24-10-2014 08:29:02
Ana Sayfa Tarih Genel Tarih Vampirler Yaşadılar mı?

Sevgili TurkceBilgi.Org kullanıcısı, sizinle daha kaliteli zaman geçirek adına üyemiz olmanızı rica ederiz.

Vampirler Yaşadılar mı?
Makale Sayfaları
Vampirler Yaşadılar mı?
Bilim Açısından Vampirlik
Türklerdeki vampir inanışları
Vampir araştırmacıları

Bir Alman araştırmacı, vampir efsanelerinin kökenini araştırdı. Sonuçta bu ‘ölümsüz' vampirlerin köylerde ölen komşular olduğunu ayrıca kan emici bile olmadıklarını buldu. Romanya, Macaristan, Arnavutluk, Bulgaristan ve Makedonya gibi Güneydoğu Avrupa ülkelerinde anlatılan öykülerde vampirlerin önemli bir rolü var.

Tabutlarını her zaman giyimli olarak terk eden vampirlerin, yanaklarında ve burunlarındaki çürümelerle oluşan hafif çukurluklar dışında aslında pek de ilgi çekici tarafları yoktu. Hatta köpek dişlerinin uzaması gibi en belirgin vampir özelliği bile Güneydoğu Avrupa vampirlerinde hiçbir zaman görülmemişti.

Bonn Üniversitesi tarihçilerinden Peter Kreuter'in araştırmasına göre dünya kamuoyunun, Bram Stoker'in 1897 yılında kaleme aldığı ‘Lord Dracula' romanından tanıdığı vampir tiplemesinin, halk söylencelerindeki ‘Ölümsüzler' ile pek ortak yanı yok gibi. İlk vampirler ne kan emici ne de baştan çıkarıcı yaratıklardı. Hatta gün ışığında bile kaybolmuyorlardı. ‘Halk arasında anlatılanlar arasında egzotik kam emicilere yer yoktu' diyor Bonn Üniversitesi tarihçilerinden Kreuter. Sıradan insanların vampirleri köylerdeki ölülerdi, yani komşular.

Kreuter, etnologlarca yayımlanan ve bugüne dek pek dikkate alınmayan sayısız raporu inceledi. En eski vampirler 1382, en yenisiyse 1968 yılında ortaya çıkmış. Bir köyde yaşanan uğursuzluklardan (bunlar bilinmeyen hastalıklar ya da ekini savurup götüren fırtınalar olabiliyor) her zaman bir ölümsüz sorumluydu. Ölünün dirilmesi, muhakkak bir uğursuzluğu da beraberinde getirirdi.

Onlara yaklaşan biri, eğer esrarengiz bir biçimde hayatını yitirirse, komşuları ve akrabaları için sonsuz bir bela haline gelirdi. Lanetliler bir kez mezarlarından çıkmaya dursun, bundan sonra kurbağa, tavuk, at ya da fareye dönüşür ve gündelik yaşamlarında bu şekilde dolaşıp dururlardı. Hatta bazıları alet ya da kap kacak biçimine bürünür ve zarar verebilmek için her zaman onlarla birlikte olurlardı.

Sarmısak ve Kutsal Su

Sarmısak, kutsal su ya da haç yardımıyla tehlikeleri atlatamayan köylüler, suçluyu yakalayabilmek için daha farklı yollara başvururlardı. Mesela mezarlık çevresine kül serpiştirerek vampirin ayak izlerini takip etmeye çalışır ya da halk arasında cinleri görebilen ve ölümsüzlerin bulundukları yerlere huzur getiren hayvanlar olarak bilinen kara horozları salarlardı. Ancak tüm çabaların boşa gittiği de olurdu. ‘İşte böyle zamanlarda köylüler kötüye karşı savunabilmek için biraz daha yakınlaşırlardı' diyor Kreuter.

Yaşamlarında garip olaylarla karşılaşan yakınlarının ölümü, köylülere yeni bir kuşku ve korku kapısını aralıyordu. Kuru ot yığınından düşen, sarhoşken kapıyı kıran, bedeninde bir lekeyle dünyaya gelen, çok genç ya da çok yaşlı ölen herkes uğursuzluğu içinde taşıyan ve gelecek kuşaklara aktaran şüphelilerdi.

Mezarda Rahat Yok

İşte bu kuşkulu ölüler yakınlarına mezar başında büyük zahmetler verirdi. Yalnızca mezarlarında savunmasız olduklarından, topuk ve dizlerindeki damarlar kesilir, üzerlerine taşlar atılır ya da doğrudan doğruya tabuta çivilenirlerdi. Romenler, birkaç on yıl öncesine kadar ölülerinin arkalarına bir diş sarmısak iliştirir ve ayaklarını iple bağlayarak gömerlerdi. Dalmaçya'da ise bazı kontrol grupları, birkaç yılda bir mezarlığa giderek şüpheli ölülerin gerçekten çürüyüp çürümediklerine bakarlardı. Eğer eti hala diri görünüyorsa kalbine bir kazık çakılır ve diğer dünyada huzur bulması istenirdi.

Öbür Dünyanın Kanıtı

Kreuter, Güneydoğu Avrupa'da vampir öykülerinin bu denli yayılmasının nedenini Ortodoks Kilisesi'nin ölüler hakkında ne mantıklı ne de mantıksız bir açıklama yapamayışına bağlıyor. Ölümsüzler, bir yerde ölümden sonraki durum hakkında bilgi veriyordu halka. ‘Her vampir öbür dünyanın varlığına işaret eden bir kanıttı' diyor Kreuter. İnanışa göre ölümsüz olarak köye dönmeyenler, herhangi bir yerde huzura kavuşmuş oluyorlardı.

Bilim adamları vampir inançlarını bazı egzotik hastalıklarla da ilişkilendirmişlerdi. Delirme anında ortaya çıkan beklenmedik saldırılar, metabolizma bozukluğuyla meydana gelen porfirya hastalığının özel bir türü olabilirdi. Işığa karşı duyarlı olan porfirya hastalarında çok az miktarda hemoglobin ürediğinden yüzleri soluklaşır ve dişetleri kanar.

Tarihte 200 Olay

Yüzyıllar boyu buna benzer sadece 200 olayın yaşandığı hatırlatıyor Kreuter ve porfirya teorisine karşı çıkıyor. Hatta bazı psikologların yorumlarını da mantıklı bulmuyor. Psikologlar, vampir inançlarını seks fantezilerine düşkün erkeklerin, kadınları kanlarının son damlasına kadar sahiplenmek istekleri fakat kendi bedenlerine zarar vermek istemeleriyle açıklıyorlar. Oysa Kreuter incelemeleri sırasında insanların, kadınları ziyaret eden vampirlerin doyurucu bir seks gücüne sahip olduklarına inandıklarını bulmuş.



 

Bu Konuya 180 Yorum Yapılmış

 
+20 #1 irem´´kurT´´ 13-04-2009 14:18
vampirlerin bazıları insan bazıları hayvan kanıyla beslenmez.her vampir insan kanı ihtiyacı duyar ve hayvan kanı da içebilir.günlük hayatta görülen pek çok vampir 1 günde güneşe çıkamaz,yemek yemez,geceleri avlanırdı.fakat şu bir gerçektir ki vampirlerin yarasalarla hiç bir bağlantısı yoktur ve vampirler soğanla uzaklaştırılama z.vampir ancak kendi isteği doğrultusunda hareket eder.
Alıntı
 
 
-19 #2 themetalmuaseum 05-06-2009 14:12
ilk vampir karısının kanını emmiştir vampirlik ısırılmayla gelen bir niceliktir.ve vampirler insan kanını çok severler fakat bazı vampirler(vejet eryanlar) hayvan kanı içer fakat onlar diğerleri kadar güçlü değildir vampirler gün ışığında yanmaz ama varlıklarını gizlemek zorundadırlar gün ışığında bir pırlanta gibi parlarlar vampirler güzel yaratıklardır bir vampiri ancak parçalara bölüp yakarak yok edersiniz.Vampirlerin uyması gereken kuralları volturi adlı bir aile yönetir.(anlayacağınız demokrasi yok)vampirlerin vücutlarında kimyasal bir değişme olmaz bu yüzden asla hamile kalamazlar ama bir insanı hamile bırakabilirler ama o insanında onu genelde ölümle biter ve vampirler hiç bir şeyi unutmaz
Alıntı
 
 
+38 #3 hsyn 06-07-2009 18:37
daha çok alacakaranlık filmindeki vampirleri tasfir etmissiniz :-)
Alıntı
 
 
-27 #4 iremdeniz 31-07-2009 12:45
saçmalık bence küçük çocuklara korksunlar diye anlatılan hikayelerden başka bişey değil .bunlara inanmak için salak olmak lazım .(ama alacakaranlık filmini ben de severim)gerçekt e vampirler yoktur!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!
Alıntı
 
 
+38 #5 dilara 15-08-2009 03:14
vampirler yok tama ama o zaman bu kadar vampir hikayesi ve biraz araştırdım incil de ve asur yazıtlarında olduğu düşünülen şeyler peki nasıl ortaya çıkmışlar????
ben salak deilim ve inandığım bir din var.ama biraz araştırırsanız birsürü hikaye ve yazı kitap film birsürü şey bulabilirsiniz.bunlar bir insanın hayal gücünü aşan şeyler bence.bunlar var olmuşlar ki birisi vampirlerle ilişki kurmu ve konuşmuş ki bunları bilioruz.saçma olmasına saçma ama bence inindırıcı.
kanıt olmazsa hiçbirşey olmaz ve bu kadar şey olduğuna yani yazılıp çizilip durulduğuna göre demekki kanıt var.
olabilirlerde olmayabilirlerd e.
Alıntı
 
 
-21 #6 Amras Tasartir 17-08-2009 22:37
Aslında senin dediğin mantıklı.Ama şöyle bi düşünürsek o zaman bütün mitolojik şeyler vardır???
Mesela elfler zeus fln...Bende müslümanım ama yinede aklıma takılıo mesela belki zeus fln Allah tarafından gönderilmiştir diye!!!
Alıntı
 
 
-13 #7 mehmet akif 21-08-2009 05:39
yukardakı yazıdada yazıldığı gibi vampirler eski zamanlarda cahil insanların
başlarına gelen kötü olayların sebebiyet verdiğini sandığı batıl inançların
yazıtlara ve günümüze yansımasıdır. Bence hiç bir gercekciliği yoktur
vampirler efsanesinin mantıklı düşünülürse!!!
Alıntı
 
 
-12 #8 bora 26-08-2009 06:16
Arkadaşlar Böle saçma şeylere inanmayalım lütfen...Bana kalırsa bu Vampir uydurmaları m.Ö insanların anlam veremeyip mağaralara çizmiş olduğu hayvan resimlerinden yada köyde gene anlam vermedikleri ölümlerden ( mesela kuduz ölümleri gibi... adamın birisi kuduza yakalanmıştır ve köy halkına saldırmıştır o insanlarda bunun bir hastalık olduğunu bilmedikleri için gidip maralara bu insanın fotosunu çizip ,yine bu insan saldırgan olduğu için de dişleri ve pençeleri uzun olan ağzında köpük olan yaratıklar yaratmış olabilirler... ) Bunu yapmalarının nedeni ise bu insanların anlam veremedikleri bu şeyleri gelecek nesillerin, bulması çözmesi ve tanıması için çizme yoluyla aktarmaya çalışmaktır...Bizim uyanık yapımcı ve senaristlerde cinama da bir dal yaratmak için bu yolu bir altın maden bellemişler ... ve BİZİ çocukluktan yaklaşık ergenlik sonuna kadar korkutmayı başarmışlardır :D
Alıntı
 
 
+28 #9 genom 26-08-2009 13:34
arkdaslar ilk wampır hıkayesi California Devlet Üniversitesi araştırmacıları ndan kimya profesörü Wayne Tikkanen’in yaptığı araştırmaya göre vampirliğin asıl sebebinin Porfiria hastalığı olduğu tespit edilmiştir. 1700’lü yıllarda hastalık hakkında bilgisi olmayan Avrupalılar, hastaları vampir olarak niteleyerek lanetlemekteydi ler. Bir çeşit kan zehirlenmesi olan Porfirya hastalığının ilerlemesiyle derinin kızılötesi ışınlara karşı zayıfladığı ve bu nedenle karardığını açıklayan Tikkanen, “Hastada anormal kıllanma görülür. Dudaklar kuruyup çekildiği için dişler ortaya çıkar. Hasta çok acı çeker. Sonunda çıldırır.” diyerek hastalığı açıklamıştır. Bu hastaların derilerinin hassaslığı nedeniyle sadece geceleri çıkabildiklerin i ve tedavi amacıylada hayvan kanı içtiklerini belirten Tikkanen “Hikayelerde vampirlerin neden gece dışarı çıkıp kan içtiklerinin yanıtı işte bu.” demiştir.

Ancak diğer bilimsel kaynaklar, porfiria hastalığının vampir efsanesini doğuruğu iddiasına şüpheyle yaklaşmaktadır. Porfiria hastalığı ve vampirlik Türkçe

Hastalıkla anlatılan efsaneler arasındaki bazı uyuşmazlıklar vardır. Öncelikle portifia'nın bir çok çeşidi bulunmaktadır va bunlardan sadece en az rastlananı deri bozukluklarına yol açmaktadır. Ki bu bozukluklar sadece diş etinin çekilmesi değildir,yüz derisinde çatlamalar, burnun veya parmakların düşmesi gibi belirtiler de vardır. Orta çağda mezarlıklarında n çıkarılan kişilerin bu kadar aşırı görüntü bozukluklarına sahip olduklarından bahsedilmemişti r. Ayrıca bu güne kadar kayıtlı olan 200 hastalık vakası vardır, ki bu da böylesine büyük bir efsaneye yol açabilecek büyüklükte bir sayı değildir.

Vampirlerin gün ışığına çıkamadıkları ilk defa roman yazarları tarafından söylenmiştir. Oysa 18 ve 19 yy. vampirlerine gündüzleri de rastlandığına dair söylentiler vardır. Ayrıca Drakula her ne kadar bembeyaz bir cilde sahipse de, balkanlarda "al yanaklı" tasvir edilen vampir efsaneleri vardır. Queen Of The Damned filmindeki Akasha esmerdir.

İnsan vücudu, sindirim sistemine giren her besini en küçük yapı taşına ayırıp, bundan kendi moleküllerini yapar.Portifia hastalarının ihtiyaç duyulan o karmaşık molekülü kan içerek sağlayamaz. Ayrıca sarmısakta portifinın etkilerini arttıracak maddelerin varlığı kesin olarak kanıtlanamamışt ır.

Orta çağda daha yaygın olan bir hastalığın daha bu inanışların kaynağı olabileceği düşünülmektedir . Bu hastalıkta kişi uzun bir süreliğine bayılır. Bilinci yerindedir ancak vücudunu kontrol edememektedir. Bir süre sonra hasta, büyük ihtimalle bir tabutta, ayılır/uyanır. Bu hastalık nadir de olsa günümüzde de görülmektedir. Discovery Channel'da bir kadın, üç defa morga da uyandığını anlatmıştır.

Belki de bu mitin açıklamasını bu kadar uzakta aramaya gerek yoktur. Anahtarın efsanelerin ana kahramanları ölüler olma olasılığı da vardır.Ölülerin cildi zaten daha soluk olur. Basınçtan dolayı genelde ağzın kenarlarında patlayan damarlar, insanlara ölünün kan emdiği izlenimini verir. Ölümden sonra saçlar ve tırnaklar uzamaya bir süre daha devam eder, bu da kişinin hala yaşıyor sanılmasına neden olur.


olay bundn ıbarettir
saddece bi hastalık. (alintidr)
Alıntı
 
 
+18 #10 ....xXx.... 27-08-2009 12:03
herkes neye inanmak istiyorsa ona inanıyor ama bilimsel çalışmalarıda yok saymak saçmalık olur ve her şeyin bir açıklaması olduğu gibi bununda açıklaması var ve bende öne sürülen bu yorumların azda olsa doğruluk payının olduğuna inanıyorum.....!!!!!!
Alıntı
 
 
+31 #11 aydın uğur 27-08-2009 15:05
bir şeyi görmemek o şeyin olmadığı anlamına gelmez... vampirler vardır ya da yoktur diye kesin bir yargıya varmak için bir dayanak ve gögün yoksa olabilirliği denemelisin...
bu kadar sabit fikirli olmamalısınız....
ben lübnanı görmedim ama bu lübnanın olmadığı anlamına gelmiyor... ya da ben cinleri görmedim ama bu cinlerin olmadığı anlamına gelmiyor... dini inançlara dayanarak konuşuyorsanız Allah'ın binlerce alem yarattığı bahsedilir kur'an'da..... insanlık hayvanlık ve bitkisellik toplam 3 alem iken geri kalan binlerceyi bilemeyiz... görmediğiniz şeylere yok demek doğru değildir...
Alıntı
 
 
-11 #12 Ogzhan 31-08-2009 19:43
arkadaslar bu arastırmaya bakılırsa vampirler yoktur hrıstiyan papazlar ölüm sonrasını açıklayamadıkla rı için hristıyanlar bunları uydurmuş denebilir
Alıntı
 
 
-14 #13 GLUEWİNG 01-09-2009 12:12
OLUR OLMAZ HERKEZ KENİ DOĞASINDA YAŞIYAR NE KURCALIYORSUNUZ .
Alıntı
 
 
-18 #14 SéRI-I@N 01-09-2009 18:44
Arkadaslar ben bu vampir olayının Porfiria hastalıgının daha gelısmıs veya ölümcül olanının geçmiş dönemdeki cahil insanların vampir lik die tabir edilmesi ve kendi kafalarından bi canavar olusturmaın dan kaynaklandıgına inanıyorum su an en mantıklı tanım bu:D
Alıntı
 
 
+13 #15 nazlı 01-09-2009 21:49
olmayan bişeyin adı çıkmaz bence çok eskiden var olan bişey olabilir
alacakaranlıgı bende izledim çok etkilenmiştm
Alıntı
 
 
-8 #16 DreaMFaLL 06-09-2009 10:19
bazı arkadaslar var kı fılmlerden cok etkılenıyolar wampir dıye bıseyın olup olmadıgını tartısmayacam sadece halk tarafından uydurulan duzmeceler dıyebılırız fakat su gercek var aynı isimlerde anılmasada bir cok ulkede buna benzer hıkayeler var dogrulugu elbette tartısılır ama su ana kadarda sanırım bır kısıde vampirlerin varlıgını gözle görulebılır bır kanıtla ıspatlayamamıst ır sımdı vampirlerın sex doyuruculugu denılıyo sacma deılmı sızcede bu kendını tatmın edemeyen kadınların uydurdugu yalandır neden hıc bı kadın vampirin sex te tatmın edecegınden bahsetmıyo arkadaslar amerıkan fılmlerı kafanızı cok karıstırıyo sanırım ızlemeyın demıyorum sadece gercek gıbı görmeyın onlar bılım kurgu bana bı kısı ıspatlasın wampielerın varlıgını yoklugunu ya 1 kısı hıc mı yok o kadar fılm o kadar yazı wampirlerle ılgılı ama gören var mı pekı yok bıde kurt adamlarda vardır sımdı sacmalıga bak kutsal su hac sembollerı sızce bu hrıstyanlıgın bı yuceltılmesı degılmı o neden kuran yok ayetler yok hanı bu wampirlerın soyu hz ademın 2. karısından gelıyodu cogunlukla wampır teorısınde dımı pekı en son dın ıslamsa ve ıslam dan harıc butun dınler bozulmussa bu bozulmus bır dının sembollerı ve ınanc seklıylemı hareket edılıyo benden sıze tavsıye kendınızı fazla kaptırmayın acıkcası ben 18 yasında daha unıversıte ogrencısıyım ve böyle sacmalıklara sızın ınancagınızı sanmıyorum tamam fılmler guzel sarıyo yanı bı nevı ozendırıyo twilight gibi fılmler ama gercek degıl :D bırakında sız kendı gercegınızle ılgılenın cok kucuk yastan berı gercek oldugu soylenen ama ıspatlanamayan seylerı arastırıyorum ve gercekten var olan seyler var ama onlar tahmın ettıgınız gıbı seyler degıl daha farklı :D
Alıntı
 
 
+9 #17 zeynep 15-09-2009 17:14
bence vampir diye birşey var ve hala içimizde saklanıyorlar belki filmlerdeki gibi insanları dönüştürmüyorla r bu insanların içlerinde ki bastırılamamış kan arzusu bana göre hem o hemde insanların inanmak istemedikleri gerçekler ayrıca vampirler milattan önce değil 1600lü yıllarda var olduklarına inanılmış araştırmalar sonundada ilk insan olan hz.ademe kadar uzanıyor hatta ilk vampirin hz.ademin büyük oğlu plduğu rivayet ediliyor arkadaşın söylediği gibide biraz araştırma yapılınca bilimsel ve mantıklı şeyler çıkıyor...
Alıntı
 
 
+9 #18 oğuzhan 19-09-2009 18:33
vampirlerin değiskenn gözlere sahip olmakla birlikte yaşlarının verdiği güçleri vardırr yanii bir vampir nekaadar yaşlıysa bir okadarda güçlüdür.twilight (alaca karanlık) filminin vampirlerle pek alakası olmadığını düşünüyorum çünkü vampirler gün ışığında parlamaz yanarak ölürlerrr ve bunula birlikte dişleri değikendir yani gözleriyle birlikte dişleride değisir dişler uzunsa gözler (kırmızı..kehriban..mavi..yesill..ve bide nadir görülür beyaz ve morr) renklere bürüne bilir ayrıca bir vampir eğer bi insanı ısırırsa kanını kurutmadığı sürece öldüremez yaklaşık 48 saat içinde dna sı ısıran vampirle eşdeğer olurrr..vampirler yükseğe sıçraya bilir yüksektan atlaya bilir fakat uçamazlar ki yarasalar uça biliyor vampirlerin gerçek isim karşılığı ''ölüm taciri'' olarak bilinmesi gerekirr vampir kelimesi 1452 yılıunda frihez delinbort adlı yazarın yazdığı romanın ismidir ki bu roman yarasala hakkındadırrr
Alıntı
 
 
+12 #19 tugba 24-09-2009 00:12
tek kelime herkes vampirlerin olup olamdıgını merak etmıskı bu lınke tıklamış..bosyere nefes tuketmeyın yok dıyenlerın ıcınde bıyerde ufak bıseler durtuklemıs onları arastır ınternetten dıye haksızmıyım?? bende ınanmıyorum ama merakta edıorum ne yalan soylıyım belıde vardır:-) ..
Alıntı
 
 
+2 #20 serdar 05-10-2009 03:45
arkadaşlar madam vanpir.lerin varlığına inanmıyorsunuz neden kafanıza takıyonuz.ki olmayan birşey yapabilir misiniz bazı arkadaşlar inanıyor ama kesin kararlı degil yada bir film izlemiş ve etkilenmiş
Alıntı
 
 
+13 #21 EB 13-10-2009 12:24
VAMPİR KONUSUNDA ÖNEMLİ OLAN BU EFSANENİN KANITLANMASIDIR .ALACAKARANLIK FİLMİNİ SEYRETTİM VE ÇOK BEĞENDİM.VAMPİRLER VARSA DA BÖLE ÖZEL GÜÇLERİ YOK EMİNİM...
Alıntı
 
 
+9 #22 x 04-12-2009 15:26
bi yerde okumustum hz Adem in hz havva dan öceki eşinin hz Adem e itaat etmesini istemiştır etmeyi reddedince lanetlenmiştir ve insanogluna düşman olmuştur diyordu tıpkı şaytan gibi ne kadar dogru bilmiyorum araştırmak lazım.KURAN-I KERİM'de milyonlarca alemden bahsedilmiştir ama günümüde bile tam olarak şifreleri çözelememiştir.dünyada yeni yeni hayvan ve bitki türleri keşfediliyo bunlarıda düşünsek iyi olur bence ama herşeye ragmem dünya dönüyo kendi dinimize sahip çıkalım ilk önce sonra sorularınız yavaş yavaş cevabini bulur bence
Alıntı
 
 
-2 #23 neşe 12-12-2009 08:47
arkadaşlar bendee alacakaranlık filmini izledim ve çok beyendim çokta etkilendim. kafama takıldı araştırayım dedim gerçektende araştırmalar profilia hastalığının olduğunu ve zamnında insanların bu hastalığı bilmeyip anlam veremediklerind en insan vücuduna olan bu hastalığın etkilerinden kaynaklanan bir uydurmaca vampir ortaya sürdüklerine kanıt geldim. olmayan birşeyin filmleri efsaneleri kitapları... olurmu diyoruz olmaz ama saten bunların yazılması söylenmesi yada film haline getirilmeside bu hastalıktan dolayı ortaya çıkan sayısız konuşmalar ve fikir teakrileri ya zamanında eski çağlarda yaşayanlar bu hastalığın ne olduğundan bile haberdar değillerdi ve vampir diyerek saçma sapan fikirler ve teoriler ürütip yayılmış ee dolayısıyla bunca film bunca hikayeler romalar bu söylentilerden dolayı yazılıp yapılmıyormu? bence vampir diye birşey yoktur. onca yıllar süren araştırmalar sonucu bile proflar bile neyin ne olduğunu tam olarak bulamıyorr...
Alıntı
 
 
+6 #24 Meteesat 15-12-2009 13:20
bence insan varken vampire geek yok : )
Alıntı
 
 
+17 #25 sultan 19-12-2009 01:40
günümüzde kan emme hastalığı gibi bişi varmış ama tam bi bilgim yok yani ama vampir die bişey olmasaydı adı bu kadar duyulmazdı
Alıntı
 
 
+9 #26 ferhat 04-01-2010 15:51
arkadaşlar bence wampir die birşey vardır baksanıza bir cok ölüm gerçekleşti 1200 lü yıllarda bilinmeyen bi sebebten dolayı avrupanın 5 i öldü nie kimse bilemio ama anlatılanlara göre vampirler hız ve gücleriyle bilinirler her türlü olayları az incelersen görürsün mısarda felan bunlar ölümsüz olarak bilinirler su anda günümüzde yasadıgı bile söylenio bir cok ölüm olyo ama hiç kimse cogunun sebebini bilemio az akıllıca düşünelim araştıralım görürsünüz o zaman emin olun !!!!
Alıntı
 
 
+8 #27 umut 30-01-2010 22:09
arkadaslar ben sıze su sekılde bı acıklamam yapım wampır dıye bırsey war malesef ama kımse nerde oldugunu bılmıyo kont durakula bunun tam bı gercegıdır romanyaya gıdın gorun resımlerıne bakım transılwanya resımlerıne bakım gercegı gore bılırsınız ben orayay gıtın we gordum emın olun gercektende ınsanın kanını dondurucak kadar muthıs bı yapı ortalıkda cesetler wb sıze sunu dıyebılırım wampır war ama kımlıklerını acıklamıyolar we ewrım gecırmıs durumdalar malesf hepınıze saygılar dılerım
Alıntı
 
 
+18 #28 muğ 01-02-2010 17:06
ben onların varlılarına inanıyorum çünki gördüm sıra bende
Alıntı
 
 
-7 #29 ower 03-02-2010 20:30
bence böyle bir sey yok sadece korku ve eylence amaclı, hayal gücünün bir ürünü... kim ürettiyse helal olsun iyi tuttu... bazılarınında sacmalamakta üstüne yok.
Alıntı
 
 
+6 #30 ... 08-02-2010 20:12
bencee onlarınn var olduğuna innıyorumm..çünkü belli sebepetenn dolayıı günümüze kadr gelmiş olmasııı ...birazz düşündürüyor herhengi bir faniyi...?_ama tek bildiğim şey var ki(en asil ve en soyluu )kişiler olmalarıdır...
Alıntı
 
 
+3 #31 pelin ilke 13-02-2010 13:32
ya arkadaşlar ben pelin.bir vampir kitbı yazıorum arkadaşlarıma gönderdim gerçekten çok beğendiler.ama bir sorunm var alacakaranlığa özenti denilmesinden korkuorum.çünkü bundada bir vampirle ölümlü bir kız birbirine aşık oluyo ama içeriği tamamnem farklı.3 vampir ve 1 insan aynı evde yaşıyorlar.bundan ibaret..sizinde yorumlarınızı almak istedim..
Alıntı
 
 
+10 #32 muho 17-02-2010 19:23
onlar gerçek...diğer insanlar dalga geçse bile ben tanık oldum öyle şeyler gördümki sizin bile kanınız içine çekilebilir...ben onları ilk gördüğümde amarikadaydım(d allas ta)ve bana çok iyi ve nazik davrandılar.birde kötü yanları vr(iyiki bana göstermediler)s inirlendijkleri nde en büyük kabusunuz ortaya çıkmış demektir.bu yüzden bunları konuşacağanıza gidin işnize bakın.!!!
Alıntı
 
 
+14 #33 özge 26-02-2010 21:32
bence şu anda bile vampirler var ve geçmiş yıllarda bile yaşadılar bu konuda hala araştırma yapıyorum
Alıntı
 
 
+9 #34 aslı 12-03-2010 20:14
bence vampirler yoktur olmasını gerçekten isterdim ama ben şöyle düşünüyorum KURAN IN mealini okuyanlar bilir KURAN DA görenmeyen yaratıklardan(c in,peri,melek,ş eytan vb.)bahsediyor ve bilgi veriliyor fakat madem vampir diye birşey var o zaman neden vampirlerde KURAN DA yer almıyor???

LÜTFEN!!!!! İNCİLDE VEYA BAŞKA DİN KİTAPLARINDA NE YAZDIĞI NELER ANLATILDIĞI BİZİ İLGİLENDİRİLMİY OR BİZ MÜSLÜMAN İSEK KENDİ KİTABIMIZDA YAZANLARI DİKKATE ALALIMMMNM KENDİ KİTABIZDA YAZANLARA İNANALIMMMMM!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!
Alıntı
 
 
+4 #35 sSiİnNeErR 19-12-2010 05:48
Tarih her zaman herşeyi doğru söylemiyor
bazı şeyleri atlıyor bazı şeyleri de anmaya anmaya unutuyor unutturuyor
ama gerçek şudur ki herşey de her yalan da %50 doğruluk payı vardır
ben şahsen inanmıyorum
am ya doğru ise
Alıntı
 
 
+8 #36 xxx 31-01-2011 13:43
arkadaşlar siz incil falan diosunuz ama H.Z İsa ölünce insanlar incil i deiştirmiş.yani hiçbir şey gerçek ve ya yanlış olmaya bilir.ben doğrusu inanıorum.
Alıntı
 
 
+4 #37 Yahya 15-02-2011 18:07
Bende çok filim izliyorum etkisindede kalıyorum ama kanmıyorum ve Unutmayın peygamber efendimiz dinimizi getirip dünyayı kurtardığından beri hıristiyanlar ve yahudiler müslümanları islam dinine kışkırtmak için her şeyi yapar ve allahı unutmadan konuşun lütfen
Alıntı
 
 
-6 #38 aybuke 25-02-2011 21:35
şmdi filmdeki vampirler çok abartılarak gösterlmiş.normaldede böyle bir hastalık var ama dediğim gibi sadece bir hastalık.insan kanı çok arzu ediyo ama vampirler kdr vahsice bişey yokk..!
Alıntı
 
 
+7 #39 Gizli 22-03-2011 21:59
Cinler , karabasanlar , kızılderililer , yamyamlar hatta uzaylılar varsa ve bunlara inanıyorsak -ki inanıyoruz- bence vampirlerin olması da mümkün .

Kimisi insan kanının içilmesinin insanı öldüreceğini, çünkü ortaya kan uyuşmazlığının ortaya çıkacağını savunuyor . Tamam bu doğru ama yamyam olan insanlar bu doğruluğun %100lüğünü ortadan kaldırıyor.Yani tamamen doğru değil. Bir de şöyle düşünelim : japonlar bile çok doğalmış gibi fetüs yiyebiliyorsa bence vampirlerin de bir insanı ısırması ve kanını içmesi gayet doğaldır .

Sonuç olarak : şu ölümsüz olduklarına ne kadar katılmasam da Vampirlerin olduğuna inanıyorum..
Alıntı
 
 
+7 #40 songül 02-04-2011 14:57
muho ciddi ciddi vampirleri gördüysen söylede kendilerini kanıtlasınlar da bu kadar kişnin kafası karışmasın kurallarına kadar özelliğine kadar herşeyi orta madem neden kendileri ortada değil.vampir var mı yok mu bilemiorum ama gözümle görmeden inanmam.gören varsa bize de göstersin. hey allahım ya =)
Alıntı
 
 
+7 #41 hil@l 06-04-2011 19:39
keşke bende bir vampir olsaydımmm....
Alıntı
 
 
+5 #42 hil@l 08-04-2011 17:47
vampirler var olsada olmasada bize bi faydası var mı bize bulaşmıyolarda yani bence atışmalı tartışmalar çok gereksiz herkes düşüncesine göre haklı :):):):) ama yinede vampir olmak isterdim
Alıntı
 
 
+8 #43 hil@l 08-04-2011 23:35
valla ne yalan söylüyüm şimdi yorumları okuyodum ve habere baktım kadın kendini vahşi bir vampire dönüştürmüş yani vampirler bence var ve vampirlere özenmeyen insan yoktur(tabi vampirlerin nasıl mütiş bişey olduğunu bilmiyorlarsa)b ence aslında insanlar su hayatta huzursuz oldukları için yoruluyo hatta hayattan bıkıyo ve filmleri izleyerek yada ne biliyim vampirleri araştırarak onların sıkıntısız huzurlu(bir genç için )kimsenin onlara karışmadıkları için fazlasıyla özeniyolar mesela kimsenin onlara ne yapıp yapmayacakların ı yani karışmadıkları için ben çokkkk özeniyorumm..........................
Alıntı
 
 
+11 #44 GeZGiN 04-05-2011 21:42
S.a arkadaşlar Şöyle bir sörf yaparken konuyu gördüm..ve düşüncelerimi paylaşayım dedim.. Öyle bir evrende yaşıyoruzki hiçbirşeyin olmama imkanı yotur..Ama insanlar kendilerinin ne kadar kutsal olağan üstü varlıklar olduklarını bilmiyor malesef..Vampirlerin güçlerinden bahsediyorsunuz ..Ama bir insanın gerçek gücünü İnsan olduğunuz halde bilmiyorsunuz..Allah beni insan olarak yarattığı için Ne kadar Şükretsem azdır..Ve şunu unutmayınki kainatın sırrı içimizde kendi benliğimizde saklıdır..Sizler kendinizi araştırın bir insan olmanın anlamını bilmeyen o kadar çok insan varki üzücü bir olay.. O zaman Vampir olmak istediğiniz günleri hatırladukça kendinize gülceksiniz.. Gerçek benliğinizi farketmeniz dileyiyle,Uyanm anız dileğiyle hayırlı akşamlar...
Alıntı
 
 
+3 #45 müberra 08-05-2011 18:00
insanlık kaç yüzyıldır yaşıyo pergamberlerrde n süregelen hayat şimdi kuranla aydınlanıyo böyle bişi olmuş olsa mutlaka peygamber kuran hadis bişiler açıklardı.bunlara inanmayın...
Alıntı
 
 
-2 #46 Karsuyu 09-05-2011 18:36
bence vampir diye bi varlık yokdur eski zamanlarda insanların kendilerini kandırdıkları 1inanc neden şimdi bu varlıklar yok?
Alıntı
 
 
+8 #47 western-sıde 28-05-2011 09:59
slm arkadaşlar vampir denilen bu varlıklar bundan asırlar önce yaşamışlardır bunun çeşitli kanıtları vardır halen.m.ö 1600 yıllarında ilk karpat dağlarında görülmüştür balkanlarda.ilk vampir insan değildi ama asırlar sonra bunlar evrim geçirerek insan suretine bürünmüşlerdir ilk örneği (vlodj nosferaton)NOSF ERATU ve bundan sonrada VLAD DRAKULA gibi tarihte bilinen kan emen şeytanlardır. bakınız: masir ayeti:32-38 Tevrat'ta vampirlerin var olduğuna dair anlatmaktadir. vampirlerin dili ibranicedir ve hala varoldukları söylenmektedir kıyamet gününde Hz isa'nın dünyaya inmesiyle birlikte tekrar ortaya çıkacakları bilinmektedir.saygılar...
Alıntı
 
 
+4 #48 tugce ö. 07-06-2011 01:38
SIMDI YORUMLARI OKUDUMDA INANAN ARKADASLAR MANTIKLI INANMAYAN ARKADASLARDA MANTIKLI SEYLER YAZMIS .BURASI TAM BI MUNAZARA YERINE DONMUS .ACIKCASI SU INANLARIN YORUMUNU OKUDUKCA DAHA COK INANMAYA BSLADIM.AMA BU VAMPIRLERLE UGRASMAYA BIZ SU ALACAKARANLIK FILMINDEN SONRA BASLADIK YALAN MI.ONLARA OZENDIK FLN SIMDIDE ONLAR GBI OLMADK ISTIORUZ TABI ISTERIZ MUKEMMEL YONLERI CIKMIS ORTAYA..KIM MUKEMMLE OLMAK ISTEMEZKI HI KIM ISTEMEZ..HER KEZDEN USTUN OLMAYI OZEL OMAYI HERKEZ ISTER.OYUZDEN BU VAMPIR LAYINA TKATIK BIZ INSANOGLU YANI GENCLER .HERKEZ KENDINI BELLANIN YERINE KOYUO KESKE GERCEK OLSAYDIDA BELLA BN OLSAYDIM DIO.EVT OLE INKAR ETMEYIN COK ISTEYEN VAR (KIZLAR) BU FILMI IZLEYEN 100 KISDEN 90 ISTIO ...
Alıntı
 
 
-3 #49 FIRTINA61 06-08-2011 19:05
arkadaşlar zeus fln onları allah göndermediysen kim göndermiş olabilirki o vampirleride eğer varsa emin değilim ama onlarıda herşeyi yaratan allah göndermiştir
Alıntı
 
 
+2 #50 fırtına çocuk 07-08-2011 14:01
Bir konu üzerinde yapılan araştırmalar ıspat için;delile, kanıta gereksinim duyarlar Sizin vampirlerin varlığı konusunda yukarıdaki kullandığınız cümleler sağlam bilgi ve kanıtların varlığını gerektiriyordur . Madem araştırmalarını z bu kadar net ve kesin sonuç vermiş neden bulguları vermiyorsunuz buraya; 17 sene baya bir birkiminiz olmalı değilmi hıı!? Böylece diğer merak eden şahıslarda meraklarını giderirler Açıkcası burada ıspat edilmemiş boş anlamsız sözlerden başka bir şey göremiyorumdur...
Alıntı
 
 
+3 #51 irem..kırmızı güller 30-08-2011 16:37
vampirler her zaman ilgimi çeken yaratıklardı ve sonuna kadar gidip gereken tüm araştırmayı yapıcam irem... kırmızı güller 8)
Alıntı
 
 
+1 #52 emre 04-09-2011 12:02
hala varlar eminim
Alıntı
 
 
+3 #53 melis 05-09-2011 16:53
arkadaşlar bende vampirlerin olduğuna inanıyorum farkettiyseniz çoğunlukla inanan insan var.
Alıntı
 
 
+6 #54 vampir olmak . . . 05-09-2011 23:21
Arkadaşlar asla bakarsanız vampir denilen bir varlık yoktu denilir ama Vampirler vardır .. ama bu bildiğimiz gibi birşey değildir bu bir hastalıktır .. bu hastalıga neden olan bir virüsün sayesinde olan bir durumdur .. VC17 adlı bir virüstür bunu yapan isteyenler arastırabilirle r..Dünyada yaklaşık 13000 vampir vardır arkadaşlar .. dil din ırk farketmiyor . ve bu vampirler kontrol altında tutuluyor avlananlar diğer vampirler tarafından öldürülmktedir..ve vampirlerin öle büyük uzun dişleri yoktur . eğer bu VC17 adlı virüse ulaşırsanız vampir olabilirsinz . vampirler ortalama 120 yıl yaşarlar en fazla ise 600 yıl yaşayabilirler .. geceleri dikkatli olun onlar aramızda ..
Alıntı
 
 
+3 #55 ::::::::::xxxxxxxx 06-09-2011 19:58
her ne olursa olsun benvampir olmak istiom
Alıntı
 
 
-3 #56 ßy Emø 11-09-2011 15:32
vampirler suan varmı yokmu kimse bilemez . ama vampirler hakknda kesin bir şey var ; onlar Tanrı tarafından yaratılmış kullar ve sonradan iblisin oyununa gelip lanetlenen zavallılar...onlar lanetliler ve cennete gidmeleri sonuna kadar yasak, anlabiliyormusu nuz.?
ve aramızdalar. tanrıya küfretmiş ve onu küçük görmüşlerdir. Hz. Adem'in ilk çocukları olan Habil ve Kabil deki lanet hala vardır. Tevrat da kan içmek yasaktır bütün dinlerde kan içmek yasaktır insanın doğasına aykırıdır bu.
Alıntı
 
 
-1 #57 anqel 16-09-2011 09:03
vampirler havva ile ademin ilk doğan çocuğundan ortaya çıkmışlar yanlış mı biliyrm acaba ? ve gerçekte yaşamışlar yüzyıllar önce...
Alıntı
 
 
+3 #58 damla 23-09-2011 18:53
yha tamam porfiria dan vampir diye bir şey çıktı ve sonra onun tedavisi bulundu ve vampirler düzeldi diyosunuz ama yha tedavi olmayanlar ?.. yada onların yani tedavi olmayanların soyundan gelenler ?? yha hala yaşıyorlarsa ?
Alıntı
 
 
+1 #59 nazan 30-09-2011 07:46
hayatta en çok vampir olmayı isterdim vampirlerin yaşayıp yaşamadıklarını bilmiyorum merak ediyom birde edward çok yakışıklı
Alıntı
 
 
-1 #60 sed 01-10-2011 11:57
eski insanlar duvarlara resim yaparlardıya o resimlerin birde vampirli olanları var yani eskiden insanlar duvarlara geyik oklar avlanma gibi şeyler çizerlerdi bazı arkeologlar da böyle resimlerin vampirli olanlarını bulmuşlar 1 tanesinde bir vampiri kan içerken resmetmişler duvarlara sizce bunlardamı uydurma ? bence yok diyen arkadşlar iyi düşünn
Alıntı
 
 
+2 #61 Abdullah 05-10-2011 10:07
Tarihte tabiki vampir diye birşey yoktur.Ölümsüzlük bu dünyaya ait bir olgu değil ancak ahirette mümkündür. Tarihteki cüzzam hastalığının , günümüze sinemayla yansımasıdır , zombi,wampir,ku rt adam vs.
Alıntı
 
 
+5 #62 vampir kız 11-10-2011 13:25
ben vampirlere inanıyorum helede Alacakaranlığı izlediğimden beri çok etkilendim bence hiç saçma değil ben araştırma yaptım vegerçekte vampirlerin yaşadığını öğrendim.....
Alıntı
 
 
-1 #63 vampir ateşi 24-10-2011 09:00
bence saçma geliyor ama olada bilir
Alıntı
 
 
+6 #64 mukadder 26-10-2011 13:30
arkadaşlar bende inanıyorum diyenlerdenim çünkü onları gördümm daha doğrusu gördük biz üç arkadaş vampirler hakkında araştırma yapıyoruz
Alıntı
 
 
-2 #65 mehmet 26-10-2011 19:25
aydın ugur arkadasım bınlerce alem demıssın daglarda bı alem yıldızlarda denızlerde vs yanı anlıyacagın vampirler diye bı sacmalık yok
Alıntı
 
 
-2 #66 RAHMİ 27-10-2011 15:11
İNSAN KANIYLA BESLENİR
Alıntı
 
 
+2 #67 kanıt istiyorummmmm 08-11-2011 04:07
ya arkadaşlar herkes bir şey söylemiş herkesin düşüncesi kendien saygı duymak lazım ama iki arada bir derede kaldım ne doğru ne yanlış anlayamadım biri bir vampir bulsun yada bir vamir yazsında kanıt olarak inanalım gözümüzle görelim bilimsel mantıksal açıklamalar biribini tutmuo madem vampir diye bir şey yok yüzyıllardır insanların kafalarını nedne meşgul edio neden 200 den fazla olay var rivayet var valla karmakarışık oldum vampirlerin var olduğunu kanıtlayan lütfen kanıtlarıyla konuşsun ona göre düşünelim :)
Alıntı
 
 
+7 #68 wampires 21-11-2011 14:58
ya arkdşlr nerdeyse bütün yorumları okudumhepside çok mantıklıda muho arkadşın söylediği çok komiğime gitti. şimdide mukadder söylüyo ya dalga geçmeyin adam akıllı bi şeyler yazın şahsen ben inanıyorum eğer öle olmasaydı asırlardır bu konu bu kadar konuşulmazdı ama alacakaranlık ta baya abrmışlar her yerde güneş ışğına çkamaz diye yazıyor yani parlama yok ya bide harkes alacakaranık diyo siz vampir günlüklerin izliyomusunuz o daha güzel tavsiye edrim tek kelimeyle perfect:)
Alıntı
 
 
+3 #69 robert_mrnt 26-11-2011 16:09
ister inanin ister inanmayin. Ama unutmayin ki onlar da bizimle beraberler...
Alıntı
 
 
+2 #70 meyra 02-12-2011 17:17
olmayan birseyi nasıl üretsinlerki bu cokk düsünmek hatta hastalık gtirir demekki bir zamnlar varmıs simdi varsa bile bu filmlerde izledigimiz vampirlerin özelliklerini tasımıyordur bir kanıt olmadıgı sürece kesin birsey söylenmek zor.
Alıntı
 
 
+1 #71 cSweT 06-12-2011 14:13
arkadaslar..Ben bir araştırmacıyım.. Herşeyi dinler arastırır ve kendi fasıllarımı ortaya koyarım..Arastırmalarım su yonde.. VAmpir 2 türlüdür. 1) roman ve filmlerde izledigimiz seytanımsı yaratıklar 2) porfiria haslatalıgı veya vc17 vürüsü karsı karsıya kalan insanlardır ki bunlara vampir diyebiliriz.. bu insanlar birer hasatadır ama bu virüs mutasyona ugratır ınsanları kas ve adeleler kuvvetlenır ama güneşten ve ışıktanda etkilendirir.basıt yanıklar bas agrıları gıbı.. benm en buyuk kanıtım şudur ki ; Kur'an da insanlara domuz eti harramdır buyrulu ve akan kanında haram oldugu buyrulur... Bu akan kan ne demek neye vurgu peki. biraz düşünelim..bunlarla alakalı cok kanıt var ben inanıyormuyum derseniz neden olmasın ... Ama ismdilik insanım ama vampirler yani hasta insanlar aramızda ve asla kendilerini acıklamazlar..
Alıntı
 
 
+2 #72 taha furkan baydemir 06-12-2011 15:30
bazı insanlar bu evsanelere inanmazlar ama benim bu evsaneye inanmayan birçok arkadaş kayboldu geceleri gördüğüm rüyalar bunlara işaretti bence
Alıntı
 
 
-2 #73 Erol 09-12-2011 15:43
100 yıl sonra eminim Süperman ve Örümcek Adam filmleri de mutasyona uğrar ve gerçeklik payı var derler. Ne vampiri ya. Araştırması bile yapılmaz. Tarih dilden dile dolaşa dolaşa kimbilir veba hastalığındaki insanlara mı vampir adını takmıştı ? Kim bilebilir, ama vampir olmadıkları kesin.
Alıntı
 
 
+5 #74 vampir 15-12-2011 15:42
arkadaslar herkez birseyler diyor tamam saygım sonsuz ama aslı da mantıklı geliyor biliyormusunuz çünkü bazı arkadaslarımızı nda dedigi yüzyıllaedır bunlar dile geliyor atalarimiz ne demiş ateş olmayan yerden duman çıkmaz baazı arkadaslarımız var diyor mesela onların olmadıgı ne malum ki ama bende inanlardan biriyim ama bu dünta da hersey olabilir arkadaslar cinler vardır bunları bizzat yasadım cünkü bazılarına sacma gelir ama dogru he vampirlerde var bunu görmüyorum ama hissediyorum bellki şu an aramızda konusanlardan biri de olabilir
Alıntı
 
 
-2 #75 Bengi 17-12-2011 21:56
Bana kalırsa vampir diye bir şey var ama çok hızlı olmaları yada geceleri mezarlardan çıkıp insan kanı emmeleri saçma. Bugün bunun hakkında bir araştırma yaptım ve porfiria diye bir hastalığa ulaştım. İnsanların güneşe duyarlı olması, kansızlık ve buna bağlı olarak diş etlerinin çekilmesi ve vampir görünümü vermesi gibi sarımsak gibi yiyeceklerden uzak kalmaları vb. Kan içme konusuna gelince bende kendi kanımın tadına bakmıştım bende de kansızlık var benimde köpek dişlerim çok dışarda ve güneşten nefret ederim ayrıca gözlerimin rengi değişiyor normalde kehribar rengi fakat ışıkta ela gibi bir renk oluyor.Karanlıkta ise kahverengi ben şu yaşıma kadar ağzıma bir kez bile sarımsak almadım şimdi ben vampir miyim ? Bilmiyorum belki bendekide porfiria hastalığının bir sonucudur bunun için hastaneye gidicem check-up çektiricem bilmiyorum belki bende öyleyimdir. Yaşadığım çevrede de zaten dalga geçerler hep benimle vampir kız diye ama bilmiyorum olmak çok acayip olurdu... /:
Alıntı
 
 
0 #76 andac 19-12-2011 12:07
Arkadaşlar asla bakarsanız vampir denilen bir varlık yoktu denilir ama Vampirler vardır .. ama bu bildiğimiz gibi birşey değildir bu bir hastalıktır .. bu hastalıga neden olan bir virüsün sayesinde olan bir durumdur .. VC17 adlı bir virüstür bunu yapan isteyenler arastırabilirle r..Dünyada yaklaşık 13000 vampir vardır arkadaşlar .. dil din ırk farketmiyor . ve bu vampirler kontrol altında tutuluyor avlananlar diğer vampirler tarafından öldürülmktedir..ve vampirlerin öle büyük uzun dişleri yoktur . eğer bu VC17 adlı virüse ulaşırsanız vampir olabilirsinz . vampirler ortalama 120 yıl yaşarlar en fazla ise 600 yıl yaşayabilirler .. geceleri dikkatli olun onlar aramızda ..

Sana Katılıyorum.Ve Bunu Doğru Buluyorum Ama Ben Vampirlerin Ölümsüz Oldugunu Düşünüyorum.Twilight Filminden Etkilendim Doğrudur Ama Vampirler Gerçekten Varlardır.Vampirlerin Farklı 1 yada 2 Yanı Olabilir Ama Vampirler Bence Üstün Varlıklardır
Alıntı
 
 
+2 #77 RaYaSa 20-12-2011 03:37
bazi dusnceler cok anlmsz gelyo bana soncta dinazorlarida gormedik ama gnumuze kadar gelen kitaplar war filimler war neden war olmayan bi sey icn bu kadar dsnce paylasnlar ki tmm bi arkdsmz demis filim hayatina yeni bi renk katmak icn die olablr ama soncta bu filmi yapmak icnde azda olsa gerceksi payi oldgnu dsnyorum kuranda gecyo mu blmyorum henuz bakmadim ama yoktan war oldgnuda dsnmyorum belki suanki anlatilan sekldekiler kadar abartlmasada biraz gercekci payi war gbi gelyo bana....
Alıntı
 
 
+2 #78 güler yıldırım 01-01-2012 00:46
Bazen insanların inanamicahı şeyler insanların karşısına çıkar ister istemez farketmesin bile hm vampirler yoktur dersin ama bence var peri yoktur dersin inanmasın ama var ben inanıyom heryerde herşey vardır deniz kızı olsun periler olsun ve hata ve hata vampirler bile vardır bn inanıyorum öle şeylerin olduhuna ne olursa olsun bence her hangi birşeye inanmamazlık yapmayın bence öle şeyler vardırda yokturda yoktur öle şeyler dedihinizde heran karşınızda olabilir bence yinede ki nereye giderse gitsin dikat etmeleri gerekiyo bnce
Alıntı
 
 
+2 #79 nabuk 08-01-2012 16:49
mitoloji okuyanınız olmuştur ya da sümerleri okumayı deneyen oldumu şaşırabileceğin iz kadar çok benzer olay var diyeceğim şu ki vampirler var olsaydı Kuran' da geçmezmiydi? Avrupa karanlık döneminde insanlar kudüse cennet olduğuna dair inanıp gitmemişlermiyd i savaşa? İnanç çok güçlü ve tehlikelidir.Boşluktayken varlık birşeylere tutunmaya çalışır ve korktuğunda inanılmayacak derece hayal gücü çalışmaya başlar.Vampirler olsaydı ve bu kadar güçlü olmuş olsalardı dünyaya bizim hakim olmamız söz konusu olurmuydu.Köleleştirilebi lirdik sonuçta ölümsüz olmasalarda sonsuzlukta yaşıyorlar ve tecrübe konusunda bizden daha yaşlı olurlardı.Vampirlikle ilgili tarikatlar olduğu biliniyor ve basit bir örnek Fatih Sultan Mehmet'in vali diye atadığı süt kardeşi KAzıklı Voyvoda yı hepimiz biliyoruz.Kilisenin aklı ile oynaması ve aklı dengesinde sorunlar başlamasından sonra türkleri bebeklerı kazığa çakıp kanlarını içtiği bir söylence değil ve bunu yapan ise bir insandı:):)
Alıntı
 
 
+3 #80 nabuk2 08-01-2012 16:50
İnsan olarak olmak ya da olmayı hayal ettiğimiz şeylere bir süliet bir şekil veriyoruz ama bunlarıda zamanla geliştiriyoruz.Çünkü bunlara ihtiyacımız var. Biz yaratmıyoruz doğada var olan herşeyden birer parça kopya ederek kendimize daha çekici ve ilginç gelecek şeyler yaratıyoruz.Bunların en büyük örneği dünyada farklı dinler ve coğrafyada yaşadıkları halde tanrıların ismen farklı olup benzerlik göstermesi gibi...Marduk,nargel,h ades birbirinden farklı ama ortak şey için kullanılan farklı ırkların tanrıları gibi.Tabi bilim öyle hızlı ilerliyorki insan oğlunun genlerle neler yaratacağını gelecekte bilemeyiz...
Alıntı
 
 
+3 #81 melisa 08-01-2012 19:58
vanpir die bir şey vardır çünkü rast gelenlerde olmuştur ben mesela gördüm öyle korkunç bişey deiller ve güneşte parlamıyordu hep yalan alacakaranlık!ı izlemişler gelip burda parlıyorlkarda voletr die birisi bakıyorda alacakaranlıkta n etkilenmişsiniz herkez vanpir olmak ister evt bende isterim hayal güzçlerimiz işte
Alıntı
 
 
+3 #82 nuray 08-01-2012 21:54
bence vampir dir bir şey yoktur filmlerde izliyoruz bazen çok çok etkileinyoruz ama orda gördüğümüz her şeye inanmayın alacakaranlık filminede
Alıntı
 
 
+4 #83 ceylan taşkıran 11-01-2012 17:11
ben de bir vampir olmak isterdim dogrusu blki de yaşadılar vampirler ne biliyoruz
Alıntı
 
 
+3 #84 ceylan taşkıran 11-01-2012 17:14
bir gün onlar gelecek
Alıntı
 
 
+4 #85 ceren 16-01-2012 01:30
arkadaşlar bence vampir diye bişey var günümüzde olmasalar ile önceden vardılar.İsterseniz çeşitli kaynaklardan araştırabilirsi niz.ununla ilgili bi çok şey okudum ve ben onların önceden var olduklarına gerçekten inanıyorum.arkadaşlarımda bu konu hakkında bilgili ve bazıları benile aynı fikirde. .Birçok sitede yazanları düşünseize bu imkansız bişey değil.benalcakaranlğı yeni okumuş birisiyim ve bunu bana daha önce birisi sormuş olsaydı kesinlikle saçmalık derdim ama o kitap hayata olan bakış açımı değiştirdi diyebilirim.daha detaylı araştırmalar yapın örüceksiniz.yie bi kitapta okuduğuma göre osmanlı döneminin başlarında görülmüş ve lanetlenmişlerd ir.belkide ben yanlış düşünüorum.kimsenin düşüncelerie saygısızlık etmek istemiyorum ama belkide yanılan sizsinizdir.
Alıntı
 
 
+3 #86 defne 17-01-2012 17:24
dilara sana katılıyorum.bende buna inanıyorum benim deli olduğumu düşünenler bile war ama...hatta bir gün kendiminde vampir olacağına inanıyorum ve bunu da istiyorum kan görünce içmek istiyorum ve çok fazla alacakaranlık okuyup,izliyoru m...
Alıntı
 
 
+3 #87 Ahsen 22-01-2012 12:34
Vampirlik diye nitelendirilen bu hâl VC17 adında bir virüs hastalığından ileri gelmektedir,dün yada kayıtlı olan 13000 hasta bulunduğu belirtiliyor kaynaklarda.Bu hastalık tarantula diye bilinen örümceğin yumurta kesesinde bulunan virüsün bir yarasaya bulaşması ve bu yarasanın bir insanı ısırması sonucu,bu virüsün insanın metabolizmasınd a değişik mutasyonlara sebep olmasıdır.Bu hastalar güneş ışığının ciltlerinde alerjik reaksiyonlara sebep olmasından dolayı gün ışığına çıkamazlar,6. hisleri kuvvetlidir,kas larında laktik asit üretimi azaldığından normal bir insana göre daha hızlı ve kuvvetlidirler, vücutlarında hemoglobin maddesi az üretildiği için dışardan kan takviyesi alma ihtiyacı duyarlar buda normal bir insanda 3-4 günde iyileşicek bir yaranın 6 saatte iyileşmesini sağlar.Akan kan görmeye,insanla rın gözlerinin içine bakmaya dayanamazlar;ka n içmedikleri zaman dişleri acıdığı için kendi dil ve dudaklarını ısırır ya da dillerini dişleri arasında dolaştırırlar.
Alıntı
 
 
+5 #88 Prf.Derin Gökgören 25-01-2012 12:40
Vampir özellikleri: İnsan kanı içen vampirlerin daima gözlerinin altı ve tırnak etleri kırmızıdır.
Kan içen vampirler,hayva n kanı içen vampirlerden daha güçlüdür
vampirler filimlerdediki gibi dişleri uzun ve sivri değildir bu dediğim gibi filimlere esastır
6. hissi küvvetlidir


Vampirlerin hayal dünyası çok geniştir
bir insandaan 4ila7 kat daha güçlüdür

VAmpirliğin 3 aşması vardır;
1.Beta:Aşırı güçlü ve bacağında genellikle ağrı vardır öldürücü darbeleri vardır
2.Alfa: Çok hızlıdır az kan isteği vardır
3.Hiperactivity:B Ağırışları çok yuksek desibel dir bu yüzden duyulmaz aşırı kan isteği vardır
Bu yüzden bir vampir tehlikeli olabilir özelliklede Beta ise
SAygılarımla Tarih Bilim Araştirmacı:Der in Gökgören
Alıntı
 
 
+2 #89 Eylül Ezel 03-02-2012 23:39
Belkide gerçekten vardırlar ve belki de bu yüzden bu konuyu bir efsaneye dönüştürmüşlerd ir. Belki de kendilerini gizlemişlerdir. Ama belki de bazı sebeplerden dolayı uydurulmuş saçma efsanelerdir. Kimse bunu kanıtlayamaz. Bir şeye var demek için onunla ilgili somut bir kanıt olmalıdır. Kimse tarafından açıklanamayan bir şeye var diyemeyiz.
Alıntı
 
 
+3 #90 dilek 11-02-2012 15:20
insan varken vampire ne gerek var :D :D :D
Alıntı
 
 
+2 #91 sena 15-02-2012 16:19
Belkide gerçekten vampirlik var.Varsada bunu bilemeyiz bu konu hakkında birsürü efsaneler yazılan çizilen şeyler var.Veya sadece eski insanların uydurduğu birer saçmalıktır.Kimse vampirliğin veya vampirlerin var olduğunu henüz kanıtlamış değil.
Alıntı
 
 
+4 #92 Sarah 16-02-2012 23:49
Bence vampirler vardır diye düşünüyorum, eğer olmasaydı farklı farklı efsaneler filmler olmazdi çoğu filmde vampirler farkıdır belki onlarında ırkları farklıdır örnek vermek gerekirse bizim ve çinlileri düşünün huylarımız ayrı dilimiz ayrı gibi şeyler. Büyük ihtimalle vampirlerin varlıkları biliniyor ama halktan saklanılıyor korkmamaları için bi düşünün halka söylerlerse neler olur millet evine kapanır dışarı çıkmaz. Büyük ihtimalle de bu gibi şeylerdir.
Alıntı
 
 
+5 #93 cankus 14-03-2012 17:10
elimiz kesildiğinde kanı emen yokmu aranızda.kanın tadını bilen.hafif yağımsı güzel bir tadı vardır kendi kanını emen bilir.bizler insanız kabuledin.ve vampir yanımızda yok.haberlerde çıkmışdı kızın biri kediyi öldürdü ve kanının tadına bakdı.bu haberi çoğumuz izlemişizdir.bu resmen saçmalık mide bulandırıcı..ha mükemmel bir vucuda sahip olma isteğimiz bizi yok olan bişeyi keşke bende olsam gibisine dürtüyo.ama şunu bilinki insan olmak kadar güzel bir şey yok.haywanlar pislikde yaşar insanlar düzen ve temizlik içerisinde.^^şunuda söyleyim ölümsüz diye bişey yok en ölümsüz haywan bile bir kurşunda ölüyor.bilim adamları bu konuda araşdırma yapıyor ölümsüz gen ortaya çıkarmak için.haywan ve insan genlerini birleşdiriyorla r.celilerman. burda araşdırmaları görebilirsiniz.
Alıntı
 
 
0 #94 Suna 15-03-2012 16:35
Yaaa bende 4-5yaşlarindayken inanınrimama vamiprler olsa bile ben evimi sarımsaktan yaprdım daha iyi olurdu yahu inanmayın arkadaşlar böyle şeylere inananlar daha yenidogmuş bir bebek yada 2-3-4 yaşlarında bir coçuktur
Alıntı
 
 
+5 #95 baudelarie 17-03-2012 14:33
kötülük çiçekleri
sen ki bir hançer gibi
sızlayan kalbime daldın
sen iblisler gibi güçlü
çılgın ve süslü gelin...

horlanmış yanlız ruhumdan
yatağını sermeye bak
zincire vurulmuş gibi
sevip bağlandığım alçak

nasıl kumarbaz kumara
nasıl şişesine sarhoş
nasıl kurtlarına leş
bağlandıysa .-lanet sana

özgürlüğüm boynuna
bir pala insin istedim
alçaldın kalleş zehire
bana bunu ödet istedim

heyhat! zehirde pala dahafife aldılar beni
kurtarmaya değmez seni
budala! çabalarımız
seni ondan kurtarsa da
hortlayıp öpücüklerden
doğacak bir vampir daha ...
Alıntı
 
 
+3 #96 Vmpire 17-03-2012 15:43
Arkadaşlar bence vampirler var dierlerinin de dediği gibi eğer böle bişi olmasaydı bu kadar abartılmazdı kaç tane vampir filmi var ? Araştırdım biraz ve vampirlik die bişi varmış araştırabilirsi niz VC17 virüsü belki duymuşsunuzdur. Bir örümcek varmış ( Tam olarak bilinmiyor ) insanları ısırınca bişileri deişiomuş :D derileri etkilenmeye başlıomuş ve güneşe çıkamıolarmış ve kanları azalıyormuş kana ihtiyaçları oldukları için de kan içiyrlarmış . Benm bildiğim bu kadar . Eski zamanlardada varmış zaten . ARAŞTIRIN !! ÖNEMLİ BİŞİ BULAN OLURSA BANA DA HABER VERİN ! :D ( VAMPİR OLMAK İSTİYORUM ) :D
Alıntı
 
 
-8 #97 öykü 22-03-2012 11:46
bence vampirler vardır!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!kan ıtım var!!!!!!!!duyd uğuma göre eskiden 1 adam varmış. 1 gün 1 hastalığa yakalanmış. hastalığı çok kötüymüş.kendi kolunun kanını içiyormuş.kendi kanını içmekten nefret etmiş.ve artık evlere girmeye başlamış.1 çok insan öldürmüş.başka 1 halk o köye gelip yaşayan insanları yanlarına almışlar.ve vampir e dönüşen adamı öldürüp gömüp yakıp öldürmüşler!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!ellerim yoruldu ya.ve bu hikaye gerçek arkadaşlar.bilim adamları bu hikayeyi araştırıyorlar.unutmayın vampirleri su ile öldürebilirsini z!!!!!!!!!!!!!
Alıntı
 
 
-3 #98 gabriella 23-03-2012 15:24
arkadaşlar bnim babam türk annem amerikan ve bn hıristiyanım bu konuda bir çok araştırma yaptım ve bu vampir hikayesinin gerçek yanıtını buldum vampirler yüz yıllar önce yaşamış ve belki hala aramızda olan yaşayan ölüler bunların hepsi incilde ve internette yazıyo.
Alıntı
 
 
+1 #99 VampirlerBuse 03-04-2012 13:09
bence vampirler gerçek değildir gerçek olsa gören olurdu
Alıntı
 
 
+2 #100 vc17 vürüsüalice 16-04-2012 15:34
ARKADAŞLAR VAMPİRLER VARDIR....SICAK YERLERDE YAŞAMAZLAR...KUTUP GİBİ YERLER ONLARIN YAŞAM ALANI...
BAZEN AKLIMA TAKILIYOR GENELLİKLE KUTUPTAKİ HAYVANLARIN NESNİ TÜKELİYOR...
İNSANLAR KORKTUKLARI İÇİN BÖLE BİRŞEYİN VAR OLDUĞUNA İNANMAK İSTEMİYORLAR
Alıntı
 
 
-1 #101 vampirkosovalı 25-04-2012 10:20
arkadaşlar hayal kuruyorsunuz ben kosovalı vampirler olsaydı şimdi çıkardılar ve dunya oluştugundan beri şuana kadar birolaya rasgelinmedi ya vardır vampirler saklanıyorlar yada yoktur onun için hayal kurmaya gerek yoktur onun için vampirler vardı gibi şeyler ortaya çıkıyor ama bana sorsanız vardır çunku
Alıntı
 
 
+2 #102 vampirlerkosovalı 25-04-2012 13:04
hala varmpirler vardır anlamıgetiriyor bu nedenle araştırmama gure bunlar yani vampirler birgun insanlara kendini gusterecekler bunun nedeni yemekleri bitmesidir yani birgun cıkacaklar emin olun eskiden gecen olayları bir araştırsanız benim nededigimi anlarsınız cunku gangi siteye girsem hepsi farklı yorumlar sergiliyorlar onun için ben inanmıyorum sadece kendim yaptıgım araştırmama inanırım
Alıntı
 
 
-1 #103 vampirlerbay kanunsuz 02-05-2012 14:44
arkadaşlar vampirler gercektir onun için benim araştırmama gure yani bu bulguya rasladım benden bukadar ben bay kanunsuz
Alıntı
 
 
+5 #104 vampirlerbay kanunsuz 03-05-2012 12:58
vampirler gerçektir ben bay kanunsuz benim araştırmama gure varmış onun için arkadaşlar bu konuyu araştırdım ve sizin için söyluyom yani arkadaşlar size gelen bu soylentiler inanmayın yani ben araştır dım ve bulgulara rasladım ve arkadaşlar ben bu konu özerinden çok kafamı yordum onun için arkadaşlar araştırmama gure bunları buldum vampirler karanlıkta yaşarlar ve alice arkadaşımızın dedigi gibi kutuplarda yaşamazlar insan oglu vampirleri araştırdırdıgın da hiç bulguya rasgelmemiştir onun için amerikada bir hastanede bazı ilaçların kaybolması amerika hukumeti bunu gizli tutuyor ve insan oglu bunu bilmedigiiçin vampirler gerçekvardır
Alıntı
 
 
+3 #105 vampirlerbay kanunsuz 07-05-2012 15:31
ya arkadaşlar ben baykanunsuz dilek hanım size katılıyom insan varken vampire negerek bunun kısası vampirgerçektir benden bukadar ben baykanunsuz
Alıntı
 
 
+4 #106 NEYE İNANIRSAN ONU YAŞARSINSİLMENJAN 07-05-2012 18:27
VAMPİRLER ÇOK UZUN YILLARDIR İNSANLARA SADECE EFSANELERİYLE VARLIĞINI KANITLAMAYA ÇALIŞTILAR AMA ARTIK ÇOK YAKIN HERKES BİRGÜN BUNU YAŞAYACAK BU KAÇINILMAZ HERKESE TEŞEKÜRLER YORUMLARI İÇİN İNANMIYORUM DİYRNLER BİLE VAMPİR KELİMESİNİ TELAFÜZ ETTİKTEN SONRA İNANÇLARINI TEKRAR SORGULASINLAR BU KAÇINILMAZ BİR SON GERÇEKLER ŞAİTLERLE İSPAT EDİLMEZ
Alıntı
 
 
+3 #107 vampirlerbaykanunsuz 08-05-2012 18:42
ya arkadailar meraba yine ben baykannunsuz ben herzaman suylerim vampirler gerçektir ve insan oglu bunu bilmiyor neyse benden bu kadar ben bay kanunsuz iyigunler
Alıntı
 
 
+3 #108 vampirfiliz 01-06-2012 13:54
vampir var mı yok mu degilde keşke olsaydı. hayatımızda heycan adranalin korku gibi şeyler olurdu yav olsaydı işte ne güzel kardeş kardeş yaşardık değil mi birtane vampir kurtadam hayalet cin peri yada bilediğim başkaka yaratıklar olsaydın ne de güzel olurdu bide bu açıdan düşünün
Alıntı
 
 
+4 #109 vampirgizem 04-06-2012 18:17
bnce vampirler gerçek ama öle filmlerde gördüğümüz gibi deiller.bn araştırdım ve bnce vampirlik hastalık gibi bişey... ve bn vampir olmak isteyenleri anlamıyorum.vampir olmanın olumlu yönleri olduğu gibi olumsuz yönleride vardır.mesela güneş ışıgından etkilenmeleri ve kan içmeleri (kan içmek İslam dinine göre haramdır...)
Alıntı
 
 
+5 #110 cullenedward 21-06-2012 10:06
vampirler kana susayınca gözleri ne renk oluyor
Alıntı
 
 
+2 #111 vampirjane 28-06-2012 22:42
hepimiz genciz ve hepimiz Twilight serisini izledik bende bi çok araştırma yaptım hele ki şu lilith hakkında çünkü çocuklarla besleniyomuş ve onun vampir olduğuna dair iddialar falan var her neyse VC17 virüsünü bulmak gerçekten zor zaten istesenizde bulamasınız bende heyecan olsun istiyorum tüm gençler istiyor ama bunun vampirlikle alakası yok yani siz heyecan olsun diye vampir olmak istiyorsunuz ve filmlerden etkilendiğiniz için bu saçma ama bence vampirler olmasaydı adları bu yüzyıla kadar gelmezdi ve filmleri yapılmazdı ayrıca filmlerde gerçekten abartılmışlar başka görüşü olanlar yazsınlar ??
Alıntı
 
 
+1 #112 vc17 vürüsüRequiemKarga 09-07-2012 11:54
arkadaşlar doğuştan vc17 virüsü hastalığına yakalanmışlar olabilir yani vampirizim bir çeşit hastalık günümüzde de vardır. asya kıtasında 227 tane civardında vc17 virüsü hastalığına yakalmış olan insan vardır. gözbebeklerinin çevresinde sarılıklar vardır böle kısa yoldan belirtilir.yarı insan yarı vampirde var'dır hem insan yemeği yiyip hemde kan içebilenler vardır ama pek belli etmemek için insan yemeğeni tercih ederler. ve kimileri şöyle düşünür vampir insanı ıssırdıktan sonra ineğ gibi kanı içine çektiğini düşünür ama öyle değildir ıssırır ve kanatır kanattığı yeri de emer.sıcak çayı hiç sevmezler arada bir içerler.soğuk buzlu çayı çok severler. en sevdikleri mevsim kış,son bahar ,ilk bahardır ve sevdikleri biri için çok korumacıdırlar özellikle aşık olduğu kişiyi çünkü onu sonsuza kadar sevebiliceği için.
Alıntı
 
 
+3 #113 madem vampir yok kuranda neden kan içmek haram?volkan 31-07-2012 12:32
. Leş, kan, domuz eti, Allah'tan başkası adına boğazlanan, boğulmuş, (taş, ağaç vb. ile) vurulup öldürülmüş, yukarıdan yuvarlanıp ölmüş, boynuzlanıp ölmüş (hayvanlar ile) canavarların yediği hayvanlar -ölmeden yetişip kestikleriniz müstesna- dikili taşlar (putlar) üzerine boğazlanmış hayvanlar ve fal oklarıyle kısmet aramanız size haram kılındı. Bunlar yoldan çıkmaktır. Bugün kâfirler, sizin dininizden (onu yok etmekten) ümit kesmişlerdir. Artık onlardan korkmayın, benden korkun. Bugün size dininizi ikmal ettim, üzerinize nimetimi tamamladım ve sizin için din olarak İslâm'ı beğendim. Kim, gönülden günaha yönelmiş olmamak üzere açlık halinde dara düşerse (haram etlerden yiyebilir). Çünkü Allah çok bağışlayıcı ve esirgeyicidir.
Sure : Mâide Sûresi
Alıntı
 
 
+3 #114 Vampirler..Damlanur 04-08-2012 00:55
Ben bir ara bu vampir olaylarına kafayı takmış durumdaydım. Sürekli araştırıyordum soruşturuyordum ama şu ana kadar elime tek bir gerçek kanıt dahi geçmedi. Hatta okulda arkadaşlarım arasında ismim nerdeyse deliye çıkıcaktı. Size tavsiyem uğraşmayın bunlarla. Hiç bir şey öğrenemeyeceğin izi biliyorsunuz. Eğer gerçektende (!) varlarsa göstersinler kendilerini. Ama artık bende var olduklarına pek inanmıyorum. Hem belki bunun sonucu kötü olabailir değil mi? Yani bu vampir konusunu çözersek ve altından gerçektende kötü bir şey çıkarsa ? Yani bizim hoşumuza gitmiyecek bir şey. Bence vazgeçin bundan. Tekrar söylüyorum. Asla öğrenemeyeceksi niz!
Alıntı
 
 
+3 #115 ölümbilinmezlik 13-09-2012 00:57
merhaba arkadaşlar ben yıllardır vampirler hakkında arştırma yapıyorum.ve henüz tam olarak bulamadım. ben sadece gerçek bir vampiri gözlerimle görmeyi çok istiyorum.bu konuda bana yardım edebilecek kişiler lütfen bir yorum yazsın bu duvara.. lütfen yardımcı olun bana.
Alıntı
 
 
+3 #116 sssebru 13-09-2012 01:44
Çok salaksınız.İncili ve asuru araştırın o zaman google bi vampirler yazıdnız yok asur yok incil.İkisindede buna ait tek bir kelime bile olmadığını,araş tırsaydınız bilirdiniz.Eskiden kansızlığı olan insanlar kan içerek tedavi bulacaklarını düşündükleri için başlamışlar bu işe.Bu bi yamyamlık.Vc17'yi araştırın bakalım.
Alıntı
 
 
+2 #117 vampirelcin 07-10-2012 18:34
BENIM KARDESIM VAMPIRDI.
Alıntı
 
 
+3 #118 1818hüseyin 11-10-2012 16:19
tarıhı acın bakın 1818 yılına orda herseyı goruceksınız ve ınanıcaksınız onlar hala yasıyor ve aramızdalar...
Alıntı
 
 
+3 #119 vampirler varzehra 12-10-2012 19:39
vampirler var ve aramızda yaşıyorlar güneşte yüzlerinde yaralar ve dokulme oluşur ama saten çocukları korkutmak olsaydı amaçları nasıl bu kadar kapsamlı olabilirdi bu konu en önemlisi neden bilim adamları bu konu üzerinde dursunlar ?
Alıntı
 
 
0 #120 oyunhakan 18-10-2012 22:37
hepsi bir oyun ve illumunati örgütünün işi bence insanlığı bir süre gereksiz gerçekslik payı olmayan şeylerle oyalayıp yine birşeyleri başardıklarını düşünüyorum
Alıntı
 

Bu Konuya Yorum Yapabilirsiniz






Tarih - Genel Tarih kategorisinde bulunan Vampirler Yaşadılar mı? başlıklı yazı vc17 virüsü taşıyan örümcek , vc17 virüsü hangi yiyeceklerde bulunur , porfiria hastalığına nasıl yakalanılır , vc17 virüsünü taşıyan örümcek , vc17 virüsü taşıyan örümcekler , vc17 taşıyan örümcek , 17v virüsü taşıyan örümcek , vc17 virüsü taşıyan örümcek nerede bulunur , vc17 virüsü var mı , vc17 hangi besinlerde bulunur , vc17 virüsü hangi örümcekte bulunur , içine kurt düşmek , yer yarılıp içine girmek konuları hakkında bilgi içermektedir.