tane de arkadaşım var bana bi gün geldi ve onunla konuştuğunu baloya onunla gidiceğini söyledi ben yıkıldım tabiii. size bi tavsiye sakın beklemeyin bekleyen kaybederrr... :(
Alıntı
 
 
+2 #614 aşkPınar 11-11-2012 16:23
Sİz bu dediklerinize aşk diyorsanız yuh ben 1 senedir seviyorum sevdiğimin farkında lisedeki tüm kızlara teklif etti bi bana etmedi herkes tarafından beğeniliyorum srf onun için en yakın arkadaşıyla çıktım ve acı çekmekten başka hiç bir şeye yaramadı lütfen ama lütfen bana yardım edin
Alıntı
 
 
+2 #615 bende aşık oldumdilek 11-11-2012 18:30
benim sevdiğim kişi en yakın dostumla çıkıyo onu çok seviyorum baş harfi H
Alıntı
 
 
+5 #616 seni seviyorumesra 11-11-2012 19:11
Ben bi erkeği seviyorum ama o başka bir kızı seviyor.. Bence bol bol göz teması kurun siz onun gözlerinin içine bakarsanız o erkekte size yavaş yavaş aşık olur.. AŞK ÖYLE KOLAY BİR ŞEY DEĞİLDİR..BİLİYORUM AŞIK OLUNCA HEP SEVDİĞİNİZ KİŞİYİ DÜŞÜNÜRSÜNÜZ VE ONDAN HİÇ VAZ GEÇMİYCEM DERSİNİZ..Göz teması kurduktan sonra ortalıkta fazla dolanmayın..Sizi görmesin sizi daha fazla merak etsin böylece size karşı aşık olduğunu anlıyacaktır..Karşınızdaki kişiye seni seviyorum demek istersiniz ama cesaretiniz olmadığı için diğemassiniz..
Alıntı
 
 
+2 #617 beyzoşşbeyza 13-11-2012 01:16
ben birini çok seviyorum adını bilmiyorum ama onla bi kaç kez göz göze geldik hatta akşam karanlıkta okul daydık hangi gün olduğunu bilmiyorum kantinde bakıştık çok utandım... Yardım edin
Alıntı
 
 
+2 #618 vayııııı 16-11-2012 21:31
benim hiç gerek yok zaten ikimizde birbirimizi sevioruz ama biraz çekingenlik var bende
Alıntı
 
 
+1 #619 nasil sevdiyimsehla 17-11-2012 14:23
ben onu cok seviyom amma o basqasini seviyo ben onun mutluu icin sevgimi gizletdim istediyi ile mutlu olsun diye elimden geleni yapdim
Alıntı
 
 
+2 #620 çaresizahmet 18-11-2012 14:11
ya ben onu seviyorum o bır baskasını enteresan tarafsa şu; benim onu sevdiğimden haberi yok onunda sevdiği kişinin onu sevdiğinden haberi yok, yanı kısaca ıkımızde platonık aşk yaşıyorum ne yapmam gerkıo bna birşey diyiiiiiiiiinn
Alıntı
 
 
+2 #621 sarımyeşim 19-11-2012 20:08
arkadaşlar geçenlerde birine açtım varya bir bilseniz o kabul etmedi soradan hç onu takmadım köpek gibi peşimden koştu
Alıntı
 
 
+2 #622 AŞK..yasemin 22-11-2012 19:25
ONU ÇOOK SEVİYORUMM :)
Alıntı
 
 
+4 #623 bazen herşey o 3 harfle başlar AŞK..yasemin 22-11-2012 19:30
ONU ÇOOK SEVİYORUM GAİBA ODA BENİ SEVİYOR DERSLERDE HEP GÖZ GÖZE GELİYORUZ AMA PEK EMİN DEĞİLİM YARDIM EDİN.. SENİ SEVİYORUMM S
Alıntı
 
 
+2 #624 aşkalex 22-11-2012 21:35
aşkımdan ölüyorum yakınız ama sınıflar farklı onu

ilk gördügüm andan beri seviyorum artık onu düşlüyorum
Alıntı
 
 
+1 #625 saane yarrağamanayın amı ne yapcan 23-11-2012 17:47
la ben onu çok seviyom adı ise helin yurtseven onnun için ölürüm gözleri yakıyo bnei bi gün dudağına yapışacam ama ...
Alıntı
 
 
+4 #626 aşıkaşkık kadın 23-11-2012 22:36
bunların bazılarını yapıyorum ama işe yarıyor mu bilmiyorum ayrıca benim onu sevdiğimi biliyor ve bu durumda kendini benden uzak tutuyor soğutuyor kendini benden ama bazı durumlar var ki o beni etkiliyor ben unuttum derken bir şekilde beni kendisine bağlıyor bu durumda ne yapabilirim. bana bir çare gösterin(14 yaşındayım).lütfennnnnnnn :)
Alıntı
 
 
+4 #627 OF...of...SudEmirhanÇorum 23-11-2012 23:01
ßen ßiriyle çıkıyodum, sora ondan ayrıldım o çocuğun qanqasyla çıqmaya ßa$ladım,o yEni çıqtıım diqEr qün mEqtup yazdı.....ßEni sEwmiyomu$....ya ama ßEn onu çoq sEwiyom...EMİRHAN AŞKIM NOLUR BANA GERİ DÖNN :(
Alıntı
 
 
+1 #628 aşkaşk 24-11-2012 19:04
ben birisine fena halde aşığım ve öğrenciyim.okuldayken aynı sınıftaydık ama okulum değişti ve onu göremiyorum evlerimiz çok uzak
Alıntı
 
 
+3 #629 aşkhande 25-11-2012 16:58
aşık olduğumu ögrendi şu anda yüzüme dahi bakmıyo konuşmuyo
Alıntı
 
 
+2 #630 sonsuz aşkasu 25-11-2012 20:55
onu çok seviyorum aynı sınıftayız ona bakıyorum ve kendime git ifiraf et sevdiğini diyorum mam yapamıyorum onu çoooook seviyorum işaallah oda beni sever..
Alıntı
 
 
0 #631 beı sevmıyortuba 28-11-2012 19:07
ben onu cok sevıyorum ama o benı herhalde sevmıyor
Alıntı
 
 
-1 #632 aşkımkerem 29-11-2012 18:30
neyseki buradaki yöntemleri kullanarak kendimi aşık olduğum kıza aşık ettirdim şimdi mutluyum
Alıntı
 
 
-1 #633 aşkımkerem 29-11-2012 18:40
neyseki buradaki yöntemleri kullanarak aşık oldum güzel kıza kendimi sonunda kendimi aşık ettirdim şimdi çok mutluyum. şimdi onu etkilesem bana sarılıyor
Alıntı
 
 
0 #634 sewıyorum onubeyza 30-11-2012 00:36
ben sevıyom sınıf arkaddasım o serwısındekı sewdığım cocuğa soyledı cok hos demıs ama kac gundur bısey demedı ney yapayım
Alıntı
 
 
+1 #635 Aşk AcısıMuratcan 30-11-2012 10:27
ben onu sevdiğimi ğöstermek için her şeyi denedim. ama o beni hiç istemedi benimle konuşup sohbet etti ve dolasıyla dahada bağlandım ona benimle çıkmasını istedim ama o sadece arkadaşız dedi öyle bişey olamaz dedi.. inanın dostlarım belki değmez biri ama onu çok seviyorum. bana ben başkasını seviyorum ve onu unutamam o benim yaşama sebebimdi diyo .. şuan başka erkeklerle konuşuyo benimle konuşmuyo kendimi yalnız hissediydrum .. ve o başkasıyla konuşurken canım çok yanıyo bana yardım edin ne yapmam gerekiyo yani ona umrumda oldugumumu gösteriyim yoksa umruma takmadığımımı yani sizve ne yapmam ğerekiyo ama şunu bilin ben onu çok seviyorum.. bana yardım edin
Alıntı
 
 
-1 #636 uffffffece 30-11-2012 17:28
bana çocuk zaten bakıo yani anlamıyorum aşık mı değilmi bn bunu okumadan öncede uyguladım hiç bişi olmadı :( napcam yaaaaaaaa
Alıntı
 
 
+1 #637 aşkbegüm 01-12-2012 21:00
bende birisini seviyorum abim öğrenirse bamna çok kızar korkuyorumm ne yapcam bilmiyorum ama aşık olmamak elimmde değil ne yaaapabilirim sessizce bitirricem bu işi yoksa hersey kotu olur
Alıntı
 
 
+3 #638 yokkbakış 01-12-2012 23:35
sorun şu ki ben hoşlandığım çocuqun gözlerine bakamıyorum kıpkırmızı oluyorum .. rezil oluyorum .. sebepsiz yere mal gibi sırıtıyorum yardım edin yha :(
Alıntı
 
 
-1 #639 AŞKİSMET CAN IŞIKHAN 02-12-2012 00:09
ONA BİR ÇİCEK ALIN
Alıntı
 
 
+1 #640 serseriaşıkkkkkkk 02-12-2012 12:51
onu her gördüğünüzde heyecanlanıyosa n asıksın demektir cocukca seyler yapmaktansa gidip onu sevdiğini söylemen gerekir acık olun yani
Alıntı
 
 
+1 #641 sevgisema 03-12-2012 12:15
ben bunu yapmaya çalışcam ve beni sevese kadar kendime önem göstercem
Alıntı
 
 
+2 #642 sevgisema 03-12-2012 12:17
ben bunu yapcam ve hic bıkmıycam çünkü gerçek aşk çok önemlı
Alıntı
 
 
+3 #643 gıemlıaysegül 03-12-2012 22:18
gozlerıne baktıgımda kendımden gecıyorum cok zor
Alıntı
 
 
+3 #644 ask acısıaysegül 03-12-2012 22:22
gozlerını acsam da sen cıksan karsıma gel benı azad et kayboldum karanlıkta sarkı sozelrıyle avutuyoruz kendımızı
Alıntı
 
 
+2 #645 soylıyemıyorummertcan 04-12-2012 17:22
En sevdıgım kız arkadasımın evıne ders calısmaya gıdıyor sınırden olecegım ne olur bunada 1 care bulun
Alıntı
 
 
+2 #646 zehrazehra 05-12-2012 16:37
ben birini seviyom oda bana çıkma teklifi gönderdi kabul etmedim vede8 kişi bana çıkma teklifi göndrdi amaa cevabım;(hayır) (:
Alıntı
 
 
+1 #647 askemre 05-12-2012 19:14
Ben kizı facede tanıdım kız beni ekledi ben aşiğım kİza nappmaliyim cok seviyorum kizi
Alıntı
 
 
-1 #648 sevgiburak 05-12-2012 21:09
arkadaslar ben sevgilimden ayrıldım baskası ile sevgili oldum ondanda ben ayrılmk istedim ve ayrıldım simdi eski sevgilime geri dönmeyi cok istiyom ama beceremiom
Alıntı
 
 
0 #649 ona olan askımyeşim 05-12-2012 21:11
ona cok asıgım kendime asık ettim hemde burdan okuduklarımı yaptım
Alıntı
 
 
0 #650 sanskucuk hanim 05-12-2012 23:09
bende evliyim henuz bir kac aylik ve cok mutluyum inanin arkadslar evliligi ayakta tutmak yada tutmamak guzellik yada cirkinlik hic biri aski ayakta tutmaya yaramiyo en basta sans olmali sansin varsa elindeki hep elinde kalir
Alıntı
 
 
+1 #651 slmsıla 06-12-2012 15:51
ben denedim ama olmadı
Alıntı
 
 
+1 #652 k aaltan 06-12-2012 21:22
beni sevmiyo zaten ama ben asla vazgecmicem çünkü ondan başkasını sevmem imkansız
Alıntı
 
 
0 #653 aşkelif 07-12-2012 14:15
o benim en iyi arkadaşım olduğu için anunla hep birlikteyiz.hatta onunla mutlu anılarımız bille var.hatta geçen gün onunla sevinçten 30 sn. kadar sırsıkı tutuştuk ve ben ona deliler gibi aşığım onun bana aşık olup olmadığını nereden anlayabilirim. LÜTFEN YARDIMCI OLUN BANA.....
Alıntı
 
 
-1 #654 aşk acısıaşığım 10-12-2012 15:05
ben ona aşığım o en yakın arkadaşımla çıkıyor
Alıntı
 
 
0 #655 offserdar 11-12-2012 00:08
arakadaşlar birisi bana yardım etsin lütfen bi kızı 3 senedir sewiorum geçen sene bi olay oldu kızla 8 ay küs kaldık sonra barıştık da kız artık eskisi gibi davranmıo bana eskiden çok iyi anlaşırdık hep,çok konusurduk şimdi ise normal arkadaşlıktanda beter oldu ne yapmam lazım eskisi gibi olmam için!!!!!!!!!! :( yardım lütfen kızdan vazgeçmeye çalışıyorum olmuo yaaaww :(
Alıntı
 
 
0 #656 aşkk eren seni seviyorumeren seni seviyorum 11-12-2012 14:06
başka birisi ile çıkıyor ama ona aşığım bunları yapmaya deneyeçeğim ama utanıyorum eren aşkım seni seviyorum fatma erenimden uzak dur dua edinde ayrılsınlar ve eren benimle çıksın BURDAN AŞK AÇISI ÇEKENLERE SESLENİYORUM DUA EDİN NE OLUR SEVGİLİ DOSTLARIM
Alıntı
 
 
0 #657 aşk buirem elif şahin 11-12-2012 17:08
ardayı cok seviyorum ama oda beni seviyo biliyorum da ama onun sevmesi gereken başka bir kız var aynı ssınıftayız ve o kızda ardayı seviyo ben bunu biliyorum zaten arda dan artık sogumaya başladım yok olmuyo diye mırıldanıyorum ve ona ayrılalım dıcem o da bizim sınıftaki diyer kızı sevsin yakışıyolarda
Alıntı
 
 
0 #658 AskErcan 11-12-2012 23:03
Ben yedı senelık evlıyım ramazan bayramında kavga ettık ve darp ettım cok pımanım bana bosanma davası actı ama sunu ıyı anladımkı ınsan bazı seylerın degerını kaybettıkten sonra anlıyor sımdı dusunuyorumda cok sevmısım esımı ınsallah benı affeder bır daha asla hata yapmayacagım daıma onu sevecegım
Alıntı
 
 
+1 #659 deliler gibisila 13-12-2012 23:47
onu seviyorum ama her seferinde redd ediliyorum
Alıntı
 
 
-1 #660 asfjaşlfjoaşwdamla 14-12-2012 13:48
ben artık dayanamıyorum gidip boynuna sarılasım var ama bu taktiklerinn hhiçbiri etkili değil
Alıntı
 
 
+1 #661 ervaerva 14-12-2012 15:05
ben onu çok seviyorum napacağımı bilmiyorum.s
Alıntı
 
 
0 #662 aşkisimsiz 14-12-2012 19:18
ben birine aşığım ama o başka biriyle çıkıo bende onun için gizli gizli ağlıyorum aşık olduğum kişi 2 aydır bi kızla çıkıo ben ne yapacağım ayrılsınlar :( :'(
Alıntı
 
 
0 #663 sessız olundılara 15-12-2012 12:28
bunları tek tek denıcem ılsallah olur
Alıntı
 
 
+1 #664 aşkguzelkız 16-12-2012 08:56
beni onunla yakın bi arkadaşım tanıştırdı ondan çok hoşlandım seni seviyorum dedim.oysa bana ben seni hiç sevmiyorum dedi.ben hala deliler gibi aşığım acil yardım istiyorum napıcam yaaaaaaaaaaaaa offffffffffffff fffffffffffffff ffffff
Alıntı
 
 
0 #665 aşkguzelkız 16-12-2012 09:00
ona notlar yazıyorum bi türlü cevap vermiyor.
Alıntı
 
 
+2 #666 aşkguzelkız 16-12-2012 09:11
selvicim sen en iyisi ona bir not yaz ben başım sıkıştığında öyle yapıom işe de yarıyor.baktın yine olmadı yukarıdakileri uygula yine olmuyosa zaten seni sevmiyordur
Alıntı
 
 
0 #667 aşkmerve 16-12-2012 17:24
bir kızın değilde erkeğin ona bu yöntemleri uygulaması gerekir
Alıntı
 
 
+2 #668 büyük aşkburak 16-12-2012 21:15
ben burak feyza adında bir kıza aşığım kız benim resmen kalbimi çaldı deliler gibi aşığım kız kalbimi çalıp çok uzaklara götürdü kızı canımdan çok seviyorum kız için ölürüm
Alıntı
 
 
+2 #669 birsoruşahsehriyar 16-12-2012 22:37
6 ay önce biriyle tanıştım...beni etkilemek için elinden geleni yaptı bende ona bağlanmaya başladım...zaman zaman konuşuyorduk...yalnız ilk zamanlar onu anlayamadım...bana yaklaşımı helalim olmanı istiyorum kelimesiydi..sonra her şey başladı bir gün var on gün yok...iki gün arıyo 15 gün kayıp bu böyle devam etti..hem yakın hem uzak bir yapıya sahipti...türkiyeye gelince görüşecektik ne oldu anlamadım benden kaçmaya başladı arıyorum dönmüyor bende bir anlam verememiştim.sen benim için çok özelsin diyordu,başımın tacısın seni kırmakasla istemem diyordu hep..türkiyeye gelince görüşürüz dedi ve 24 kasım son konuşmamız..o günden sonra aradım açmadı.ben burda kriz geçiriyorum..ne oldu ne var...sonra öğrendimki beyefendi evli imiş..buna bir mesaj gönderdimki şahane..hala cevap yok..hesap sormam lazım açmıyo teli ne yapayım fikir verin yoksa kafayı yiyeceğim...
Alıntı
 
 
0 #670 çocuk benden etkileniyor muzekidede 17-12-2012 18:15
ya ben bi çocuk seviom ben 7 . sınıfa gidiyorum çocuk ise lise 4 aramızda 6 yaş var ama çocuk beni gördüğünde beni lise 3 e falan gidiom sanmış biraz büyük gözüküyorumda. onu bazen bana bakarken yakalıyorum sizce oda bana aşık mıdır?
Alıntı
 
 
0 #671 aşkaşık 17-12-2012 22:00
ben çok aşığım 7 yaşımdan beri tanıdığım arkadaşıma çok yakışıklı dürüst ve efendi
Alıntı
 
 
+1 #672 seni çok seviyorumali 18-12-2012 10:43
yaaa ben o kızı çok seviyom o kız beni meski sevgilim durduk yere benden ayrıldı niye ayrıldın
diye sorunca eski sevgilimi dövdüğün için diyo ama ben onu dövmrdim arkadaşlarınada ben onu hiç sevmedim diyo üstelik benden nefret ediyo o kız için hapisanede yatarım abi ben kız şimdi benim kankamla çıkıyo piskopata bağladım delirdim kafayı yedim ve elimdenhiç bir şey gelmiyo
Alıntı
 
 
0 #673 aynisini denedim olmadidurdane 18-12-2012 16:05
ben bu yazanlarin hepsini yaptim ama olmuyor aksine tersini yapiyor lutfen biraz daha bilgi verin ama yaptigimiz ilgiye degsin
Alıntı
 
 
0 #674 aşksevdalı aşk 19-12-2012 10:31
ben çok yakışıklı birisine aşık oldum .Espirili yakışıklı....... ama o benim en yakın arkadaşıma aşık nasıl mı anladım . ÇÜNKÜ benim yanıma gelip o kime aşık diye sordu.Çünkü ben ona asığım dedi
AŞIK OLAN FAKAT SEVDİĞİ KİŞİ EN YAKIN ARKADAŞINA AŞIK OLAN BUNA SİNİR OLAN KİŞİLER BUNU OKUSUN .. .
Alıntı
 
 
0 #675 aşkbilge32 19-12-2012 20:43
Biri var çok hoş benim için ama beni sevip sevmediğini nerden anlıcam bazen davranışları felan beni seviyomuş gibi bazende hiç yanıma gelmez ben onu çok seviyorum.
Alıntı
 
 
0 #676 keşkebüşra 20-12-2012 20:58
keşke olsakeşke olsa
Alıntı
 
 
+6 #677 aşKsessizmelek8 20-12-2012 22:32
bende birine aşığım...sanırım oda benden hoşlanıyor ama emin deilim.işte emin olmadığım için hiçbirşey yapamıyorum.üstelik aynı okuldayız ve hatta bana çok nazik davranıo.erkek arkadaşlarıyla konuşurken,ben yanından geçtiğimde hemen kendine çeki düzen veriyo,eğer okula gelirken karşılaşırsak bana kapıyı falan açıo...sizce benden hoşlanıyor mu?
Alıntı
 
 
0 #678 cıkma teklificenk 21-12-2012 14:55
arkadaş ben çıkma teklifi ettim kız kabul etti yarın gel cevap hayır dedi gardaşş
nedeni bir tana kız komşusu var ooo hayır dedi bu 21/12/2012 sırada bana bakıyor sanki beni seviyormuş gibi aaaagggaaaammm ben ne yapammmm
Alıntı
 
 
0 #679 aşığımnapacan 22-12-2012 17:15
arkadaşlar bn bir kıza aşığım daha yeni tanışıyoruz ama onun bnde gözü olmadığını fark eetim sewiyorum ama bnim düşmanlarım da o kızı sewiyor bn nası aşık ettirebilirim
Alıntı
 
 
0 #680 ASIKGULIZAR 22-12-2012 21:42
BEN BIRINE asık oldum o bana hep guluyo asıkmı bılemıyorum ama ona bılınkı asıgım
Alıntı
 
 
-1 #681 ASIKGULIZAR 22-12-2012 21:48
arkadaslar hepınıze dıyorum o kıymet bılenler sızı eger severse sızde onu sevın eger o vıcdansızlar sızı sevmedıyse herseyını yuzune vurun benım yazdıgım dedıgım cocukdan once sınıfta zıya dıye bırı oldu o vıcdansız benı sevmedı onu unutmak ıstıyorum ona lanet olsun ama asık oldugum cocugu artık cok sevıyorum
Alıntı
 
 
+1 #682 ASIKGULIZAR 22-12-2012 21:50
Alıntılandı okan:
ben kızı öptüm ama sonunda tokat yedin butaktikleri sakın yapmayın

bencede sakın onları opmeyın
Alıntı
 
 
0 #683 ASIKGULIZAR 22-12-2012 21:56
Alıntılandı umut:
yaşım küçük ama ben nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum asıl diyim kız garip deli deli cvp verio o yüzden sinir oluom ne apıım

ya umut bazı kızlar cok gıcık ama ben degılım ıyı bır ınsanım ıyı kısılere ıyı davranırım ozellıkle yalanı hıc sevmem bosver karsına daha ıylerı cıkar
Alıntı
 
 
0 #684 ASIKGULIZAR 22-12-2012 22:03
Alıntılandı aşk acısı:
şunu biliyorum bunların hepsi hikaye hepsini yaptım ama hiç biri tutmadı ve şimdi başka ellerin oldu pazar günüde nikah masasına oturacak hani nasip kısmet işleri derlerya o nasip kısmet ben den taraf olmadı size burdan diyeceklerim zamanınızı boşa harçamayın eger ki elinizden uçup gitmesini istemiyorsanız biran önce sevdinizi söyleyin ben bunu yapamadım ama siz yapın....

baAlıntılandı polat:
bende seviyom ama o kız benim onu sevdiğimi örenmiş ve bana karşı soğuk davranıyo.ama derslerde
ve dışarıda göz göze geliyoz ama o gözlerini kaçırıyo. bende..!ama biliyom oda beni seviyo bende örendim oda beni seviyomuş ama utanıyoz.allah aşkına bana yardım edin ben napayım?

sen gıt o kıza senı sevıyorum de yada yakısıklılıgını goster bıtsın dostum yada capkınlık yap
aman bu kadar basıt ama olmazsa bu ask senden ozur dılerım yenı kızlarda bulabılırsınız dostum
Alıntı
 
 
0 #685 asıkGULIZAR 22-12-2012 22:06
Alıntılandı Gürkan:
Ya arkadaşlar ben bir kız için hastanede yattım bileğimi kestim halada ölüyorum onun aşkın dan bana bir gün dediki hastaneden çıkınca "seni seviyorum dedim " o ama ben sevmiyorum iyi sin dedi hade bby bunu bana dedi tekrar intar edecektim sonradan yine işe aramıyacağını düşün düm yapamadım ama sakın bir kız için ken dinize zarar vermeyinn deymezz unutursunuz ama ben unutamadım nasıl olduysa narkozdan :DDDDDDD

dostum ıntıhar etmeye kalkıstıysan hıc ugrasma onune daha guzael kıs cıkar o kızada lanet olsun acımasızmıs
Alıntı
 
 
+1 #686 asıkGULIZAR 22-12-2012 22:07
Alıntılandı vavavavvavavavv av:
ben bir kızı seviyom kız çok güzel inanılmaz güzel ve oda beni seviyor çok mutluyum benle çıkıyor hep yanımda ben onu seviyorum oda beni yazın hep yanımda el ele geziyoz

super teknık tebrıkler
Alıntı
 
 
0 #687 asıkGULIZAR 22-12-2012 22:08
Alıntılandı burak:
kızı hafifçe öptüm tokat attı:(

kız o zaman harbı gıcık
Alıntı
 
 
0 #688 asklar sahte olmusGULIZAR 22-12-2012 22:18
Alıntılandı atakan:
Bi kız veya erkek sizden nefret ediyorsa baştan onunla ilgilenmeyin sonra biraz nerfretinizi gösterin en sonunda geliip yanına mereba falan derse direk konuya giricek demektir cıkma teklifi eder sende kabul edersin

sana katılıyorum ama onu artık unuttum hersey bıttı
Alıntı
 
 
0 #689 aşıkşehmuz 23-12-2012 12:06
ben birerkeğe aşığım ama nasıl kendime aşık etmem lazım
Alıntı
 
 
0 #690 aşkaşk güzeldir 23-12-2012 22:41
slm arkadaslar derdimi sizlere anlatmak istiyorum ben bir kızı sevdim ona kaç defa onu sevdiğimi söylemedim yalvardım istemıyor ben onsuz nefes alamazken onun ise bana yaptıklarına bak onu kollarıma almış gibi oluyorum bana yardım edin ne yapmmam lazım
Alıntı
 
 
0 #691 5436842Derya 25-12-2012 10:02
Salam.Sevgi ele bir sey ki,sene hem aglatmagi,hem de sevmeyi oyredir,amma ondan ayrilinca onsuzluga alismagi oyretmir.....SEVGI
Mende SEVIREM,mende ASQEM.ozum evliyem erimle bir-birimizi sevib evlenmisik,3aydi evliyik AllHA sukur olsun ki, xosbextem.erimle bir-birimizi sevirik olene kimi semeyi arzulayiram ozumuze ve butun seven lere.
sevme 1 terfden yoxsidir 1 terefden pisdir,SEVGI 1 terefden mutluluqdur 1 terefden ise acidir.
Alıntı
 
 
0 #692 aşkgizemli.aşık 25-12-2012 16:03
ben zaten ilk 5 temayı bunu okumadan önce de yapıyodum sonuncu(6)temay ı da aklımıdan geçiriyodum yani çok yaklaşmışım
Alıntı
 
 
0 #693 O kız hic beni sevmediFatih 25-12-2012 21:30
Herkese slm ben ben fatih bir kızı cok sevdim ama o beni hic sevmedi 2 yl besinde gezdim bana donup bakmadı dun haberını aldım baska bir erkekle kendi aralarında soz kesmisler artık benım ıcın hersey bıttı .artık kımseye asık olmayacam
Alıntı
 
 
0 #694 sensizimrüya 25-12-2012 22:08
o benim gözlerime bakamıyo ki çok üzgünüm.ONU ÇOK SEVİYORUMMM
Alıntı
 
 
+2 #695 yaşadım gördüm biliyorumben 26-12-2012 03:04
kız arkadaşlarla başlamak istiyorum 5 ülke gezdim 15 ırktan insan gördüm ama türk kızları kadar erkekleri tersleyen kimseyi görmedim gerçekleri yaşamadan bilemezsin insanlara değer vereceksin... erkeklere gelince türk erkekleri kadarda uçkuruna düşkün de kimseyi görmedim yaşamak bir anlık zevk değildir sizde bayanlara azda olsa değer verin lütfen...
Alıntı
 
 
0 #696 aşkmecnun 26-12-2012 17:50
bence eişe yaramaz hem daha kısa 1 saatlik yol falan yok mu bir maddelik falan
Alıntı
 
 
0 #697 aşkaşk 26-12-2012 20:09
sewdiğim kişi bana çıkma teklifiediyo ama bn onun tklfni kbl etmiorum ve bnn sebebbini ndnse bnde blmirum..:(
Alıntı
 
 
0 #698 bune ya ufsemra 27-12-2012 04:17
ben bunların tam tersini yapıyorum ondan hep yalnızım anlaşılan.
Alıntı
 
 
+1 #699 sananefurkan 27-12-2012 12:23
ben onu sevdiğimden emin dğilim ama sevityorum işallah sizin werdiğiniz yntemler işe yara
Alıntı
 
 
0 #700 başlıksızaşıkkız 27-12-2012 14:26
onu çoook seviyorum bi arkadasımvar diyorum ona bak bana bakıyomu diyorum ewt bakıo diyo ve o çocuk hem denemelerde 1. oluyor hep hemde herkes btüüün kızar onu sevio ve bugün dün önceki gün hep gözgöze geldik ben ona bbakıom oda bana hiç gözümüzü çevirmioz anında grup arkadası var onlar bole vaaaay dedi sonra ben şoke oldum herkes ya ona bakıo yadabana çok utandım ama ondan sonra biz 3sene çıktık onu halla sevviyorum ama bni artık sevmiyor oooofffffffffff fffffff C...T sni çook seviom isyandayım uşak tek çarem ARSIZ BELA
Alıntı
 
 
0 #701 İLGİLENMİYORmld gmz 28-12-2012 16:35
beni aldırış bile etmiyo hatta bazan azarlıyo bile
Alıntı
 
 
0 #702 Yardım PleaseYalnız Kral 28-12-2012 18:35
ben birine aşığım ama o beni sevmiyor o hariç bayağı kız hoşlanıyor ne yapmalıyım
Alıntı
 
 
0 #703 aşıkkaan çetin 29-12-2012 18:17
ben sınıftaki birine aşığım ama o bilmiyor bu tavsiyelerinizi deniycem saolun
Alıntı
 
 
0 #704 aşklar yalangülizar 30-12-2012 15:54
Alıntılandı samet:
meraba arkadaşlar aşk coq sacma biseydir bu tavsiyelere fazla güvenmeyın olmucaqsa ztn olamaz ama sen bikşiye nekar yakın davranırsan o kişiyı kabedersin herzamn soguq kanlı olun ayrılırsada kendin bilirsin diyin gecin hç kimseye hattınden fazla deger vermeyın o kişi sana yoq dediqce aqşıq oluyosun ztn senin ısrarcı davranışlarında sogutuyo anlıcann bunu deneyn pisman olmazsınız :)
ya bende oldum elimden geleni yaptım olmadı
Alıntı
 
 
0 #705 HERŞEY AŞKGÜLİZAR 30-12-2012 16:06
BEN AŞIK OLDUM O DA BANA OLDU ÇOK MUTLUYUM
Alıntı
 
 
0 #706 herşey aşkgülizar 30-12-2012 16:07
ben aşık oldum oda bana oldu mutluyum
Alıntı
 
 
0 #707 sen bana inanmasan da ben seni seviyorum...Hazal 31-12-2012 12:42
Lütfen bir yardım edin arkadaşlar. (siz yabancısınız rahat rahat anlatıyorum çok doluyum kimseyle konuşamıyorum ALLAH rızasına yardımmm...)
Aynı sınıftayız, ilk gördüğümden beri her karşılaştığımız da içimi titretiyor, ilk zamanlar bana karşı boş olmadığını düşünmüştüm ama başka bir arkadaşımla çıktığını öğrendim ve buna rağmen bir gün dayanamayıp cesaretimi toplayıp sevdiğimi söyledim tepkisi çok garip oldu.
Alıntı
 
 
+1 #708 aşıkzeynep berke 31-12-2012 15:25
ben zeynep benimde berke isimli sevgilim var onu çok seviyorum ve elimden ne gelirse yapıyorum ilk aşık olduğumda ve onu gördüğümde kendimden geçti onu çok seviyorum o benim bitanem
Alıntı
 
 
+1 #709 aşk adamıbüşra 31-12-2012 16:30
onu çok ama çok seviyorum o bana çok bakıyon seviyormu sevmiyormu bilimiyirom sizce nedir seviyormu
Alıntı
 
 
+2 #710 küçüğüm ama aşığımdaha 11 yaşındayım 02-01-2013 15:08
yaaa çok küçüğüm çocuğum daha çok aşığım ona ama başkalarına yeniyıl hediyesi için toka vermiş ve sınıfta o verdiği kızla oturyo birde bir arkadaşıma sölemiş eskiden beni seviyomuş bu ne anlamadım ya yardımcı olun nolursunuz abiler ablalar
Alıntı
 
 
+1 #711 aşkmerwee 03-01-2013 10:59
sevdiğim uzakta bunun için ne öneriyorsunuz :(
Alıntı
 
 
0 #712 aşık değilimasi kübra 03-01-2013 11:04
ablacım çıkıyoruz ama bimüddeet geçtikten sonra soğuyorum aşk nedir onuda bilmiyorum
Alıntı
 
 
+2 #713 nedennnelif 03-01-2013 14:04
benim bir sevgilim vardı birbirimizi çok seviyoduk daha sonra benim lösemi hastalığım çıktı ona açıkladım ve benden ayrılmak istediğini söyledi bir ara hastaneye ziyarete geldi ancak kapıdan girmedi :(
Alıntı
 
 
+4 #714 aşk acısı çekenlere Allah yardım etsin :(özlem 03-01-2013 16:07
ben birini seviyorum ama adını dahi bilmiyorum okula giderken her gün görüyorum onu görünce bana bişeyler oluyo onu unutmak istiyorum yok mu bi çaresi :(
Alıntı
 
 
+1 #715 musaaaçiğdemmm 03-01-2013 18:13
ben bunların hepsıne okumadan denedım yaptım ama olmadı
Alıntı
 
 
+1 #716 aşk büyük şeydirmerve 03-01-2013 19:35
bence oda beni seviyor yanına yaklaştıkça gülüyor ve gözlerinin içi parlıyor (sizce o bana aşıkmı?)
Alıntı
 
 
+1 #717 sev beniii...aşık burak 03-01-2013 20:07
öncelikle selamlar arkadaşlar ben bir kızı çıok seviyorum onun için canımı vermeye hazırım yaklaşık 1 haftadır rüyamda görüüyorum benim onu sevdiğimi biliyor ama başkasıyla çıkıyor beni sevip sevmediğini bilmiyorum eyer yardım ederseniz ALLAH sizden razı olsun...
Alıntı
 
 
+1 #718 aşkaşkmeleği 04-01-2013 13:40
SEVDİĞİNİZ KİŞİ BAŞKA BİRİNİ SEVİYORSA AMA SİZİN ONU SEVDİĞİNİ BİLİYORSA EMİN OLUN O BAŞKASINI SEVMİYORDUR YALANDIR TAVLAMAK İSTİYORSANIZ EĞER AYNI SINIFTAYSANIZ ONA EN YAKIN OLAN YERE GİDİN KIZIN ARKASINDA ERKEK OTURUYORSA ONLA KANKİ OLUN YANI BOSSA GEÇİN YANINA BEN YAPTIM OLDU KIZA EN YAKIN OLDUĞUNUZ YERDEN ONA HAVA ATIN KIZLAR HAVILI ERKEKLERİ SEVER Kİ EĞER HOŞLANMADIYSA PES ETMEYİN SADECE ONUN EN YAKIN ARKADASLARIYLA TAKILIN O DA SİZE ALIŞACAKTIR ZATEN..........
Alıntı
 
 
0 #719 aşkeren 05-01-2013 14:28
abi seviyorum ama itraf edemiyorum nasıl itraf ederim
Alıntı
 
 
+2 #720 o beni seviyormuberrin 05-01-2013 16:28
deneyeceğim bunları artık ağlamak istemiyorum onu çok seviyorum :(
Alıntı
 
 
+3 #721 ben yanmısımseyit 05-01-2013 21:34
ben deliler gibi seviyorum
Alıntı
 
 
+4 #722 Beni kendine böyle çekmediMehmet Şngüller 06-01-2013 17:13
ben ilk defa bi kıza öyle aşık oldum ki anlatamam ve bu göz göze gelmekle oldu :)
Alıntı
 
 
+6 #723 yüsrayüsra 07-01-2013 07:06
ben birini seviyorum onu benim sevdiğini bilmiyorum ama ben onu çok severim her gün onu düşünürüm
Alıntı
 
 
+2 #724 aşkmerve 07-01-2013 15:31
ben deniyeceğim inşallah olur
Alıntı
 
 
0 #725 ilaydailayda 07-01-2013 19:34
ya ben çok seviyorum ama onun iyi arkadası oldugum için sürekli ban cıktıgı kızın fotosunu gösteriyo mesajlarını gösteriyo ben nabıca delirdim askından
Alıntı
 
 
+2 #726 N biliyimAdsiz 07-01-2013 19:47
Sevdiyim kisi beni tanimiyo bile ondan cok uzaktayim benm gibi birinin oldugunu bile bilmiyor ben ne yapa bilirim.Aslin da biliyorum tabiki hic bi sey
Alıntı
 
 
+7 #727 1Berk 08-01-2013 13:25
Merhaba.Ben Berk.Küçüyüm hayla.Acaba Merve ablamın söylediyi gibi biraz daha bilgi verebilirmisini z?
Alıntı
 
 
+3 #728 1Berkk 08-01-2013 13:27
Merhaba.Ben Berk.Acaba diyom Merve ablamın söylediyi gibi biraz daha bilgi verebilirmisini z?
Alıntı
 
 
0 #729 aşksesndki hazirn.. 09-01-2013 11:45
ilgi göstermeyip ilgi isteyen erkek ne türsünüz siz saçmalığa bak ya
Alıntı
 
 
-1 #730 prensesmelek 09-01-2013 13:13
ben çok aşık oldum ama o bunu bilmiyor bunların hiç biri fayda etmezse
Alıntı
 
 
0 #731 Ask acısıııııCuneyt 09-01-2013 15:59
Ask acısının en kotusunu ben cekıyorum arkadasla bı kızı olurcesıne sevıyorum o benı sevıyomu bılmıyorum sormak ıstıyorum ablası aramısa gırıyo acılamıyorum baska kımseyede asık olamıyorum napıcam ben ya bu kurallarn ıse yarıycagını da zannetmıyorum allah yardm etsın bana yoksa ıntahar fln edıcm cok kotuyum cok
Alıntı
 
 
+1 #732 seni seviomtuce 11-01-2013 19:55
ben onu seviyorum ama o beni seviyormu bilmiyorum baş harfi u seni çok seviyorummmmmmm mmm aşkım
Alıntı
 
 
-2 #733 asdftek askı kalbimin 11-01-2013 23:57
ben bir erkeği seviyrum ama onun 4 yldr çıktğı biri var ve bir çok kez ayrılp brşmışlar ama çocuk bndn hoşlandğni syldi bnde ona syldm ve kız suan facesindn eski çıktğyla knusuyo bu kızdn ayrlcktı ama onu yz ustu brakmamak içn ayrlmadı smdi kıza dmşki sndn ayrlnca bska briyle ckmycgmı sanma aradan 1 saat gçmdn çıkcgm bri var dms bni sylmiş simdide bnle buluşmak istiyo galiba sevgili olucaz insallah oluruz .:) insllah bnde szlerde sewdgnize kavusursunuz arkadaslar.
Alıntı
 
 
0 #734 gerek yokuğur13 14-01-2013 17:41
değer verilecek kızsa gerekirse sevdiğini inandırmak için kapısında yatılır
ama değilse konuşulmaya bile gerek yok
Alıntı
 
 
0 #735 askDuhan 15-01-2013 19:59
enise diye bi kız var onu aslında sevmiyorum ama **** diye bir kızı seviyorum ama eniseyle çıkıyorum ne yapmalıyım ? ****'ya kavuşmak istiyorum
Alıntı
 
 
+1 #736 arkadaşımı seviyorumgereksiz 15-01-2013 21:41
arkadaşımı bu yöntemle kendime aşık etmem mümkünmü?
Alıntı
 
 
0 #737 aşkfbilknuryıldız 16-01-2013 18:02
çok güzel laf amam nasıl güzelleşirim
Alıntı
 
 
0 #738 aşkfbilknuryıldız 16-01-2013 18:03
benim sevdiğim adam çok yakışılı
Alıntı
 
 
+2 #739 piçlermerve kop kop 17-01-2013 14:44
canım aşkımı çok sevmiştim ama hala semio o lannnnnnn beni gerzekler canım aşkım bende oda çok yakıştırıoduk kendimizi birbirine yani biz değil canım kop kop arkadaşlarım yaaaaa offff hepsi sizin yüzünüzden lannnnnnn bizim aşkımız leyla ile mecnun gibiydi ama sizin taktiğiniz yüzünden gül gibi çocuğu kaybettim mallar boyu boyuma huyu huyuma uygundu ya offff nabcam şimdi ben nerden bulim delikanlı piskopat sapık bi çocuğu şimdi nabıcam ben yaaaaaa offffff acaba ben mi ona yeniden çıkma teklifi etsem acaba he hahahaybiiiiiii i kamiller sizi kandırdım ya ben orço 2 çok inandınız dimi kamiller hah ya siz yinede bana bi kız ayarlayın oooolum sizi çok seviyom kankalarım sınız benim kamilimsiniz ya da bende ice zekiye benzedim sizin yanınızda dura dura kamiller hahahaymiiiiiii
Alıntı
 
 
0 #740 beni sevmeliırmak 17-01-2013 15:15
o benim herşeyim onu çok seviyorum . bazn göz göze geldiğimiz oluyor fakat o beni seviyornmu bilmiyorum lütfen bana yardım edin birr fikir bulun
Alıntı
 
 
+3 #741 aşk aşk aşksena akın 18-01-2013 17:32
onun gözlerine bakınca bidaha aşık olasım geliyo arkadaş
Alıntı
 
 
+2 #742 aşkgökalp 19-01-2013 15:00
ya o beni sevmiyorsa başkasıyla çıkıyorsa ozaman kötü olur işte ama ben şansımı deniycem
Alıntı
 
 
+4 #743 seviyorumçilem 19-01-2013 15:02
birini seviyor diye duydum ama pes etmiycem
Alıntı
 
 
+3 #744 aşk büyükburcu 19-01-2013 19:09
ben onu o kadar seviyorum ki onun için yani canımı bile veririm onun için kaç defa şiir yazdım ben onu hayattaki her şeyden daha çok seviyorum ama o beni sevmiyor keşke oda beni benim sevdiğim kadar sevse artık öğrendiklerimi denicem yani ne diyeyim işşallah işe yarar da o da beni benim sevdiğim kadar sever
Alıntı
 
 
+2 #745 askimbuket 19-01-2013 20:31
Ben. Ona! Asigim. Beni. Sevito. My bilmiyorum onunla. Ciddi. Dusunutorum
Alıntı
 

Bu Konuya Yorum Yapabilirsiniz






Kadın - Aşk, Sevgi ve Evlilik kategorisinde bulunan Sevdiğiniz kişiyi kendinize aşık etme yöntemleri başlıklı yazı kendine aşık et , bir erkeği kendine aşık etmenin yolları , erkekleri kendine aşık etme , erkeği kendine aşık etme , birini sevmek , birini kendine aşık etmek , kızı kendine aşık etme , erkekleri aşık etmenin yolları , bir kızı kendine aşık etme yolları , bir kızı kendine aşık etme , erkeği kendine aşık etme yolları , sevdiğin kişiyi kendine aşık etme yolları , aşık etmek konuları hakkında bilgi içermektedir.